Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن رحمان‌پور مدیر اجرایی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دبیر جشنواره دانشجویی رهوا گفت: ۸۱ برگزیده در ۲۷ رشته جشنواره دانشجویی رهوا معرفی و تقدیر شدند و در کنار آن ۲۵ برنده دیگر هم به قید قرعه انتخاب شدند.

او در مراسم اختتامیه جشنواره دانشجویی رهوا، افزود: از روزهای پایانی تابستان سال گذشته برنامه‌ریزی جشنواره دانشجویی آغاز و از بهمن ماه سال قبل هم جشنواره شروع به کار کرد و تا خرداد ماه امسال هم ادامه یافت، جشنواره‌ای که ۸۱ برگزیده در ۲۷ رشته ۵ بخش (ادبی هنری)، (آموزشی)، (فناوری)، (پژوهشی) و (ایده‌پردازی و تجربه نگاری) داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

جشنواره دانشجویی رهوا به پویش ملی "در بهشت" پیوست

دبیر جشنواره دانشجویی رهوا ادامه داد: در این جشنواره قرعه‌کشی ویژه‌ای برای شرکت‌کنندگانی که اثر ارسال کردند و در بخش‌های آموزشی همراه بودند داشتیم، خوشبختانه تمامی دانشگاه‌های استان در این جشنواره شرکت کردند. دانشگاه برتر این جشنواره هم دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بود، ضمن اینکه دانشگاه فردوسی بیشترین تعداد ثبت‌نام کننده را داشت و در میان برگزیدگان هم دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بالاترین آمار را داشت.

رحمان پور عمده تفاوت جشنواره رهوا با دیگر جشنواره‌ها را در تنوع موضوعات و محور‌ها دانست و بیان کرد: با همکاری تمامی عوامل برگزارکننده جشنواره دانشجویی رهوا فعالیت‌های آموزشی آفلاین را در صفحه آپارات این جشنواره بارگذاری کردیم؛ همچنین با هماهنگی صورت گرفته با گروه معارف برای افرادی که در بخش‌های آموزشی و پژوهشی بالای ۶۰ درصد نمره را آورده باشند ۲ نمره آموزشی به دروس معارفی‌شان در امتحانات پایان ترم اضافه می‌شود.

او با بیان اینکه جوایز نفرات اول، دوم و سوم جشنواره دانشجویی رهوا به ترتیب ۱۲، ۱۰ و ۸ میلیون ریال است، تصریح کرد: در این جشنواره در بخش آموزشی ۶ رشته تصویری از من، لایک یا بلاک، نون بازو، در و تخته، سکو و زندگی عسلی ۱۸ برگزیده از دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد، سبزوار، گناباد، و تربت حیدریه، فردوسی، حکیم سبزواری، شهید مطهری، امام رضا (ع) و علمی و کاربردی داشتند.

دبیر جشنواره دانشجویی رهوا تاکید کرد: در بخش پژوهشی ۳ رشته تلخیص کتاب، معرفی و نقد کتاب و مقاله‌نویسی از دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد، فرهنگیان شهید بهشتی، فردوسی، فرهنگیان شهید هاشمی‌نژاد و مؤسسه پژوهش علوم و صنایع غذایی ۹ اثر برگزیده شدند.

رحمان‌پور اظهار کرد: در بخش ایده‌پردازی و تجربه‌نگاری ۲ رشته ایده‌پردازی و تجربه‌نگاری ۶ برگزیده از دانشگاه‌های فردوسی، حکیم سبزواری و علامه طباطبایی، در بخش فناوری ۲ رشته تولید گیف و استیکر و موشن گرافیک ۶ برگزیده از دانشگاه‌های فردوسی و علوم پزشکی‌های مشهد، گناباد و سبزوار و در بخش ادبی هنری ۱۲ رشته خوشنویسی، طراحی پوستر، نقاشی، اینفوگرافی، عکس، شعر، داستان کوتاه، کاریکاتور، عکس نوشته، کاریکلماتور، فیلم کوتاه و پادکست ۳۶ برگزیده از دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد، نیشابور و سبزوار، آزاد اسلامی مشهد و بردسکن، امام رضا (ع)، آموزش عالی توس، غیرانتفاعی تابران، صنعتی سجاد، مجمتع آموزش عالی سلامت کاشمر، آموزش عالی بینالود، فرهنگیان شهید بهشتی و شهید هاشمی‌نژاد و مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی داشت.

او افزود: همچنین در بخش اساتید برتر ۲ استاد دانشگاه‌های فردوسی مشهد و علوم پزشکی سبزوار، در بخش رابطان برتر مدیران اجرایی دانشگاه‌های فردوسی، علوم پزشکی سبزوار و فرهنگیان و در بخش دفتر نهاد برگزیده مسئول نهاد نمایندگی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تقدیر شدند.

انتهای پیام//ف.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره دانشجویی رهوا دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراسم اختتامیه برگزیده از دانشگاه جشنواره دانشجویی رهوا دانشگاه های فردوسی دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی سبزوار علوم پزشکی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی

بهرام دلفان اظهار کرد: براساس قانون مولدسازی اموال مازاد دانشگاه علوم پزشکی را احصا و برای مولدسازی معرفی کردیم.

وی از معرفی ۴۸ واحد از املاک این دانشگاه برای مولدسازی خبر داد و اضافه کرد: ارزش این واحد‌ها ۲۰۰ میلیارد تومان است و پس از فروش برای تجهیز خوابگاه، پارکینگ بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد و بخشی از بیمارستان نیایش هزینه خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در حال حاضر ۲۴۰۰ تخت فعال بیمارستانی داریم و با احداث بیمارستان‌های نیایش خرم‌آباد، رازی کوهدشت، گهر دورود ۱۱۰۰ تخت به مجموع تخت‌های استان افزوده می‌شود.

دلفان یادآور شد: با احداث بیمارستان نیایش، بیمارستان شهدای عشایر را به مرکز تروما و جراحی اختصاص خواهیم داد.

وی اضافه کرد: تصمیم داریم توریسم درمانی را در استان تقویت کنیم این درحالیست که سالانه بین ۴۰ تا ۵۰ بیمار خارجی به استان مراجعه می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: با بهره‌برداری از بیمارستان‌های در دست احداث لرستان می‌توانیم ۱۰ درصد تخت‌ها را VIP کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی