Web Analytics Made Easy - Statcounter

امانی، از صدور پروانه بهره برداری شرکت‌های حمل و نقل تحت نظارت سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « پیمان امانی » در گفتگویی خبری با اشاره با دستورالعمل اجرایی مدیریت و نظارت بر حمل ونقل بار و مسافر درون شهری اظهار کرد: کلیه فعالین حوزه بار و مسافر درون شهری اعم از خودروهای فعال در این بخش، رانندگان، شاغلین و همچنین شرکت های حمل و نقل بار و مسافر درون شهری مکلف به دریافت پروانه فعالیت از شهرداری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در بخش خودروها و رانندگان، تخصیص سهمیه سوخت خودروها منوط به دریافت پروانه های فعالیت و اشتغال است.

 

معاون بار و کالا سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس ادامه داد: مالکین این خودروها باید کلیه مدارک مرتبط را جهت تشکیل پرونده از طریق دفاتر پیشخوان منتخب به سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر جهت اقدامات بعدی ارسال کنند.

 

وی تصریح کرد: کلیه شرکت های فعال حمل و نقل درون شهری و حومه نیز مکلف به دریافت پروانه بهره‌برداری از شهرداری هستند.

 

امانی با تاکید بر اینکه دریافت خدمات و تسهیلات نیز منوط به دریافت این پروانه فعالیت است، بیان کرد: با توجه به الزام قانونی در این خصوص ارائه هرگونه خدمات از جمله همکاری با دستگاه های اداری، نهادها، صنایع و غیره... مستلزم دریافت مجوز از شهرداری در قالب پروانه های بهره برداری است و عدم ارائه پروانه در قراردادهای حقوقی فی مابین شرکت های حمل و نقل و شخص ثالث می تواند تخطی از قانون تلقی شده و هرگونه تعهد بیمه‌ای از جانب شرکت های بیمه و دیگر مسئولیت های حقوقی از آنها سلب می‌شود.

 

وی در ادامه گفت: با توجه به پیش بینی قانون در جهت ساماندهی و نظارت بر عملکرد شرکت های حمل ونقل باری و مسافری درون شهری شهرداری بندرعباس از ابتدای سال جاری اقدام به صدور پروانه های بهره برداری برای شرکت های موردنظر کرده است.

 

امانی در پایان خاطرنشان کرد: با اشاره به آغاز طرح ساماندهی ناوگان حمل و نقل بار و مسافر درون شهری از سال ۹۵ تاکنون، تعداد ۶۳۲۳ پروانه فعالیت و تعداد ۴۱۹۶ پروانه اشتغال در سازمان صادر شده است.

 

 

 

 

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: شرکت های حمل و نقل بار و مسافر درون شهری صدور پروانه نقل بار و مسافر درون شهری حمل و نقل بار و مسافر شرکت های حمل و نقل بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۵۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست شهرداری منطقه ۷ شهرداری مشهد گفت: یکی از طرح‌های عمرانی سطح منطقه ۷، اجرای بوستان پنج هکتاری بانوان طُرق است که نقش زیادی در ارتقای نشاط و شادابی بانوان منطقه خواهد داشت.    مجید وحدتی پور افزود: این طرح هم اکنون پیشرفت ۴۶ درصدی داشته و امسال ۳۱ میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص یافته است.   وی ادامه داد: شهرداری منطقه به طور جدی پیگیر تکمیل و بهره‌برداری از این طرح بود و سال گذشته نیز ۱۷ میلیارد تومان برای آن درنظر گرفته شده بود.   وحدتی پور ابراز امیدواری کرد با اهتمام مضاعف و تخصیص و تامین اعتبارات، تا پایان امسال از این طرح مهم فضای سبز منطقه، بهره برداری و گام موثری برای بانوان مشهدی برداشته شود.

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده