Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود احمدی نژاد می گوید احمدی‌نژاد حمایت چندانی از استقلال نمی‌کرد.

مدیرعامل سابق استقلال به یکی از موارد مورد ادعای آذری جهرمی پاسخ داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از خبرورزشی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جدیدترین اظهارنظرش به کری خوانی‌هایش ادامه داد و گفت:

رئیس جمهور قبلی یعنی محمود احمدی‌نژاد از استقلال حمایت می‌کرده اما باز هم استقلال موفق به کسب جام نمی‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ارتباطات که از علاقه‌مندان پرسپولیس است دقیقا مصداق عینی نیاورد که محمود احمدی نژاد چگونه و یا در چه مواردی از استقلال حمایت کرده است. در حال حاضر هواداران استقلال یا بخشی از آنها می‌گویند این دولت از پرسپولیس حمایت می‌کند و برای ادعای خود به همین حرف‌های آذری جهرمی استناد می‌کنند اما در دوره محمود احمدی نژاد مصداق این چنینی وجود ندارد.

احمدی نژاد یک بار در یکی از مسابقات آسیایی استقلال به ورزشگاه آزادی رفت که بعد از آن بازی به شدت مورد حمایت هواداران استقلال قرار گرفت و در مصاحبه‌ای گفت چون بازی یک بازی ملی محسوب می‌شده به ورزشگاه آزادی رفته و در میان استقلالی‌ها بازی را تماشا کرده است.  علی  فتح الله زاده در مورد شائبه حمایت احمدی نژاد از استقلال که آذری‌ جهرمی آن را مطرح کرده بود در گفتگو با خبرورزشی گفت:

باید بگویم آقای احمدی‌نژاد هر قدر از استقلال حمایت می‌کرد از پرسپولیس هم حمایت می‌کرد و حتی به جرأت می‌توانم بگویم حمایت ایشان از پرسپولیس بیشتر هم بود چون آن زمان آقای کاشانی در شورای شهر شهر بودند و ارتباط نزدیکی با نهاد ریاست جمهوری داشتند.

وی در ادامه گفت:

من به جرأت می‌گویم حداقل در زمان مدیریت خودم آقای احمدی نژاد حتی یک ریال به استقلال کمک نکرد. در حال حاضر آقایان از طریق مخابرات برای پرسپولیس اسپانسر جذب می‌کنند اما زمان ما از این مسائل نبود و آقای احمدی‌نژاد حمایت چندانی از استقلال نمی‌کرد. آقای کاشانی که مدیرعامل پرسپولیس بودند، کارت پرچم داشتند و مستقیماً به نهاد ریاست جمهوری می‌رفتند. اگر من ۵ بار با آقای احمدی‌نژاد ملاقات کردم قطعاً آقای کاشانی ۱۰ بار ملاقات کرد.

فتح الله زاده در واکنش به این سئوال که قبول دارید احمدی‌نژاد استقلالی بود گفت:

بله، ایشان استقلالی بود و این مسئله را به من گفته بود اما هر وقت ما می‌باختیم مواخذه‌مان کرد و یا خلاصه یک اخمی به ما می کرد. (با خنده)

اخبار داغ 

پرونده مرگ "علی انصاریان" تازه باز شد! / علت دقیق مرگ چه بود؟! + ناگفته ها برترین های قرن با محسن بیاتی نیا | رکورد کوتاه ترین تیم منتخب زیر باد و باران! تاریخ سوپرجام ایران اعلام شد پنجره پرسپولیس بسته می شود؟ مخالفت مربی جدید رئال مادرید با پروژه سوپر لیگ مدیرعامل باشگاه ایگور تودور: پیرلو با من مثل یک آنالیزور رفتار می کرد؛ فقط به خاطر یوونتوس دستیار شدم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمود احمدی نژاد آقای احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است

ایسنا/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: امروز در تمام دنیا آزادگان جهان به دنبال این هستند رژیم صهیونیستی دست از جنایاتش بردارد و از روزگار محو شود.

مهدی احمدی نژاد عصر ۹ اردیبهشت ماه در تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در اعلام همبستگی با دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از ملت مظلوم فلسطین اظهار کرد: تمام وعده‌های الهی حق است و هرجا که باطل باشد نابود می‌شود و حق جایگزین می‌شود.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم جهاد تبیین را انجام بدهیم و در این برهه زمانی این امر بسیار مهم است و باید اطلاع رسانی کنیم.

احمدی نژاد به برخورد دوگانه مغرضان، دشمنان و جهان غرب در چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: آن زمانی که رئیس جمهور آمریکا می‌گوید که ما در کنار مردم ایران هستیم و در کنار جوانان و دانشجویان هستیم، امروز چرا چنین برخوردی دارد؟ مگر دانشجویان آمریکایی چه خواستند؟ فقط توقف جنگ و کشتار را خواستند.

وی ادامه داد: دانشجویان دنبال تغییر حکومت در دنیا که نیستند فقط می‌خواهند کشتار مردم بی دفاع را متوقف کنید ولی همین را هم تحمل نمی‌کنند، وارد دانشگاه می‌شوند و ضرب و شتم می‌کنند.

احمدی نژاد افزود: عملیات طوفان الاقصی جرقه‌ای بود در دنیا که سلسله‌وار حرکت‌هایی ایجاد شد و همه آنها وعده‌ الهی بوده است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان اضافه کرد: طوفان الاقصی صدای مظلومان بود که این صدا به گوش جهانیان رسید.

وی گفت: آمریکایی که دم از حقوق بشر می‌زند، نشان داد چهره‌ای کریه را مخفی کرده و امروز چهره غرب به طور کامل شناسانده شده و مهمترین اتفاقی که افتاد، بیدار شدن اذهان آزادگان جهان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی