Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-08@13:56:17 GMT

قیمت ایران خودرو امروز ثابت ماند

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۵۲۹۹

قیمت ایران خودرو امروز ثابت ماند

نوسان نرخ دلار و کاهشی شدن روند آن موجب شد تا برخلاف روز گذشته ایران خودرویی ها امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شوند.

به گزارش پول نیوز، امروز 12 خرداد 1400 افت اندک قیمت دلار موجب شد تا محصولات ایران خودرو نیز همانند سایپایی ها بدون تغییر در بازار عرضه شوند. رشدی که به قول فعالان بازار خودرو در رکود معاملاتی صورت گرفت، بطوریکه در حال حاضر بازار با خرید و فروش اندک روبرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است از میان محصولات پرطرفدار ایران خودرو امروز «سمندLX»، «سمند LX با موتور EF7 » و «پژو 206 تیپ 2» بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شوند.

بازار خودرو در حالی با آرامش به تعطیلات رفت که به گفته فعالان بازار نه ثبات قیمت، نه افزایش و نه حتی کاهش قیمت نتوانسته این روزها مشتریان را به بازار خودرو بکشاند و در این بازار همچنان خریدار و فروشنده ای در بازار خودرو وجود ندارد و معاملات بسیار اندک و در حد صفر است.

فعالان بازار خودرو بر این نکته نیز تاکید می کنند تا زمانی که بازار ارز به ثبات قیمتی نرسد، «ریزنوسان‌های دلار» نمی تواند تغییر چندانی در بازار ایجاد کند. از سوی دیگر نامشخص بودن نتایج مذاکرات نیز موجب شده تا بازار خودرو همچنان در انتظار اعلام نتایج باشد.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، « سمندLX » ، «سمند LX با موتور EF7 » و «سمند سورن»، اشاره کرد.

   

با توجه به ارزیابی بازار خودرو می توان گفت در میان محصولات سایپا امروز «پژو 206 تیپ 2» امروز با قیمت  205 میلیون تومان عرضه شد. «پژو 206 تیپ 5» و  «206 صندوقدار» نیز بدون تغییر قیمت در بازار قیمت خوردند. ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که پژو 206 تیپ 5 امروز 259 میلیون تومان قیمت گذاری شد و  مدل صندوقدار این خودرو نیز امروز با قیمت 246 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

«سمند LX با موتور EF7»  نیز امروز برخلاف روز گذشته و بدون تغییر با قیمت201 میلیون تومان عرضه شد. از سوی دیگر «سمندLX» نیز با افزایش یک میلیونی قیمت در بازار 192 میلیون تومان قیمت خورد

رصد بازار خودرو نشان می دهد که سایر محصولات پرطرفدار ایران خودرو امروز تغییر قیمت نداشته اند. براساس ارزیابی ها امروز  «سمند سورن» نیز در بازار با قیمت 242 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ایران خودرو خودرو ماشین پول نیوز دلار بازار عرضه قیمت در بازار میلیون تومان ایران خودرو بازار خودرو بدون تغییر تغییر قیمت پژو 206 تیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۵۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسان چشمگیر قیمت ها در بازار خودرو؛ کدام خودرو ۹۰ میلیون تومان گران شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین تجارت‌نیوز، قیمت خودرو، چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، با نوسان زیادی گزارش می‌شود. طوری‌ که صبح امروز بیشتر محصولات داخلی و مونتاژی افزایش قیمت پیدا کردند.

قیمت خودرو صبح امروز ارتعاش فراوانی داشته است. کوییک R اتوماتیک، یکی از هاچ‌بک‌کراس‌های موفق بازار داخل، با ۲۳ میلیون تومان افزایش قیمت به ۵۷۳ میلیون تومان رسید.

خریداران خودروهای وارداتی بخوانند؛ آخرین فرصت برای انتخاب خودرو | قیمت علی‌الحساب هوندا، لاماری، کی ام سی و هونگچی را ببینید

ساینا S، از دیگر محصولات سایپا، از صبح امروز با افزایش بهای ۱۱ میلیون تومانی، ۴۵۶ میلیون تومانی معامله می‌شود.

پژوپارس TU۵، پرفروش‌ترین محصول ایران‌خودرو، نیز با ۹ میلیون تومان افزایش نرخ، با قیمت ۸۵۶ میلیون تومان به بازار امروز رسید.

هایما ۸S، محصول جذاب ایران‌خودرو، با ۳۵ میلیون تومان افزایش قیمت، یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان در بازار آزاد معامله می‌شود.

قیمت خودروهای خارجی

در میان خودروهای مونتاژی محصولات بهمن‌موتور افت‌وخیز شدیدی پیدا کرده‌اند.

فیدلیتی پرستیژ پنج و هفت‌نفره، کراس‌اوورهای سایز بزرگ، با افزایش چشمگیر ۹۰ میلیون تومانی، به‌ترتیب دو میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان و دو میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

کی. ام. سی K۷، کراس‌اوور کرمان‌موتور، با ۲۵ میلیون تومان افزایش قیمت، در بازار آزاد یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

سایپا شرایط جدید فروش و پیش فروش ۱۰ محصول را اعلام کرد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل

X۲۲ پرو دنده‌ای، محصول اقتصادی مدیران‌خودرو، نیز با ۳۱ میلیون تومان افزایش بها ۹۸۹ میلیون تومان به فروش‌ می‌رسد.

در سوی مقابل، لاماری ایما ۶ میلیون تومان ارزان شد تا به نرخ دو میلیارد و ۸۴ میلیون تومان بازگردد.

کد خبر 850270 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو گروه خودروسازی سایپا خودرو ايران خودرو خودرو - ایرانی خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

دیگر خبرها

  • ثبات قیمت سکه در کانال ۴۱ میلیون تومان
  • قیمت خودرو امروز ۱۹ اردیبهشت + جدول
  • ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
  • قیمت خودرو امروز ۱۹ اردیبهشت +جدول
  • نوسان چشمگیر قیمت ها در بازار خودرو؛ کدام خودرو ۹۰ میلیون تومان گران شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • افت ۵۰۰ هزار تومانی نرخ سکه در بازار
  • تغییر شدید قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت سمند، دنا، رانا، کوییک و شاهین + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز 16 اردیبهشت 1403