Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم قرعه کشی نهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال روز گذشته برگزار شد و تیم ملی ایران در گروه ششم در کنار آرژانتین، آمریکا و صربستان قرار گرفت. این رقابت‌ها شهریور و مهر ۱۴۰۰ به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شود.

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در گفتگو با خبرنگار مهر، در این خصوص گفت: باید قبول کنیم که همه بازی‌های در جام جهانی سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جام جهانی قبل مراکش تیم آرژانتین را خیلی اذیت کرد. هر تیمی که به جام جهانی آمده، شرایط خوبی دارد. هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و باید تلاش کنیم بهترین نتایج را بگیریم.

وی ادامه داد: صربستان تیم خیلی خوب است و در این چند سال بازی‌های زیادی انجام داده است. آنها یک تیم فیزیکی همراه با تاکتیک هستند.

سرمربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: آمریکا برایمان یک تیم ناشناخته است اما آنها هم قدمت ایران را در جام جهانی دارند و در نخستین دوره حضور داشتند. آمریکا اخیراً نایب قهرمان منطقه کونکاکاف شده است.

ناظم الشریعه گفت: تکلیف آرژانتین هم که مشخص است. این تیم قهرمان دوره گذشته جام جهانی است و سال گذشته قهرمان آمریکای لاتین شد. احترام خاصی برای آرژانتین قائل هستیم. به نظرم تمام گروه‌ها سخت است ولی به نسبت کار تیم‌ها در گروه نخست راحت‌تر است.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص رویارویی با آمریکا یادآور شد: نگاه من به عنوان مربی به این بازی مثل سایر مسابقات است. هرچند در گذشته ایرن دو بار با آمریکا بازی کرده است اما به هر حال چه بخواهیم و چه نخواهیم این مسابقه می‌تواند بازی قرن باشد. شاد نگاه بیشتر رسانه‌های دنیا روی این مسابقه باشد ولی همانطور که گفتم نگاه ما ورزشی است.

ناظم الشریعه در پاسخ به این سئوال که آیا تیم ملی فوتسال می‌تواند در جام جهانی صعود کند و به مراحل پایانی برسد؟ اظهار کرد: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. بازیکنان نیاز به حمایت دارند و خودشان هم باید باهوش باشند. باید حمایت شویم و بازی دوستانه انجام بدهیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان درباره اینکه آیا حضور در تورنمنت تدارکاتی تایلند منتفی شده است؟ گفت: جلسه‌ای با کمیته فوتسال برگزار کردیم. مقرر شد این کمیته با سازمان لیگ فوتسال هم جلسه‌ای داشته باشد تا برنامه‌ها هماهنگ شود و بعد از آن تصمیم گیری کنیم. اطلاعی از نتیجه این جلسه ندارم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام جهانی فوتسال صربستان فوتسال ایالات متحده امریکا تیم ملی فوتسال آرژانتین تیم ملی فوتسال ایران جام جهانی 2021 فوتسال جام جهانی فوتسال صربستان فوتسال محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۵۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است

بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: یکی از بزرگ‌ترین آرزوها و رؤیاهای من بازی در فینال جام جهانی است؛ مطمئن باشید تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که این مهم رقم بخورد.

سید احمد عباسی در گفت و گو با ایسنا درباره قهرمانی ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا، اظهار کرد: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد البته ما بازی‌ها را خوب شروع نکردیم اما خیلی عالی این رقابت‌ها را به پایان رساندیم. پله پله پیش رفتیم و بهتر شدیم و توانستیم به فینال برسیم و تیم تایلند را مقابل ۱۲ هزار هوادار خود شکست دهیم.

وی ادامه داد: به تایلند اصلاً فرصت ندادیم در بازی فینال سر خود را بالا نگه دارد و این تیم را در فینال با اختلاف سه گل شکست دادیم. کار بزرگی انجام دادیم زیرا فوتسال آسیا واقعاً پیشرفت کرده است.

این بازیکن تیم ملی فوتسال ایران خاطرنشان کرد: جام جهانی فوتسال بسیار نزدیک است و امیدوارم حمایت‌ها از تیم ملی بیشتر شود و مسئولان فکری کنند.

او درباره آقای گلی خود در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، عنوان کرد: آقای گلی ام را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم که در دوران ورزشیم بسیار از من حمایت داشتند و هر جایی که من می‌خواستم کم بیاورم کنارم بودند. مدال و جام قهرمانی  این دوره از رقابت‌ها را نیز به مردم عزیزمان تقدیم کردم.

وی درباره جام جهانی فوتسال، گفت: تلاشمان را می‌کنیم که روی سکو برویم البته تلاش من حضور در بازی فینال است و یکی از بزرگترین آرزوها و رویای من بازی در فینال جام جهانی است. مطمئن باشید تمام تلاشمان را می‌کنیم که این مهم رقم بخورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال با مربی ایرانی
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • یک جام و دو فینال/ ایران به دنبال فتح آسیا؛افغانستان در پی فصل نو
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است