Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجدالدین مستعان عصر امروز در مجمع انتخاباتی هیأت کونگ‌فو استان اصفهان اظهار داشت: آرزوی هیاتی پربارتر داریم در ۴ سال پیش‌رو و حمایت‌های همه‌جانبه از سوی فدراسیون صورت می‌گیرد و از مدیرکل استان تقاضای حمایت داریم هرچند سال شلوغی دارند با توجه به متصل شدن به المپیک و فضای شلوغی که پیش‌رو دارند؛ از هیات کونگ‌فو نیز تقاضا داریم همه‌جوره کنارشان باشند هم مادی و هم معنوی، باتوجه به جامعه قابل توجهی که استان اصفهان در جهت کسب سهمیه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر فدراسیون کونگ‌فو ادامه‌ داد: کونگ‌فو و هنرهای رزمی‌ نام آشنا برای جامعه است چرا‌ که‌ بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت در کشورمان دارد؛ فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی سال ۸۴ به عنوان متولی هنرهای رزمی تشکیل شده ولی سابقه این رشته بیش از ۵۰ سال است و یکی از پرجمعیت ترین رشته‌های ورزشی در کشور است‌.

وی افزود: حتی در حوزه بین‌المللی در سال ۹۴ فدراسیون آسیایی و جهانی توآی برای گسترش این رشته در دنیا با ریاست دکتر حیدری تشکیل شد در حاضر ۵۰ کشور از طریق کمیته بین‌المللی کشورشان درخواست دادن و تاییده برای عضویت در این کمیته دارند، این نوید را می‌دهد که رشته هنرهای رزمی که در قالب فدراسیون جهانی و آسیایی توآی گسترش پیدا می‌کند آماده ثبت شدن در فضاهای بین‌المللی همچون شورای المپیک آسیا است که اول بتواند در بازی‌های داخل سالن هنرهای رزمی و بعد المپیک آسیایی که برای ما بسیار ارزشمند است

مستعان بیان داشت: دو دوره مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شده، یک دوره مسابقات قهرمانی جهان قرار به برگزاری بود که با وجود کرونا این امکان میسر نشد، بعد از این شرایط اگر مسابقات برگزار شود قطعا در تصویری که در شورای المپیک آسیا قرار می‌گیرد ما جزء رشته‌هایی که داخل سالن هستند خواهیم بود.

دبیر فدراسیون کونگ‌فو در خصوص برنامه‌های سال جاری تشریح کرد: امسال برگزاری مسابقات هنرهای فردی را به صورت مجازی خواهیم داشت؛ از الان استان اصفهان آماده باشد، توقع از این استان بالا است و بچه‌هایی که در این عرصه خودی نشان دادند؛همانطور که پارسال شاهد درخشش ورزشکاران این استان بودیم، حضور پررنگی در لیگ داشتند، مقام‌هایی که در مسابقات کشوری کسب کردند مخصوصا مسابقات فرهنگی، در سال گذشته ۵ مسابقه فرهنگی برگزار شد که بی‌سابقه بود، در قالب کتابخوانی و محیط زیست که استان اصفهان در این بخش‌ها مخاطبینی داشت.

وی در خصوص بحث محیط زیست خاطر نشان کرد: به بحث محیط زیست از سال گذشته توجه ویژه‌ای شده است، محیط زیست و توسعه پایدار رکن سوم منشور المپیک است توجه ویژه داشتیم و در ساختار فدراسیون قرار گرفت؛ بخش دیگر بحث جوانان و اخلاق  بود که دو کمیته جدا داشت که توقع داریم توجه ویژه‌ای به این بخش بشود چرا که در ورزش اخلاق مطرح است.

مستعان در پایان گفت: کمیته تخصصی روانشناسی ورزشی داشتیم؛ دو کرسی مهم فرهنگی و استعدادیابی در فدراسیون داریم که خیلی خوب پیش می‌رود و آینده خوبی را متصور هستیم در بحث استعداد یابی که پایه کنگره علمی پژوهش کونگ‌فو و هنرهای رزمی است که استان اصفهان میزبان است.

انتهای پیام /۶۳۱۲۶/ج۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون کونگ فو اصفهان مجمع انتخاباتی استان اصفهان هنرهای رزمی محیط زیست کونگ فو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۵۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارنامه سه ساله به روایت اعضای شورای شهر اصفهان

در آستانه فرارسدن روز شوراها ٨ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان به بیان مهمترین اقدامات انجام شده در سه سال اخیر شورای ششم و برنامه ها یک‌سال طلایی باقی مانده از عمر این دوره شورا پرداختند.

کد خبر 747838

دیگر خبرها

  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • کارنامه سه ساله به روایت اعضای شورای شهر اصفهان
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی توسط ورزشکار هوراندی
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز
  • مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله