Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، با پیگیری و همت  اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و مدیریتی با حضور نمایندگان سازمان تأمین اجتماعی و شهرداری تهران، ارائه خدمات مربوط به گواهی پرداخت حق بیمه کارگران ساختمانی سیستمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس به منظور جلوگیری از هرگونه دخل و تصرف در ارائه مدارک و جعل یا سوء استفاده احتمالی از اسناد مربوطه و همچنین گسترش خدمات الکترونیک با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به شهروندان محترم تهرانی، دستورالعمل مربوط به ارائه سیستمی خدمات اعلام عوارض و تأیید وصول فی مابین سازمان تأمین اجتماعی و شهرداری تهران، به مناطق ۲۲ گانه ابلاغ شد.

بر مبنای این دستورالعمل؛ از ابتدای سال ۱۴۰۰، اعلام عوارض مشمول حق بیمه کارگران ساختمانی به صورت سیستمی و غیرحضوری انجام می شود، لذا ارائه نامه به صورت فیزیکی از سوی مودیان به سازمان مربوطه، از تاریخ مذکور فاقد موضوعیت است.

 همچنین به منظور ایجاد ارتباط سیستمی کامل دو طرفه برای اعلام و وصول عوارض مشمول، ارائه خدمات مذکور از ابتدای خرداد ماه ۱۴۰۰، از طریق وب سرویس مربوطه در سامانه شهرسازی در قسمت "مشخصات پرداخت عوارض تأمین اجتماعی" قابل رویت است.

لازم به ذکر است، اعلام و وصول عوارض حق بیمه در درخواست صدور گواهی، جهت پرونده های مشمول، در دست اقدام می باشد که به محض راه اندازی اطلاع رسانی در این زمینه صورت خواهد گرفت.

برچسب‌ها شهر تهران شهرداری تهران جامعه اسلامی کارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران شهرداری تهران جامعه اسلامی کارگران شهر تهران شهرداری تهران جامعه اسلامی کارگران اخبار کنکور شهرداری تهران ارائه خدمات حق بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالث

 با ابلاغ جدید بیمه مرکزی، شرط پرداخت بدهی‌های عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث لغو شده است.

به گزارش تسنیم، با ابلاغ رسمی بیمه مرکزی از 17 تیرماه سال 1402 صدور کد یکتای بیمه‌نامه شخص ثالث منوط به مفاصاحساب عوارض آزادراهی و بزرگراهی شد و در صورت بدهی بیمه‌گذار، سامانه سنهاب کد یکتا صادر نمی کرد.

بیمه مرکزی البته تأکید کرده بود که  بدهی جریمه‌های راهنمایی و رانندگی ربطی به بیمه‌ها ندارد و  فقط بدهی عوارض آزادراهی و بزرگراهی در صدور بیمه‌نامه شخص ثالث بررسی می‌شود.

این بخشنامه البته واکنش های متعددی را درباره کاهش آمار بیمه شخص ثالث را به همراه داشت و نامه ‌نگاری هایی درباره لغو این شرط با وزیر اقتصاد انجام شده بود.

برهمین اساس نیز رئیس کل بیمه مرکزی در بخشنامه ای به صنعت بیمه شرط صدور بیمه نامه شخص ثالث بعد از تسویه بدهی عوارض آزادراهی را لغو و تأکید کرد: شرط اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان خدمات بیمه شخص ثالث توسط شرکت‌های بیمه گر لغو شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ميزان حق بيمه شخص ثالث چقدر افزايش مي‌يابد؟ دستور جدید احمدی نژاد درباره بیمه شخص ثالث

دیگر خبرها

  • کارگران مازندران خواستار اجرای بیشتر عدالت اجتماعی
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالث
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲