Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@22:56:04 GMT

غول آزمون زبان انگلیسی به نام آیلتس

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۳۸۶۰

غول آزمون زبان انگلیسی به نام آیلتس

وقتی صحبت از آموزش زبان می‌شود، عمدتا بر سر این دوراهی می‌مانیم که آیا کلاس‌های خصوصی بهتر هستند یا کلاس‌های چند نفره.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام گفتمان سفیر، این موضوع زمانی برای ما از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود که بخواهیم برای آزمون آیلتس آماده شویم و نیاز به آموزش آیلتس به صورت کاملا تخصصی پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دوره که آزمون آیلتس در ایران برگزار می‌شود، عده زیادی در آن شرکت می‌کنند. کسب نمره دلخواه در آزمون آیلتس از چند جهت برای شرکت‌کنندگان بسیار اهمیت دارد که در ادامه به شرح آن می‌پردازیم:

قیمت بالای آزمون آیلتس

یکی از دغدغه‌هایی که شرکت کنندگان ایرانی در این آزمون دارند، قیمت بسیار بالای آن نسبت به درآمدها است. برای هربار شرکت کردن در این آزمون، فرد بایستی مبلغ بسیار بالایی را برای ثبت نام هزینه کند و اگر در همان بار اول نتواند نمره دلخواه خود را بدست آورد می‌بایست بار دیگر کل هزینه را متقبل شود.

آماده‌سازی برای آزمون بسیار وقت‌گیر است

برای بدست آوردن نمره بالا در آیلتس، محصلین حداقل یک سالْ تمامِ انرژی خود را صرف آزمون می‌کنند و کسب نمره بالا با همان یک بار شرکت کردن در آزمون برای آنها بسیار مهم تلقی می‌شود. حتی دیده می‌شود شرکت کنندگانی که در اولین امتحان موفق به کسب نمره بالا نمی‌شوند قید ادامه تحصیل را میزنند.

آیلتس و هزار راه نرفته

در انگلیسی اصطلاحی وجود دارد؛ Practice makes perfect، به این معنا که باید آنقدر در یک زمینه تلاش و کوشش کرد تا استاد شوی! آزمون آیلتس درست مانند دیگر آزمون‌ها نیازمند یادگیری دقیق و کاربردی است. افرادی در این آزمون می‌توانند نمره‌ لازم را کسب کنند که آنچه بلدند را بتوانند به صورت کاربردی و صحیح استفاده کنند.

شرکت در آزمون‌های ماک

یکی از کارهایی که شرکت کنندگان در آزمون آیلتس اصلی باید به آن توجه ویژه‌ای کنند، شرکت در آزمون ماک ایلتس است. این آزمون‌ها قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به آزمون اصلی دارند، اما تمام پروتکل‌ها و مراحل دقیقا به شیوه آیلتس برنامه‌ریزی شده است.

تحقیقات میدانی نشان می‌دهد کسانی که چندبار قبل از آزمون اصلی در این آزمون‌های شبیه‌سازی شده شرکت کرده‌اند، نتایج بسیار بهتری کسب کرده‌اند. از این‌رو شما هرچقدر هم که سطح زبان انگلیسی بالایی داشته باشید اما از چگونگی برگزاری آیلتس اطلاعی نداشته باشید، در آزمون با مشکلات فراوانی مواجه می‌شوید و تازه با اتمسفر آزمون برای اولین بار در خودِ آزمون آیلتس آشنا می‌شوید که بسیار دیر است.

پیشنهاد می‌کنیم برای شرکت در آزمون ماک آیلتس سراغ آموزشگاه‌های معتبری بروید که ید طولایی در برگزاری چنین آزمون‌هایی دارند و تجربه و امکانات کافی برای برگزاری آن را دارند.

تنها به کتاب‌ها خودآموز بسنده نکنید

خواندن کتاب‌های خودآموز اصلا چیز بدی نیست، اما اگر بخواهید آن را به جای شرکت در کلاس‌های جمعی به کار ببرید، باید بگوییم شانس شما در کسب نمره بالا در آیلتس کمتر خواهد شد. بهتر است حداکثر تا شش ماه قبل از زمان برگزاری آیلتس، شروع به خواندن تکنیک‌های تست‌زنی و کسب مهارت‌های لازم و ویژه آیلتس کنید.

در کلاس‌های جمعی مخصوص آیلتس شرکت کنید نه تنها برای آزمون آیلتس بلکه برای هر زبانی بهتر است آن را در کلاسی که شامل حداکثر 5 شاگرد و یک معلم کارکشته است، یاد بگیرید. اهمیت این موضوع در این است که استرس شما به هنگام صحبت کردن در جمع بسیار کاهش می‌یابد و همچنین می‌تواند با مقایسه کردن مهارت‌های خود، روند آماده سازی برای آیلتس را زودتر و با کیفیت بالاتری طی کنید. برای اصلاح خود حتما از آموزشگاه زبان و معلمین مخصوص ایلتس استفاده کنید

گاهی دیده می‌شود که یک اشتباه کوچک در یادگیری منجر به این خواهد شد که آن اشتباه در شما نهادینه ‌شود و شما از آن بی‌خبر می‌مانید. همین اشتباهات کوچک است که نمره شما در آیلتس را تعیین می‌کنند. سطح زبان انگلیسی شما هرچقدر که بالا باشد باز هم برای ممتحن‌های آیلتس رعایت دستورات زبانی به‌خصوصی ممکن است مهم باشد که شاید شما از آنها بی‌خبر باشید و در صبحت کردن یا نوشتن متن خود از آنها استفاده نکنید یا بیش از حد استفاده کنید!

حتما در دوره‌های فشرده‌ای که مخصوص شرکت کنندگان آیلتس در آموزشگاه‌های معتبر نظیر سفیر برگزار می‌شود شرکت کنید. در این دوره‌ها چیزی به زبان انگلیسی به شما تدریس نمی‌شود، بلکه به تمامیِ نکات کلیدی که نمره بالای شما در آیلتس را تضمین می‌کند پرداخته می‌شود.

با سفیر آزمون آیلتس را به راحتی آب خوردن پشت سر می‌گذارید

اگر برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا و یا برای پذیرش تحصیلی از دانشگاه های خارج  از کشور یا استخدام در شرکت های خارجی، نیازمند اخذ نمره بالای 7 در آزمون جنرال یا آکادمیکِ آیلتس هستید و از سطح زبان انگلیسی پایینی برخوردارید، هیچ نگران نباشید! آموزشگاه‌های معتبر سفیر که به جرات می‌توان گفت یکی از برندهای آموزشی فوق العاده درخشان در ایران به شمار می‌روند، با داشتن کادر آموزشی بسیار منحصر به فرد، به همراه زیرساخت‌های عالی، شما را برای آزمون آیلتس آماده می‌کند به طوری که در همان بار اول بتوانید نمره دلخواه خودتان را کسب کنید.

آموزشگاه زبان سفیر همچنین دست به برگزاری امتحانات ماک آیلتس زده است که دقیقاً به مانند آزمون اصلی برگزار می‌شوند و فراگیران می‌توانند هرچندباری که مایل باشند در آنها شرکت کنند و خود را برای آزمون اصلی محک بزنند. موفقیت شما در آیلتس آرزوی تک تکِ پرسنل آموزشگاه‌های زنجیره‌ای زبان انگلیسی سفیر است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زبان انگليسي آیلتس گفتمان سفير شرکت کنندگان زبان انگلیسی آزمون آیلتس برای آزمون آزمون اصلی شرکت کنند نمره بالا آزمون ها کسب نمره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون حفظ قرآن در خرمشهر

سید نادر موسوی کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: در مرحله اول آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن شرکت کنندگانی از سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان شرکت کردند.

 به گفته او در این آزمون ۱۱۰ نفر شرکت داشتند که از این تعداد ۶۹ خانم و ۴۱ نفر آقا بودند.

او ادامه داد: افرادی که در این مرحله کتبی امتیاز لازم را کسب کنند می‌توانند در مرحله شفاهی این آزمون شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی
  • هم‌تیمی مسی لو داد: او خیلی انگلیسی بلد نیست
  • برگزاری آزمون حفظ قرآن در خرمشهر
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون پرورش استخدامی آموزش و پرورش
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • افشای مدرک تحصیلی استاد همه‌چیزدان عرصه سیاست ایران | کدام دانشگاه درس خوانده است؟ +سند
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • افشای مدرک تحصیلی رائفی پور /نمره ۱۳ در درس توسعه اقتصادی /معدل کارشناسی چند بود؟
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد