Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@22:46:43 GMT

یک نام عجیب برای جانشینی آنچلوتی در اورتون

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۵۶۳۴

یک نام عجیب برای جانشینی آنچلوتی در اورتون

نام استیون جرارد به عنوان نامزد مربیگری در تیم اورتون مطرح شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روز گذشته رسما اعلام شد کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی رئال مادرید انتخاب شده است. آنچلوتی پیشتر هم در یک دوره سرمربی سفیدپوشان مادرید بود و توانست این تیم را به لادسیما برساند.

پس از جدایی آنچلوتی و پیوستن این سرمربی به رئال مادرید حالا اورتونی‌ها باید دنبال سرمربی جدید خود بگردند و نشریه اتلتیکو از استیون جرارد اسطوره باشگاه لیورپول برای این پست نام برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استیون جرارد فصل گذشته توانست رنجرز را به موفقیت چشمگیر برساند و با این تیم  بدون حتی یک شکست قهرمان اسکاتلند شود. آن هم زمانی که مدت زیادی از آخرین قهرمانی رنجرزی‌ها می‌گذشت.

نکته عجیب اینجاست استیون جرارد از اسطوره‌های باشگاه لیورپول به شمار می‌ر‌ود و لیورپولی‌ها با اورتون دشمنی دیرینه‌ای دارند و دربی مرسی‌ساید با حضور این 2 تیم با تنش‌های فراوان برگزار می‌شود اما رسانه اتلتیک از او به عنوان یک گزینه نام برده که به نظر می‌رسد حتی اگر باشگاه اورتون هم بخواهد درخواستی رسمی برای جذب جرارد دهد خود او با این مسئله موافقت نکند.

گفتنی است از رافا بنیتس، نونو اسپریتیو سانتو، دیوید مویس، پائولو فونسکا، اریک تن‌هاگ و روبرتو مارتینز هم به عنوان دیگر گزینه مربیگری برای اورتون یاد می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کارلو آنچلوتی فوتبال رئال مادرید استیون جرارد اورتون استیون جرارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۵۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدل آنچلوتی در تمرین پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پپه لوسادا دومین سال حضورش در پرسپولیس را سپری میکند و همچنان در جایگاه مربی بدنساز کار خود را ادامه میدهد. او البته یک دوره کوتاه هم در نساجی حضور داشت اما حالا شرایط بهتری را در پرسپولیس تجربه میکند.

لوسادا فارغ التحصیل دانشگاه مادرید است و در رشته حرکت شناسی هم مطالعاتی را داشته و در این دو فصل نیز رضایت اوسمار و یحیی را به خود جلب کرده تا همچنان در پرسپولیس حضور داشته باشد.

در تصویر جدیدی که باشگاه پرسپولیس از او منتشر کرده، از این زاویه شباهت جالبی به کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی تیم رئال مادرید دارد که این موضوع مورد توجه هواداران پرسپولیس قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • بدل آنچلوتی در تمرین پرسپولیس (عکس)
  • پلن B و C اوسمار برای جانشینی اورونوف
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • پوچتینو محکوم به کسب سهمیه لیگ اروپا؛ هانسی فلیک گزینه جانشینی نیست
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • تبریک غیرمنتظره به آنچلوتی از طرف لورکوزن! (عکس)
  • قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت