Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-05@08:02:01 GMT

پزشک قلابی در یزد دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۴۷۳۰

پزشک قلابی در یزد دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ رضا زارع ارنانی عصر امروز در جمع خبرنگاران حاضر و اظهار کرد: با توجه به دریافت خبری مبنی بر این‌که فردی با معرفی خود به عنوان پزشک از مردم کلاهبرداری کرده و نارضایتی شهروندان را در پی داشته است بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات پلیس بیانگر این بود که متهم با داشتن مدرک تحصیلی زیر دیپلم و با تاسیس واحد درمانی اقدام به درمان دیسک کمر، ارتروز، زخم بستر و کرونا به وسیله ماساژ درمانی بدون مجوز پزشکی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت استان یزد گفت: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله با هماهنگی قضائی ماموران پلیس به همراه نماینده دانشگاه علوم پزشکی به محل مورد نظر اعزام و پزشک قلابی را دستگیر و مرکز غیرمجاز وی را پلمب کردند.

سرهنگ زارع با بیان این‌که متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد تصریح کرد: شهروندان برای درمان به مراکز درمانی معتبر مراجعه کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک یا برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پزشک قلابی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری

سرهنگ کریمی گفت: بعد از وقوع قتل در عنبرآباد سه نفر عامل مرتب با این قتل دستگیر شدند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی، به رغم اینکه متهم دائم مکان حضور خود را تغییر می‌داد هویت قاتل را شناسایی و در نهایت با پی‌جویی‌های بی‌وقفه این متهم را طی یک عملیات شبانه در مخفیگاهش دستگیر و به فرار وی پایان دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نظام درمانی را به کجا می‌برند؟
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس