Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  جام جم انلاین قزوین ، علی رحیمی مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: ویژه برنامه های «طوبی»، «راه امام» و «پیشوای صادق» «و اینک خرداد» «چراغ هدایت» با هدف معرفی سیره و روش اهل بیت علیهم السلام و بهره گیری از سیره عملی ائمه و معصومین و بزرگداشت مقام اهل بیت علیهم السلام در سالروز شهادت حضرت امام جعفرصادق (ع) و رحلت جانسوز بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) پخش می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی افزود: رویکرد ویژه برنامه تلویزیونی «طوبی» و برنامه های رادیویی «پیشوای صادق» و «چراغ هدایت» معرفی حضرت امام صادق (ع) بعنوان بنیانگذار مذهب تشیع، تشریح جایگاه آموزه های امام صادق (ع) در زندگی و تبیین روشهای بهره گیری از علم همراه با اخلاق و ارتباط علم با دین است.

او افزود: این ویژه برنامه ها شامل بخش های مختلفی همچون مداحی، نغمه های مذهبی، ذکر گوشه های از کلام گهربار حضرت امام صادق علیه السلام و گفتگوی کارشناسی است.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین اضافه کرد: برنامه های مربوط به رحلت حضرت امام خمینی (ره) نیز به مسائلی همچون قیام 15خرداد به عنوان نقطه عطف انقلاب اسلامی، توجه به آرمان‌های والای امام خمینی(ره) در آن دوره و تاثیر این رویداد مهم بر تغییر اوضاع و احوال آن روزها می‌پردازد.

او گفت: ویژه برنامه «طوبی» در شب و شام شهادت حضرت امام صادق (ع) به مدت ۶۰ دقیقه ساعت ۲۱ از سیمای مرکز قزوین پخش خواهد شد و ویژه برنامه «و اینک خرداد» و «پیشوای صادق هم» به مدت ۹۰ دقیقه روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد و صبح روز شانزدهم خرداد ساعت ۹ و سی دقیقه از صدای مرکز قزوین پخش می شود.

به گفته رحیمی، ویژه برنامه «چراغ هدایت» هم روزهای سیزدهم تا پانزدهم و در عصر روز شهادت از ساعت ۱۸ تا ۱۹ و پانزده دقیقه از صدای مرکز قزوین پخش خواهد شد.

او اضافه کرد:معاونت فضای مجازی مرکز قزوین هم در این ایام با تهیه و بازتولید و انتشار بسته های ویژه فضای مجازی در قالب کلیپ،موشن گرافی،پوستر،عکس نوشت،مستند گزارشی و گزارش تصویری برای فضا سازی متناسب با ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد، تهیه و بازتولید و انتشار ۵ قطعه گزارش تصویری با محوریت رهنمودها،مکتب و شاخص ها امام خمینی(ره) در قالب اینفوگرافیک،عکس نوشت پوستر و طرح نگاره و فضا سازی و اطلاع رسانی در جهت پوشش و انعکاس فعالیت های مرکز در وب سایت و پیام رسان های شبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی سازمانی و استانی و کشوری با ترند هشتگ هایی همچون #امام راحل #روح الله #قیام۱۵خرداد و .. به این مناسبت ها می پردازد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شبکه استانی گفت و گو کارشناسی ویژه برنامه مرکز قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۶۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

حجت الاسلام احمد لقمانپور افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید والامقام، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

وی گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • تسلیت اخوان انصاری در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی