Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@07:35:16 GMT

بیت کوین در آستانه ثبت دومین سقوط خود

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۳۵۹۳

بیت کوین در آستانه ثبت دومین سقوط خود

بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان احتمالا دومین سقوط ماهانه خود را ثبت کند . این سقوط قیمت نسبت به رکورد ۴۰ درصدی در سپتامبر ۲۰۱۱ فقط اندکی فاصله دارد.

به گزارش پول نیوز، بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان یعنی بیت کوین می تواند دومین سقوط ماهانه خود را ثبت کند چرا که رکود دارایی های دیجیتال در ماه مه از ۳۷ درصد گزارش شده در نوامبر ۲۰۱۸ فراتر رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان یعنی بیت کوین می تواند دومین سقوط ماهانه خود را ثبت کند چرا که رکود دارایی های دیجیتال در ماه مه از ۳۷ درصد گزارش شده در نوامبر ۲۰۱۸ فراتر رفته است.

با توجه به داده های Bitstamp، هر بیت کوین روز دوشنبه تا ساعت ۱۴:۲۸ به وقت گرینویچ نزدیک به ۳۶۴۲۶ دلار معامله شد و در ماه مه کاهش قیمت تقریباً ۳۷.۵ درصدی را ثبت کرد. این سقوط قیمت نسبت به رکورد ۴۰ درصدی در سپتامبر ۲۰۱۱ فقط اندکی فاصله دارد.

در طول فروش گسترده بیت کوین، این ارز دیجیتال در تاریخ ۲۴ مه حدود ۳۱۲۲۷ دلار را ثبت کرد که کاهش بیش از ۵۰ درصدی نسبت به اوج خود در ماه آوریل نشان می دهد.

بر اساس این گزارش، ترس از سرکوب ارزهای رمزپایه چین، همراه با مقررات پیش رو در ایالات متحده و اظهارات جنجالی ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، همگی دلیلی برای افزایش فشار بر بازار این ارز رمزنگاری شده هستند.

اعلام غیرمنتظره ماسک طی ماه گذشته میلادی مبنی بر تعلیق خرید وسایل نقلیه تسلا با استفاده از بیت کوین، به دلیل نگرانی های زیست محیطی، امیدها را برای پذیرش گسترده بیت کوین از سوی دیگر شرکت ها، از بین برد. بیت کوین یک سیستم غیرمتمرکز ارز رمزنگاری شده مبتنی بر فناوری بلاکچین است. این رمزارز توسط هر کاربر عضو این سیستم قابل صدور است.

مفهوم این سیستم در نوامبر ۲۰۰۸ اعلام شد اما در سال های اخیر محبوبیت زیادی را به دست آورده است.

این در حالی است که کارشناسان رمز ارزها اخیراً تاکید کرده بودند که سرمایه گذاری بر روی بیت کوین و برخی ارزهای دیجیتال اشتباه است چرا که به احتمال زیاد به زودی قیمت ها نزولی خواهند شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیت کوین ارز ارز دیجیتال پول نیوز رمزارز ارز رمزنگاری شده دومین سقوط بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۳۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است

از دید هافبک سابق چلسی، کوین دی بروین از لوکا مودریچ بازیکن بهتری است. 

طرفداری | کوین دی بروین و لوکا مودریچ، از جمله بهترین هافبک هایی بودند که طی یک دهه اخیر شاهد هنرنمایی آنها در مستطیل سبز بوده ایم. هر دو بازیکن از بهترین هافبک های تاریخ هستند و از دید جان اوبی میکل، یکی از آنها نسبت به دیگری برتری دارد. 

جان اوبی میکل در پادکست تاک اسپورت راجع به لوکا مودریچ و کوین دی بروین گفت: 

نمی توانم درک کنم که مردم چگونه می گویند مودریچ از دی بروین بهتر است. دی بروین از مودریچ بهتر است، خیلی هم بهتر! از دید من او بهترین هافبک جهان است. به آمار نگاه کنید، تعداد گل ها و پاس گل های دی بروین بیشتر است، یادتان هم باشد که او در لیگ برتر بازی می کند؛ بهترین و سخت ترین لیگ جهان. مودریچ در عین حال در یک لیگ ضعیف تر بازی می کند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • گل کوین دی بروین به برایتون (برایتون 0-1 منچسترسیتی)
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • برگزاری دومین رویداد جوانی در استان همدان
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال