Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در دوازدهمین روز خرداد ماه سال ۱۴۰۰، بسته ورزشی ایرنا تقدیم شما می‌شود. با ما همراه باشید.

عزیزی خادم: توجه ویژه وزیر ورزش به فوتبال جای تقدیر دارد

رییس فدراسیون فوتبال گفت: کمک ۲۵ میلیارد تومانی وزارت ورزش و جوانان برای تکمیل کمپ تیم‌های ملی در جزیره کیش و توجه ویژه او به فوتبال، در خور قدردانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

علی‌نژاد: سعی می‌کنیم تا اختلاف سلیقه را در استقلال از بین ببریم

معاون توسه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، گفت: سعی می کنیم اختلاف سلیقه را در هیات مدیره استقلال از بین ببریم و در همین راستا در یکی دو روز آتی نشستی را برگزار خواهیم کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

اسکوچیچ: بهانه نمی آورم؛ زمین واقعا خوب نیست/ به تیمم اعتقاد دارم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: هیچ بهانه ای نمی آورم؛ ما قوی هستیم و همه تیم ها اینجا با ما رو به رو می شوند؛ اگر شما زمین را ببینید چیزی را می بنیید که من هرگز در زندگی ندیده ام. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

گل‌محمدی: به هر ساز سازمان لیگ رقصیدیم/ حرف بزنیم جریمه می‌شویم

‌سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس نمی‌خواهد برنامه‌ریزی به سود این تیم انجام شود بلکه ما نمی‌خواهیم برنامه‌ریزی به ضرر تیم ما باشد،؛ دوست نداریم و نمی‌خواهیم لیگ و فوتبال را زیر سوال ببریم و همواره دنبال عدالت بوده‌ایم. ادا مه خبر را اینجا بخوانید.

طارمی: مهمترین بازی ما در حال حاضر دیدار برابر هنگ کنگ است

مهاجم تیم ملی ایران گفت: مهمترین بازی ما در حال حاضر دیدار برابر هنگ کنگ است؛ باید تمام تمرکزمان را برای این بازی نگه داریم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

نشریه مارکا؛ توافق «مسی» با بارسلونا؛ مرد آرژانتینی دو سال دیگر در نیوکمپ می‌ماند

بدنبال تصمیم «لیونل مسی» برای تمدید قرارداد با باشگاه بارسلونا، به نظر داستان طولانی شایعات جدایی وی از آبی‌اناری ها سرانجام به پایان رسیده است. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس تیم ملی ایران باشگاه پرسپولیس پرسپولیس تیم ملی ایران ادامه خبر را اینجا بخوانید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۴۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته نشریه بیلد اعلام کرد که رالف رانگنیک با بایرن مونیخ به توافق رسیده و می‌خواهد برای فصل آینده روی نیمکت این تیم بنشیند.

رانگنیک در حال حاضر تحت قرارداد فدراسیون فوتبال اتریش است و بایرن در صورت توافق نهایی باید بند فسخ قرارداد او را بپردازد.

نشریه معتبر اس‌ان آکتوئل در همین رابطه تایید کرد که رانگنیک به عنوان سرمربی جدید در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ است و جزئیات قرارداد باید مشخص شود.

بر اساس این گزارش انتظار می‌رود که توافق نهایی این هفته صورت بگیرد اما بعید است تا پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید، این خبر اعلام شود.

در همین رابطه فدراسیون فوتبال اتریش حداقل 10 میلیون یورو برای فسخ قرارداد رانگنیک می‌خواهد. قرارداد او تا سال 2026 اعتبار دارد.

این نشریه به نقل از منابع فدراسیون فوتبال اتریش تایید کرد که آن‌ها معتقدند که پرداخت این رقم هیچ مشکلی برای بایرن ایجاد نمی‌کند و آن‌ها آماده پرداخت غرامت هستند. به همین دلیل تیم ملی اتریش جستجو برای سرمربی جدید را آغاز کرده تا پس از یورو گزینه جدیدشان را معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • اینجا دست‎‌ها، دانش و ایثار را روایت می‌کند
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • آخرین خبرها درباره توافق احتمالی تیم ملی ایران با افشین قطبی
  • نتانیاهو: با هیچ توافقی برای پایان جنگ غزه موافقت نخواهیم کرد
  • لاپید: نتانیاهو هیچ بهانه‌ای برای رد توافق تبادل اسرا ندارد
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • کاخ سفید: از تلاش چین برای برقراری امنیت در منطقه استقبال می‌کنیم
  • رسوایی: سرقت از والنسیا در بارسلون! (عکس)