Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از انتشار تصاویری از ستون دود در جنوب تهران، معاون عملیات سازمان امدادونجات هلال احمر از وقوع حریق در پالایشگاه تهران خبر داد.   به گزارش «تابناک»، از ساعاتی قبل، ستونی از دود توجه شهروندان تهرانی را به خود جلب کرد و این مشاهدات به سرعت در شبکه های اجتماعی بازتاب یافت. رویدادی که گفته می‌شد ناشی از وقوع حریقی در اطراف شهرک شهید بهشتی در شهر ری است و حالا مشخص شده که در نتیجه آتش سوزی در پالایشگاه تهران رخ داده که در محدوده ای جنوب تر از این شهرک واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    آن گونه که محمدی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفته، این رویداد در پالایشگاه تهران رخ داده و هنوز ابعاد این حادثه مشخص نیست، اما تیم‌های ارزیاب هلال احمر برای پشتیبانی از حادثه و امدادرسانی اعزام شده‌اند.
این در حالی است که به گفته مهدی ولیپور، رییس سازمان امدادونجات، این رویداد در پی انفجار خطوط لوله گاز در منطقه باقرشهر به وقوع پیوسته است؛ گزاره ای که دست کم با اطلاعات تکمیلی منتشر شده از رویداد همخوانی ندارد، اگرچه هنوز جزییات زیادی از ابعاد این رویداد در دست نیست.   این خبر تکمیل می‌شود...   اعزام آتش نشانان ۶ ایستگاه به پالایشگاه ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۲۰:۳۰

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در این باره به مهر گفت: ساعت ۱۹:۱۸ عصر امروز یک مورد آتش سوزی در پالایشگاه جنوب تهران (پالایشگاه ری) به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: در پی این گزارش آتش نشانان از ۶ ایستگاه به همراه تانکرهای آب به محل اعزام می‌شوند. البته احتمال اینکه نیروها بیشتر شوند زیاد است، ضمن آنکه عوامل آتش نشانی پالایشگاه هم در محل حضور دارند.

ملکی با اشاره به علت حادثه گفت: یکی از مخازن دچار آتش سوزی شده است و حجم زیادی از آتش و دود غلیظ به دلیل همین حادثه به آسمان رفته است.

این حادثه تاکنون مصدومی نداشته است ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۲۰:۲۰

محمد نظری، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پیشگیری تهران گفت: دقایقی قبل گزارشی مبنی بر آتش‌سوزی در پالایشگاه تهران واقع در شهرری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ واصل شد. هم‌اکنون عوامل امدادی، اورژانس، آتش‌نشانی و انتظامی در محل حاضر شده‌اند.

به گفته این مقام انتظامی این حادثه تاکنون مصدوم نداشته است.

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۲۰:۱۰

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی اکبر کمیجانی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رحلت امام خمینی پالایشگاه تهران حریق امداد و نجات انتخابات 1400 محسن رضایی اکبر کمیجانی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رحلت امام خمینی پالایشگاه تهران آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۴۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه

به گزارش خبرآنلاین، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع آتش‌سوزی در یک مدرسه خبر داد.

کورش سبزعلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۸:۳۰ امروز (۵ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ موضوع وقوع آتش‌سوزی در دبیرستان دوره اول دخترانه اسماء در منطقه صنعتی کارون در کوی مجاهدین اطلاع‌رسانی شد و بلافاصله دو خودروی اطفای حریق، یک دستگاه خودروی امداد و نجات به همراه ۹ آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه به دلیل اتصال برق کولر رخ داده است، افزود: این حریق بعد از نیم ساعت مهار شد و خوشبختانه مصدومی نداشته است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: خسارت این حادثه در حد دودگرفتی اتاق مدیر مدرسه و وارد شدن خسارت به وسایل اداری بوده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899052

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم