Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ خلبان ولی رحمانی عصر چهارشنبه در بازدید سرهنگ دکتر سیدهاشم حسینی، رئیس بهداری رزمی ستاد کل نیروهای مسلح از بیمارستان صحرایی ارتش در اصفهان گفت: با توجه به فروکش کردن پیک چهارم کرونا و نیاز به طراحی مکانی برای اجرای واکسیناسیون کووید ۱۹ در استان و بنا به درخواست مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، بیمارستان صحرایی ارتش با افزودن امکاناتی به مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در استان تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در چند روز آینده این مرکز برای انجام واکسیناسیون مردم استفاده خواهد شد، هر چند که این بیمارستان ظرفیت‌های خود را برای پذیرش بیماران کرونایی در پیک‌های احتمالی آینده حفظ خواهد کرد.

تغییر کاربری سریع و دقیق بیمارستان صحرایی ارتش نشانگر قدرت مانور و ابتکار عمل ارتش است

همچنین سرهنگ دکتر سیدهاشم حسینی، رئیس بهداری رزمی ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این بازدید با تقدیر از تلاش‌ها و پیگیری‌های فرماندهان ارتش و سپاه در یاری رساندن به وزارت بهداشت در خدمت مردم و مبارزه با ویروس منحوس کرونا گفت: بیمارستان صحرایی ارتش برای بستری و درمان بیماران کرونایی در یکصد یونیت مجزا و مجهز آماده شده است.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی و نیاز به تغییر وضعیت و مأموریت، هم تجهیزات فنی و تخصصی و هم تجهیزات پشتیبانی آماده شده در این بیمارستان برای واکسیناسیون کرونا مطلوب و استاندارد برای تبدیل شدن به مرکز تجمیع واکسیناسیون کووید ۱۹ است.

سرهنگ دکتر حسینی گفت: این تغییر کاربری سریع و دقیق، نشانگر قدرت مانور و ابتکار عمل ارتش جمهوری اسلامی است و این تلاش‌ها و زحمات نیروی زمینی ارتش قابل تقدیر و تحسین است.

در این بازدید، امیر سرتیپ محسن آذر افروز و سرهنگ دکتر سیدهاشم حسینی، از امکانات و تجهیزات بخش‌های مختلف این بیمارستان و مرکز واکسیناسیون بازدید کردند و سرهنگ خلبان ولی رحمانی، مجری احداث این بیمارستان، توضیحات لازم را ارائه کرد.

گفتنی است سرهنگ دکتر سید هاشم‌حسینی رئیس بهداری رزمی ستاد کل نیروهای مسلح برای بازدید از بیمارستان صحرایی شهید صیاد شیرازی ارتش، بیمارستان صحرایی شهید صدوقی سپاه پاسداران در اصفهان و نحوه اجرای طرح شهید سلیمانی به اصفهان سفر کرده است.

کد خبر 5226823

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران بیمارستان صحرایی نیروی زمینی ارتش واکسیناسیون انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان چالش شایستگی آمار کرونا واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی اردبیل اراک مشارکت مردم در انتخابات شیراز چالش شفافیت بیمارستان صحرایی ارتش سرهنگ دکتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۴۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان

سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و ایجاد رعب و وحشت توسط تعدادی از اراذل و اوباش و اخلال در نظم عمومی در بیمارستان‌های خاتم و امام شهرستان بهشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پلیس پس از مشاهده درگیری با اقدامات انجام گرفته، ۳ نفر اراذل و اوباش این نزاع را دستگیر کردند.

سرهنگ قلی پور گفت: علت درگیری متهمان اختلافات شخصی بوده، و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

او در پایان با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس، افزود: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش مردم، پلیس در چهار چوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی
  • جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باخت
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز مونوکسید کربن جان باخت‌
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان باخت
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باخت‌