Web Analytics Made Easy - Statcounter

محترمی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی تمام مولفه های لازم برای تبدیل شدن به یک قدرت قوی در همه ابعاد دارد،گفت:ساخت ایران قوی مستلزم پای کار آوردن همه ظرفیت ها و توانمندی ها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ امید محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی ظهر امروز در نشست هماهنگی رزمایش «جهاد امیدآفرینی، مشارکت حداکثری» با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی استان و معاونین آنها گفت: با توجه به شرایط و حساسیت های مقطع کنونی نیازمند ایجاد یک نهضت امیدآفرینی در سطح جامعه هستیم که در این راستا رزمایش بزرگ جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری با مشارکت ۱ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی از روز یکشنبه نهم خرداد ماه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجموعه های کمیته امداد و بهزیستی یک ظرفیت بسیار عظیم برای مشارکت در این رزمایش دارد که اگر در کنار شبکه مویرگی گروه های جهادی قرار بگیرند قطعا اقدام بسیار خوبی در راستای امیدآفرینی ایجاد خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی اظهار کرد: حضور چهره به چهره جهادگران در مناطق محروم و ارائه خدمات به ولی نعمتان همواره در طول این سال ها منشأ خدمات و برکات فراوانی بوده و بسیاری از تهدیدات را رفع کرده و امروز گروه های جهادی در خط مقدم امیدآفرینی هستند.

وی بیان کرد: اگر کمیته امداد و بهزیستی بتوانند در طی مدت برگزاری رزمایش با مددجویان و مخاطبین خود ارتباط موثری برقرار کنند قطعا آثار و برکات زیادی خواهد داشت و شاهد ایجاد یک نهضت امیدآفرینی خواهیم بود.

محترمی گفت: مبارزه همه جانبه با نا امیدی و ایجاد نشاط انقلابی یکی از سیاست های رزمایش جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری است و همه توان در این راستا پای کار خواهد آمد.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی تمام مولفه های لازم برای تبدیل شدن به یک قدرت قوی در همه ابعاد دارد،گفت:ساخت ایران قوی مستلزم پای کار آوردن همه ظرفیت ها و توانمندی ها است.

وی افزود: هدف از برگزاری رزمایش جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری تحقق یک جهاد انقلابی برای رسیدن به امیدآفرینی مردم است که باید کار و تلاش شبانه روزی انجام شود و همه ظرفیت ها با هنرمندی و ابتکار پای کار بیاید.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی خاطر نشان کرد: گروه های جهادی شتابنده به سمت برداشتن محرومیت و مظلومیت از مناطق کم برخوردار و ارائه خدمات بی منت به مردم حرکت می کنند و هیچ گونه توقفی را نمی پذیرند و لذا انتظار داریم کمیته امداد و مجموعه بهزیستی در رزمایش جهادگران نقش آفرینی کنند تا شاهد یک اتفاق خوب در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

کلیدواژه: جهاد امیدآفرینی مشارکت حداکثری همه ظرفیت ها کمیته امداد پای کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام

ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر در استان ۳۷ هزار و ۸۶۰ نفر حمایت از فرزندان تحت پوشش کمیته امداد را برعهده دارند که از این تعداد ۵ هزار و ۴۰۹ نفر از جامعه معلمان و فرهنگیان هستند.

وی اضافه کرد: پارسال فرهنگیان خیر که حمایت از فرزندان معنوی را برعهده دارند ۷۱میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به حساب فرزندان تحت حمایت خود واریز کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: از ابتدای امسال ۳ هزار و۶۶۳ حامی به جمع حامیان طرح اکرام افزوده شده اند که ۱۴۵ نفر آنان معلمان هستند.

ظاهری افزود: در حال حاضر هزار و ۴۴۸ فرزند یتیم و ۶ هزار و ۴۰۴ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند که غالبا در رده سنی ۶ تا ۱۸ قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: هم اکنون حدود ۹ هزار دانش آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که برای این دانش آموزان فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی، مشاوره تحصیلی، اردو‌های زیارتی و سیاحتی و کلاس‌های تقویتی شامل دروس سال تحصیلی و کنکوری، مهارت آموزی و آموزش فنی و حرفه‌ای انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • مشارکت کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی