Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@02:16:57 GMT

کشور را با انتخاب اصلح در انتخابات به صالحان بسپاریم

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۴۸۱۷

کشور را با انتخاب اصلح در انتخابات به صالحان بسپاریم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نصیرالدین یعقوبی شامگاه چهارشنبه در مراسم آغاز به کار ستاد حوزویان آیت الله رئیسی در استان، انقلاب اسلامی را یکی از آرمان‌های امام راحل دانست و گفت: امروز ادامه دهنده این آرمان مقام معظم رهبری هستند که همه ما وظیفه داریم این آرمان را پاس بداریم و این تکلیف بسیار بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر در پاسداشت آرمان امام و رهبری بی تفاوت باشیم و کوتاهی کنیم نمی‌توانیم در قیامت پاسخگوی امام راحل و شهدا باشیم.

حجت الاسلام یعقوبی در ادامه سخنان خود افزود: نباید نقش اصلی روحانیت نادیده گرفته شود و باید اصل مطالبه گری روحانیت همواره پررنگ باشد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای جبهه انقلاب اسلامی مازندران یکی از وظایف مهم امروز روحانیت را احیا ی ارزش‌های اسلام، انقلاب و آرمان‌های امام راحل دانست و خاطرنشان کرد: باید با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح، کشور را از دست نااهلان نجات دهیم و به دست صالحان بسپاریم.

وی با اشاره به اینکه امروز مخالفت‌های غرب با ایران اسلامی به دلیل توانمندی هسته‌ای و موشکی نیست، تصریح کرد: همه دشمنی‌ها و عنادهای آنها اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه علما و روحانیت باید برای تحقق مشارکت حداکثری مقام معظم رهبری حضور پررنگ‌تری در میدان داشته باشند، خاطرنشان کرد: روحانیت در طول تاریخ همواره پرچم دار حرکت‌های انقلابی بوده است.

کد خبر 5226860

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انتخابات 1400 ساری انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان چالش شایستگی آمار کرونا واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی اردبیل اراک مشارکت مردم در انتخابات شیراز چالش شفافیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است، گفت: جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی مایه فخر و مباهات کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت هفدهم اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآور شد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

کد خبر 751043

دیگر خبرها

  • رای دور دوم از دور اول مهم تر است؟ | گره‌هایی که با انتخاب اصلح باز می شود
  • مردم از انتخاب اصلح غفلت نکنند
  • ۴ سال سرنوشت کشور را به دست افراد اصلح بسپاریم
  • بدون در نظر گرفتن شاخص‌هایی دقیق انتخاب نامزد اصلح غیرممکن است
  • نماینده اصلح باید شناخت کافی از دغدغه‌های مردم داشته باشد
  • انتخاب اصلح پایه گذار ایران قوی و مستقل است
  • انتخابات در جمهوری اسلامی به‌معنی مبارزه با دیکتاتوری است
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند