Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مهمان شهر گوآ هند بود و در دمایی شرجی باید به میدان می‌رفت. رطوبت بیش از ۶۰ درصدی شهر گوآ باعث می‌شد بازیکنان بیش از اندازه عرق کنند و از طرفی عرق آن‌ها خشک نمی‌شد و فقط بعد از ۱۵ دقیقه لباس پرسپولیسی‌ها خیس آب بود.

لباس‌های مورد استفاده پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باعث اعتراض بازیکنان این تیم شد چون بعد از چند دقیقه لباس‌ها آب زیادی را جذب می‌کردند و سنگین می‌شدند اما با این شرایط هم بازیکنان پرسپولیس به کار خود ادامه دادند؛ حالا نوبت تیم ملی است که با همان لباس‌ها در یکی از گرم ترین نقاط کره زمین به میدان رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دمای حدود ۳۵ درجه منتظر ملی پوشان ایرانی است تا یوزهای ایرانی را خسته و بی رمق کند. البته بحرین به اندازه گوآ شرجی نیست و اما حدود ۴۰ درصد شرجی بودن هوا در ساعات بازی تیم ملی نفس کشیدن را سخت می‌کند. بحرین از گوآ گرم تر است و باید به این دردسرها آفتاب را هم اضافه کرد که آزار دهنده خواهد بود.

در این شرایط مهم ترین عامل برای مقابله با گرما لباس‌های استاندارد است. موضوعی که کارلوس کی روش هم روی آن تاکید داشت و در زمان مربیگری او در تیم ملی باعث شد همکاری تیم ملی با برند آل اشپرت تمام شود ولی این برند بار دیگر لباس‌های تیم ملی را تامین می‌کند و در مقدماتی جام جهانی باید بازیکنان لباس‌های این برند را بر تن کنند.

لباس‌هایی که توسط این برند در اختیار پرسپولیس قرار گرفت استاندارد لازم را نداشت و اگر همان کیفیت لباس‌ها در اختیار تیم ملی هم قرار گیرد کار بازیکنان ایرانی برای مقابله با گرما چند برابر سخت می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس تیم ملی جام جهانی پرسپولیس تیم ملی جام جهانی لباس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۳۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر، نساجی در قائمشهر میزبان پرسپولیس است. سرخ‌های تهرانی و مازندرانی شرایط حساسی برای قهرمانی و بقا دارند و سه امتیاز این مسابقه برای‌شان اهمیت بسیار زیادی دارد.

نساجی در این بازی با لباس قرمز رنگ به میدان می‌رود و پرسپولیس نیز یکدست مشکی‌پوش خواهد بود.

نکته جالب اینکه پرسپولیس فصل پیش در هفته سی‌ام در ورزشگاه وطنی با برتری چهار بر صفر مقابل نساجی قهرمان شده بود. پرسپولیسی‌ها در آن بازی سفیدپوش بودند ولی این فصل در وطنی مشکی به تن خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • اوزونیدیس: فوتبال «بکش زیرش» را بازی نمی‌کنم/ داریم یک تیم می‌سازیم
  • اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!
  • انتقاد اوزونیدیس از هواداران: شما باید حامی بازیکنان باشید نه انتقادکننده
  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • بهترین برند ترکیه برای خرید در سال ۲۰۲۴
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)