Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار مرتضی میرزایی بعد از ظهر امروز طی گفت‌وگویی اظهار کرد: در اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال طرح برخورد قاطع با قاچاق کالا، از جمله کالاهای سلامت محور در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت فردی در تهیه و توزیع انواع مکمل‌های دارویی غیرمجاز در شهرستان قائم‌شهر باخبر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: ماموران با بررسی‌های همه جانبه، متهم را که با جاساز کردن انواع پودر و مکمل‌های دارویی تقلبی در قوطی‌های خارجی و بسته بندی‌های فاقد اصالت اقدام به فروش آن با قیمتی گزاف در بین جوانان و باشگاه‌های ورزشی می‌کرد، شناسایی کردند.

میرزایی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از محل فعالیت وی، ۵۱ کیسه پودر تقلبی غیرمجاز و فاقد مجوز بهداشتی به وزن ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم کشف کردند.

وی ارزش کالای تقلبی کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: کالای کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه ورود و عرضه کالاهای قاچاق که معمولا از استانداردهای لازم برخوردار نیستند، علاوه بر آنکه زمینه ساز از بین رفتن فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی در کشور می‌شوند تهدیدی جدی برای سلامت افراد جامعه به شمار می‌روند، از مردم خواست در برقراری نظم و امنیت اجتماعی و برخورد با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

*خلع‌ید از ۲۷۰ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی 

جعفری رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از خلع ید ۲۷۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در سال گذشته توسط یگان حفاظت منابع طبیعی خبر داد و گفت: در سال گذشته با تشکیل یک هزار و ۳۹۵ فقره پرونده یک هزارو ۵۹ نفر از متجاوزان به عرصه های ملی دستگیر شدند.

وی در ادامه بابیان اینکه در همین راستا ۹۷۷ انواع وسایل نقلیه و تجهیزات کشاورزی و ... توقیف  با تلاش شبانه روزی ماموران یگان حفاظت و منابع طبیعی استان طی یک سال گذشته ، ۲ هزار و ۶۷۶ استر هیزم، ۵۸۹ مترمکعب چوب و ۶ هزار و ۵۷ اصله درخت نیز کشف شد.

رییس پلیس پیشگیری استان مازندران افزود : ۷۳ فقره اطفاء حریق در سطح ۹۶ هکتار از اراضی جنگلی و مرتعی استان انجام شده است که در نوع خود اقدام ارزشمندی در حراست از منابع طبیعی محسوب می‌شود.

جعفری با اشاره به ۸۰۶ مورد بازدید از کارگاه‌های چوب بری در سطح استان افزود: در این راستا ۶۴ مورد اخطار صادر و ۱۲کارگاه متخلف پلمپ شد، حفظ و نگهداری از منابع ملی مسؤولیتی است که نیازمند همکاری همگانی است و شماره تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی و ۱۵۰۴ سازمان حفاظت منابع طبیعی همواره آماده دریافت گزارشات و شکایات مردمی درباره خسارات به عرصه‌های منابع طبیعی است.

*دستگیری قاتل کمتر از ۲۴ ساعت در نکا 

قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از کشف قتل مرد ۴۷ ساله کمتر از ۲۴ ساعت و دستگیری قاتل خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی در پی دریافت خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک مردی ۴۷ ساله در منطقه جنگلی هزار جریب، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی،کمتر از ۲۴ ساعت یک مظنون به قتل را شناسایی و با هماهنگی قضائی، وی را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی نکا با بیان اینکه متهم که در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی بود، در برابر ادله و مستندات پلیسی به قتل با همکاری شخصی دیگر اعتراف کرد، افزود: همدست متهم هم دستگیر شد، دلیل و انگیزه قتل توسط ماموران پلیس آگاهی در حال بررسی است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۳۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان

سرهنگ علی تجری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت توسط یکی از اراذل و اوباش معروف با سلاح سرد در یکی از محله‌های شهرستان گرگان، بلافاصله ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند یکی از اراذل و اوباش سابقه دار با سلاح سرد اقدام به درگیری و مزاحمت کرده و موجب اخلال در نظم عمومی شده است که متهم با مشاهده ماموران انتظامی به سمت آنها حمله ور شد.

سرهنگ تجری با اشاره به اینکه علی رغم تذکر و هشدار پلیس این فرد شرور به اعمال مجرمانه خود ادامه داد، گفت: ماموران کلانتری به سرعت وارد عمل شده و ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح، متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گرگان با بیان اینکه متهم پس از انتقال به مراکز درمانی و مداوای اولیه با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و با مجرمان قاطعانه برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • آفت ملخ در تاغزارهای چند شهرستان خراسان رضوی طغیان کرد
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت