Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@20:34:51 GMT

تبلیغات انتخاباتی سعید محمد به نفع رئیسی

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۵۲۶۱

تبلیغات انتخاباتی سعید محمد به نفع رئیسی

فعال سیاسی با بیان اینکه شاهد بی عملی، بدعملی، دیرعملی و عدم توجه مسئولان در کشور به مشکلات هستیم، گفت: داشتن نگاه لیبرالی بین دولتمردان اصلی‌ترین مشکل در کشور است.

به گزارش مهر، سعید محمد شامگاه چهارشنبه در جمع حامیان ابراهیم رئیسی در تبریز گفت: آذربایجان همواره پیش رونده و پیش برنده است، ولی از ظرفیت‌های سرشار در آذربایجان استفاده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس ادامه داد: آذربایجان شرقی مرکز دیپلماسی فرهنگی با کشور‌های همسایه است و می‌تواند تأثیر شگرف داشته باشد، ظرفیت‌های بسیاری مانند کشاورزی می‌تواند بسیاری از مشکلات اشتغال در این استان را حل کند، ولی متأسفانه مردم و کشاورزان مشکلاتی دارند و هیچ کسی نیست که به داد آن‌ها برسد.

محمد افزود: این مردم مشکلات را بار‌ها و بار‌ها به مسئولان گوش زد کرده‌اند، ولی آن‌ها اقدامی نکرده‌اند. کشور ما مشکل بی عملی، بد عملی، دیر عملی و عدم توجه مسئولان دارد و نگاه لیبرالی وجود دارد. در استان معادن سرشار وجود دارد، ولی استفاده‌ای از آن نمی‌شود.

وی افزود: مردم نباید اجازه دهند عده‌ای با شعار‌های فریبنده زمامدار شوند و بر مشکلات بیفزایند.

محمد ادامه داد: گفتمان دولت جوان انقلابی را رایج دادیم. جوان‌گرایی فقط در سن و سال نیست و همه‌جا باید اتفاق رخ دهد. افراد انقلابی باید مطالبه‌گر این تحول باشند. تشکل جوان انقلابی را در اختیار جبهه انقلاب قرار داده‌ایم و پشت نامزد اصلح آمدیم و از آیت‌الله رئیسی اعلام حمایت کردیم.

این فعال سیاسی گفت: ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی شدنی است. این را بنده می‌گویم که ابر پروژه‌ها را اجرا کرده‌ام و با قاطعیت می‌گویم ساخت یک میلیون واحد مسکن در سال غیرممکن نیست. در فراخوان فریب مردم را به بورس دعوت و جیب مردم را زدند. ارزش پول مردم را از بین بردند و پاسخگو نیستند.

وی گفت: برای نجات بورس برنامه داریم. سهام خرد مردم را دولت می‌خرد تا ضرر نکنند، بورس را بیمه و تالار بزرگ آن را راه‌اندازی می‌کند. تعامل با دنیا را رها نمی‌کنیم. بین شرق و غرب توازن ایجاد و ارتباط با همسایگان را افزایش می‌دهیم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سعید محمد ابراهیم رییسی انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مشترک اعضای هیئت وزیران به ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

رئیس جمهور در این مراسم طی سخنانی خطاب به این مدیران عالی دولت بیان کرد: باید با مردم به‌صورت مداوم ارتباط داشته باشید؛ خصوصاً مردمی که در اجتماعات مسئولان شرکت هم نمی‌کنند که باید این عزیزان هم مورد رسیدگی قرار بگیرند.

وی در خصوص انتخابات ۱۴۰۲ افزود: مجریان، ناظران و عموم مردم همت کردند و انتخابات باشکوهی داشتیم و مولفه‌های مورد اشاره رهبر معظم انقلاب محقق شد. در این مرحله دوم نیز کاری بشود که این چهار اصل مورد تأکید قرار بگیرد. مردم ما در اجرا و نظارت دخیل هستند و امیدواریم این انتخابات هم باشکوه برگزار شود.

رئیس‌جمهور با اشاره به شعار سال، خاطر نشان کرد: باید تمامی بخش‌ها برنامه داشته باشند و طبق آن به‌سوی تحقق شعار سال که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، حرکت کنند.

خبر در حال تکمیل...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • دیدگاه‌های انتخاباتی برخی کاندیداهای مجلس دوازدهم: مردم باید قوی شوند
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران