Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولایتی گفت: انتظار آزادگان جهان این است که کشتار زنان و کودکان یمنی متوقف شود و عاملان جنایات علیه ملت یمن در مجامع بین‌المللی محاکمه شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در نشست مجازی «یمن پیروز، تحقق وعده الهی» که از سوی مجمع جهانی بیداری اسلامی برگزار شد، گفت: ملت و رهبری مقاوم یمن همه مشکلات را تحمل نمودند و به جان خریدند و در برابر دشمن تا بن دندان مسلح تسلیم نشدند و موازنه قدرت را به نفع یمن سرافراز تغییر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که جمعی از فرهیختگان، علما، اندیشمندان، رهبران و مبارزان جبهه مقاومت از یمن حضور داشتند، ولایتی ضمن تجلیل از سید عبدالملک الحوثی رهبر مردم شجاع و مقاوم یمن گفت: رزمندگان دلیر در یمن یکی از درخشان‌ترین صحنه‌های ایستادگی در برابر استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جنایتکار و عوامل آنان در منطقه را در برابر دیدگان جهانیان پدید آوردند. ملت شجاع یمن در طول تاریخ بار‌ها و بار‌ها ثابت کرده که در برابر ظلم، ستم و جنایت، با شجاعت و مقاومت، پایداری نموده و هر متجاوزی را شکست داده است.

ولایتی تصریح کرد: فرزندان دلیر مکتب سرخ عاشورا در برابر پیشرفته‌ترین سلاح‌های جهان که توسط آمریکا، فرانسه و انگلیس در اختیار عربستان سعودی قرار گرفته و بی رحمانه مردم مظلوم و بی دفاع یمن را از شش سال پیش تاکنون قتل عام می‌نمایند نه فقط ایستاده‌اند بلکه با تکیه بر دانش بومی و هوشمندی، موفق شده‌اند قدرت سخت مقاومت را ارتقا بخشند و با ساخت دقیقترین موشک‌ها و پهپادها، دشمن را به تسلیم وادار نمایند. ملت و رهبری مقاوم یمن همه مشکلات را تحمل نمودند و به جان خریدند و در برابر دشمن تا بن دندان مسلح تسلیم نشدند و موازنه قدرت را به نفع یمن سرافراز تغییر دادند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: جبهه مقاومت یمن، صحنه یکی از درخشان‌ترین و برجسته‌ترین نماد‌های مقاومت است و بدون تردید یمن پس از جنگ تحمیلی ۶ ساله، از گذشته و پیش از جنگ، قوی‌تر شده و خواهد شد و قطعاً این مسیر در جهت رشد و شکوفایی ادامه خواهد داشت و جمهوری اسلامی ایران با پیروی از اوامر مقام معظم رهبری، کماکان از مجاهدت این پیروان شریعت اسلام و رهروان اهل بیت حمایت خواهد کرد و انتظار مسلمانان و آزادگان جهان این است که عاملان این جنایات در مجامع بین المللی در برابر جهانیان به محاکمه کشیده شوند و تخریب بیمارستانها، کتابخانه ها، اماکن مسکونی و کشتار زنان و کودکان متوقف شود.

ولایتی در پایان از خداوند متعال برای رهبری هوشمند، شجاع، متقّی و مبارز یمن سید عبدالملک الحوثی و همه فرماندهان شجاع و ملت مقاوم یمن پیروزی‌های روزافزون و برای جهان اسلام و ملت مسلمان، سربلندی و عزت مسئلت نمود و اظهار امیدواری کرد هر چه سریع‌تر شاهد پایان این جنگ وحشیانه علیه یمن با پیروزی مردم این کشور باشیم.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: دکتر علی اکبر ولایتی علی اکبر ولایتی ولایتی مقاوم یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت معرفت‌شناسی دقیق از سیره سیاسی امام صادق (ع)


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی در مراسم شام شهادت رئیس مذهب تشیع امام صادق (علیه‌السلام) و بزرگداشت شهید حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصلانی که در محله خلج سیدی برگزار شد با بیان اینکه این محفل، یادگار این شهید بزرگوار است که سالیان متمادی شعائر خاص امام صادق (علیه‌السلام) را در این منطقه گسترش داده است، گفت: الحمدالله به همت شما وارثان پرافتخار این چراغ همچنان روشن و تابنده مانده است و محفل با همان عظمت و اهمیت زمان ایشان امسال نیز برگزار شد.
آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی تمام دانش در حوزه دین‌مداری و معرفت دینی را برگرفته از سیره امام صادق (علیه‌السلام) اعلام کرد و افزود: آنچه از عظمت ایشان برای بهره‌برداری ما در مسیر و خط زندگی می‌تواند یک اسوه و الگوی کامل باشد، سیره سیاسی امام صادق (علیه‌السلام) است.

ایشان با طرح این پرسش که چرا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه و شریف) جامعه را در زمان غیبت به فرد مجتهد جامع‌الشرایط سپردند، تصریح کرد: ایشان مجتهد جامع‌الشرایط را انتخاب کردند به این دلیل که او تمام مسائل و مطالبی که در اداره و رهبری یک نظام لازم و ضروری است را از بیانات، رفتار، کردار و سیره زندگانی امام صادق (علیه‌السلام) و ائمه (علیه‌السلام) اجتهاد کرده و مطابق سیره و دستوراتی که آنان فرمودند، جامعه را در عرصه‌های سیاسی نیز مانند سایر عرصه‌های دیگر اداره و رهبری می‌کند.

دیگر خبرها

  • دلیل معنادار برای تغییر محل دیدار رهبری با رئیس اقلیم کردستان؟ +تصویر
  • مسوولیت جنایات در رفح بر عهده رژیم صهیونیستی و آمریکا است
  • کنعانی: حمله به رفح بیانگر درنده‌خویی رژیم یاغی صهیونیستی است
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • الجزیره: بستن دفتر ما برای سرپوش گذاشتن بر جنایات صهیونیست است/ ادامه می‌دهیم+ فیلم
  • ضرورت معرفت‌شناسی دقیق از سیره سیاسی امام صادق (ع)
  • تاکید ایران بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • تاکید امیرعبداللهیان بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی
  • مجامع بین‌المللی برای توقف سرکوب دانشجویان آمریکایی ورود کنند