Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار نصرت اله سیف در همایش روحانیون با موضوع حضور حداکثری در انتخابات که در سالن ولایت برگزار شد، اظهار کرد: اکنون میدان مهمی در پیش‌رو داریم که باید همگان به میدان آمده و در این آزمون بزرگ شرکت کنند.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از اول انقلاب با توطئه‌های مختلف سعی در بازداشتن ملت بزرگ ایران اسلامی از پیشرفت و توسعه بودند که در این راه شکست خورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: با درایت و هوشیاری حضرت امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب تمامی توطئه‌های دشمنان تا امروز شکست خورده و انقلاب اسلامی امروز الگویی بزرگ برای کشورهای اسلامی و مستضعفان جهان است.

سردار سیف یادآور شد: فلسطین با الگوبرداری از انقلاب اسلامی کاری کرد که اکنون رژیم صهیونیستی در برابرش تسلیم شده و اختلافات گسترده‌ای در میان صهیونیست‌ها به وجود آمده است.

وی بیان داشت: دشمن قصد دارد در انتخابات پیش‌رو با اقدامات و هجمه‌های رسانه‌ای، مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای ناامید کند ولی قطعا بصیرت و هوشیاری ملت ایران اسلامی مانع این توطئه دشمن خواهد بود.

وی تصریح کرد: یقین داشته باشید اگر انتخابات پیش‌رو با عظمت برگزار شود، بسیاری از پیروزی‌های ایران اسلامی در آینده از الان رقم می‌خورد و قطعا تحریم‌ها از بین می‌رود و پیروزی‌های پی در پی برای کشور رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی انتخابات رهبر معظم انقلاب سازمان بسیج سردار سیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فهرست انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای تهران + اسامی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد جواد محمدی نوری دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری نشست مشترک برخی اعضای ستاد انتخابات این حزب با برخی راه یافتگان به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس ضمن تاکید بر تاثیر مشارکت مردم در انتخابات به عنوان یکی از ابزارهای اصلاح امور و تقویت هرگونه تصمیمات بر سر رفع مشکلات جامعه از تعیین ۱۶ کاندید مورد حمایت این حزب در انتخابات دور دوم حوزه تهران خبرداد.

آنگونه که ایلنا روایت کرده، وی نامزدهای مورد نظراین تشکل را به شرح ذیل اعلام کرد:

۱- آقای علی طهرانی مقدم

۲- آقای پیمان فلسفی

۳- سرکارخانم سمیه گلپور

۴- آقای مهدی شریفیان

۵- آقای احمد نادری

۶- آقای غلامحسین رضوانی

۷- آقای علی اصغرپورمحمدی

۸- آقای سیدنظام الدین موسوی

۹- آقای مجتبی زارعی

۱۰- سرکار خانم فاطمه قاسمپور

۱۱- آقای علیرضا سلیمی

۱۲- آقای ابوالقاسم جراره

۱۳- آقای محمد سراج

۱۴- آقای مرتضی محمودی

۱۵- آقای حسن خجسته باقرزاده

۱۶- سرکار خانم سمیه رفیعی

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902310

دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزئی، ایران قوی را بسازد
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • اعلام فهرست انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای تهران + اسامی
  • سابقه جمع‌آوری اطلاعات صهیونیست‌ها از ایران + فیلم
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد