Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب به نقل از دفتر اطلاع رسانی جریان حکمت ملی، «سیدعمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار «جنین هنیس پلاسخارت»، نماینده دبیر کل سازمان ملل در امور عراق، پرونده انتخابات پیش روی عراق و نقش سازمان ملل در آن را بررسی و بر لزوم پایبندی به قانون و احترام به احکام دستگاه قضائی برای رفع اختلافات در عراق تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
در این دیدار که امروز در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم با اشاره به سرنوشت‌ساز خواندن انتخابات آینده و نقش آن در تعیین مسیر آینده عراق، بر اهمیت مشارکت گسترده در آن و مسئولیت‌پذیری همگان برای ایجاد تغییر مورد نظر ملت و غلبه دادن اعتدال و میانه‌روی در فضای سیاسی کشور تأکید کرد.
 
وی همچنین بر امنیت انتخاباتی و تأمین فرصت‌ رقابت برابر میان همه گروه‌ها تأکید کرد و خواستار برخورد با اموال سیاسی و ترور شخصیت‌ و تبلیغات منفی شد.
 
رهبر جریان حکمت ملی عراق نظارت بین‌المللی بر انتخابات را مهم دانست و تأکید کرد که این نظارت باید به دور از هرگونه نقض حاکمیت عراق یا دخالت در امور داخلی‌اش باشد.
 
حکیم همچنین از همگان خواست که در چارچوب برنامه‌ها و طرح‌های خود رقابت و از تلاش برای تحقق دستاورد انتخاباتی با به جان هم انداختن مردم خودداری کنند.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: جریان حکمت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۵۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم

به گزارش قدس آنلاین، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«شورای نگهبان مفتخر است که نظارت بر انتخابات را با بهره گیری از مشارکت اقشار مختلف مردم، خصوصا فرهنگیان عزیز به انجام می رساند.

ضمن تبریک روز معلم به تمام معلمان عزیز از معلمانی که در فرایند نظارت بر انتخابات، شورای نگهبان را یاری می‌کنند، قدردانی می‌کنم.»

روز گذشته نیز معلمان و فرهنگیان در آستانه روز معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، در دیدار با سخنگوی شورای نگهبان به بیان مهمترین مسائل و مشکلات در حوزه آموزش و پرورش پرداختند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • آب انبه کاملاً تازه بدون دخالت دست (فیلم)
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین