Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز چهارشنبه اعلام کرد در پی موافقت استاندار کرمانشاه با استعفای «مهرداد سالاری» معاون سابق هماهنگی امور عمرانی، «منوچهر فخری» به عنوان معاون جدید عمرانی معرفی و امروز با حکم وزیر کشور به این سمت منصوب شد.

در حکم وزیر کشور آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار کرمانشاه و تایید معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی، جنابعالی را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه منصوب می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه متن این حکم آمده است: ایجاد هماهنگی در زمینه های فنی و عمرانی، نظارت بر تهیه و تصویب طرح های توسعه و عمران شهری و روستائی، تشخیص نیازمندی های عمرانی و تعیین اولویت ها، نظارت بر اجرای طرح های عمرانی دستگاه های استانی و نحوه عملکرد جذب اعتبارات، برقراری تعامل لازم با مدیران دستگاه ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا در جهت پیشبرد پروژه های عمرانی و رشد و توسعه متوازن مناطق، نظارت و مراقبت بر نحوه ساخت و سازها، توجه به الگوی شهرسازی و معماری اسلامی ایرانی و ارائه منظم گزارش عملکرد و پیشرفت برنامه ها به معاونت مزبور از اهم وظایفی است که انتظار دارد در چارچوب قوانین و مقررات جاری و اسناد فرادست و در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید با بهره گیری از استعدادها و تجارب نیروهای لایق و متخصص بدان اهتمام کنید.

در بخش دیگری از متن این حکم آمده است: توفیق روزافزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

«منوچهر فخری» اهل کرمانشاه است که پیش از این معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان بود.

فخری در کارنامه کاری خود، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه، مدیرکل بازرسی مدیریت عملکرد استانداری کردستان، مدیرکل اداری مالی استانداری کردستان، مشاور عمرانی استاندار کردستان، شهرداری سنندج، شهرداری کرمانشاه، شهرداری جوانرود و شهرداری سنقر را دارد.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه وزارت کشور شهرداری سنندج دولت تدبیر و امید شهرداری کرمانشاه استانداری سمنان کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه وزارت کشور شهرداری سنندج استانداری کرمانشاه وزارت کشور شهرداری سنندج دولت تدبیر و امید شهرداری کرمانشاه استانداری سمنان کرمانشاه اخبار کنکور هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۳۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد

با حکم معاون توسعه مدیریت گمرک ایران، سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی منصوب شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس حکم معاونت توسعه مدیریت گمرک ایران، علی نباتی به عنوان سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی بندرعباس منصوب شد.

نباتی سابقه 26 سال فعالیت در حوزه های گمرکی داشته که 17سال آن در گمرکات مختلف استان هرمزگان بوده است.

پیشتر محمد آگاهی به عنوان معاون فنی گمرک شهید رجایی فعالیت میکرد که به تازگی با حکم رییس کل گمرک به عنوان ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی منصوب شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در گیلان
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری