Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از صداوسیما، منصور درجاتی مدیرکل مدیریت بحران تهران گفت: حادثه بر اثر نشت یکی از خطوط انتقال داخل پالایشگاه رخ داده و چون توام با حریق بوده دود گسترده‌ای دیده می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا این لحظه تلفات جانی نداشته‌ایم. از ترددکنندگان در سمت جنوبی ریل می‌خواهیم مسیر منتهی به پالایشگاه را باز بگذارند تا تردد خودروهای خدمات ایمنی به موقع صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درجاتی افزود: به دلیل ضریب ایمنی بالای پالایشگاه، مشکل خاصی نخواهیم داشت اما برای اطمینان بیشتر و جلوگیری از سرایت آتش به مخازن دیگر باید سرعت عمل داشته باشیم. هنوز آتش به طور کامل مهار نشده و آتش‌نشانان مشغول لکه‌گیری هستند.

حادثه خرابکاری نیست

درجاتی در خصوص وقوع حریق در یکی از خطوط لوله ارتباطی داخل پالایشگاه تهران اظهار کرد: علت حادثه پالایشگاه نفت تهران انفجار نیست.

وی با تاکید بر اینکه نشتی لوله‌ها علت آتش‌سوزی پالایشگاه نفت تهران بوده است، گفت: اینکه علت انفجار است اظهار نظر نادرستی است که متأسفانه برخی اظهار داشته‌اند.

اعزام ۱۰ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس

همچنین مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور، در گفت‌وگو با ایلنا درباره جزئیات آتش‌سوزی در پالایشگاه شهید تندگویان در تهران گفت: ساعتی پیش مخازن نفت در این پالایشگاه دچار حریق شده و در حال شعله‌ور شدن هستند.

وی با بیان اینکه تیم‌های آتش‌نشانی در حال اطفا هستند، ادامه داد: تا این لحظه ۱۰ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در منطقه مستقر شده‌اند.

سخنگوی اورژانس کشور تصریح کرد: در حال حاضر بیمارستان‌های هفتم‌تیر، فیروزآبادی و مطهری در حال آماده‌باش هستند. همچنین بیمارستان‌های جنوبی شهر تهران ۵۰ تخت برای مصدومان احتمالی آماده کرده‌اند.

خالدی با بیان اینکه آماده‌باش در وزارت بهداشت به صورت کامل ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: تا کنون هیچ مصدومی به اورژانس منتقل نشده است.

ویدئو | مشاهده دود غلیظ در نزدیکی پالایشگاه تهران ویدئو | جزئیات تازه از آتش‌سوزی در پالایشگاه جنوب تهران کد خبر 605270 برچسب‌ها پالایشگاه حوادث - آتش سوزی حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پالایشگاه حوادث آتش سوزی حوادث ایران آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۴۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

VAR چینی هنوز وارد ایران نشده/ برگزاری دیدار ها با VAR بعید است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال روز دوم فرودین ۱۴۰۳ خبر از خریداری ۵ دستگاه کمک داور ویدئویی (VAR) داده بود و اعلام کرد که به زودی این دستگاه‌ها وارد ایران خواهند شد تا دیدارهای مهم در لیگ برتر با حضور VAR برگزار شود.

در همین حال خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اظهار داشت: قرار بود کلاس‌هایی را برای داوران با حضور مدرسانی از کشورهای اروپایی از جمله پرتغال برگزار کنیم که بنا به دلایلی برگزاری این کلاس لغو و به تاریخ ۲۹ اردیبهشت موکول شده است.

او در خصوص ورود دستگاه‌های کمک داور ویدئویی از چین به ایران گفت: ما در حال حاضر دو دستگاه VAR در ایران داریم و هنوز دستگاه‌های چینی وارد کشور نشده است. من از جزئیات خرید این دستگاه‌ها اطلاعی ندارم و فقط مسئولیت برگزاری کلاس‌های آموزشی برای داوران را دارم.

افشاریان در پاسخ به این سوال که آیا امکان برگزاری دیدارهای باقی در لیگ برتر و فینال جام حذفی با حضور دستگاه VAR امکان دارد یا خیر، گفت: با توجه به اینکه فیفا پیش از این از ما لیست برگزاری بازی‌ها با حضور VAR خواسته بود بعید است دیدارهای باقی مانده را با VAR برگزار کنیم باز با این حال همه اینها با مذاکرات تاج امکان پذیر است و من اطلاع دقیقی ندارم.

کد خبر 6095997

دیگر خبرها

  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • VAR چینی هنوز وارد ایران نشده/ برگزاری دیدار ها با VAR بعید است
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۲۳ مصدوم برجا گذاشت
  • امکان ثبت نام جدید در نهضت ملی مسکن استان سمنان وجود دارد
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز