Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرداری تهران اعلام کرد: تبادل اطلاعات گواهی پرداخت حق بیمه کارگران ساختمانی در تقاضاهای صدور پروانه و گواهی، هوشمند (به صورت غیرحضوری) شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، به منظور جلوگیری از هرگونه دخل و تصرف در ارائه مدارک و جعل یا سوء استفاده احتمالی از اسناد مربوطه و همچنین گسترش خدمات الکترونیک با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به شهروندان تهرانی، دستورالعمل مربوط به ارائه سیستمی خدمات اعلام عوارض و تأیید وصول فی مابین سازمان تأمین اجتماعی و شهرداری تهران، به مناطق 22 گانه ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر مبنای این دستورالعمل، از ابتدای سال 1400، اعلام عوارض مشمول حق بیمه کارگران ساختمانی به صورت سیستمی و غیرحضوری انجام می شود، بنابراین ارائه نامه به صورت فیزیکی از سوی مودیان به سازمان مربوطه، از تاریخ مذکور فاقد موضوعیت است.

 همچنین به منظور ایجاد ارتباط سیستمی کامل دو طرفه برای اعلام و وصول عوارض مشمول، ارائه خدمات مذکور از ابتدای خرداد ماه 1400، از طریق وب سرویس مربوطه در سامانه شهرسازی در قسمت "مشخصات پرداخت عوارض تأمین اجتماعی" قابل رویت است.

لازم به ذکر است، اعلام و وصول عوارض حق بیمه در درخواست صدور گواهی، جهت پرونده های مشمول، در دست اقدام می باشد که به محض راه اندازی اطلاع رسانی در این زمینه صورت خواهد گرفت.
 محاسبه­ ارزش معاملاتی ساختمان‌های تهران سیستمی شد

جزئیات اصلاح قانون ماده 100؛‌ تبدیل مأموران شهرداری به ضابط قضائی/ استعلام عدم خلافی و بدهی ساختمان توسط دفاتر ثبت

فضای زیر خیابان‌ها به پارکینگ تبدیل می‌شود/ جریمه کسری پارکینگ مسکونی و تجاری چقدر است؟«نهضت پارکینگ‌سازی» معضل پارک خودرو در محلات را چگونه حل می‌کند؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران شهر تهران معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران شهر تهران حق بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد

در گرامیداشت هفته کار و کارگر تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران استان به امضای مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهزیستی کردستان رسید. 

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: بخش عظیمی از جامعه را کارگران تشکیل داده و در استان کردستان بیش از ۷۰۰ هزار نفر مخاطب مستقیم وزارت کار هستند.

 فرزاد پیشکاری توجه به سلامت جسمی و روحی کارگران را از وظایف وزارت کار دانست و اظهار داشت: بهزیستی از سازمان‌های پیشرو در ارائه خدمات به جامعه مخاطب وزارت کار و از بازوان توانمند این وزارتخانه می‌باشد که با خدمات خود بخش عظیمی از جامعه را تحت پوشش خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه سلامت روحی و جسمی کارگران در بهره وری، راندمان و اثر بخشی کار آنان در کارخانجات و واحد‌های تولیدی و صنعتی تاثیرگزار است، اظهار داشت: با امضای این تفاهم نامه کارگرانی که دچار آسیب‌های اجتماعی و سوء مصرف مواد مخدر شده را به اداره کل بهزیستی معرفی کرده و روانشناسان این سازمان در رفع مشکلات روحی و روانی آنان تلاش خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کارگران مازندران خواستار اجرای بیشتر عدالت اجتماعی
  • دیگر بهانه‌ای برای بیمه نکردن کارگران ساختمانی وجود ندارد
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • دو هزار کارگر ساختمانی در میاندوآب بیمه ندارند
  • ابلاغیه اجرای تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • ابلاغ تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی برای اجرا
  • قانون اصلاحی بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی ابلاغ شد
  • بهره‌مندی ۷۰۰هزار کردستانی از خدمات وزارت کار
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲