Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@12:43:21 GMT

خرس یک نفر را در کوه‌های اقلید مجروح کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۶۲۲۸

خرس یک نفر را در کوه‌های اقلید مجروح کرد

ایسنا/فارس رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس از مجروحیت یک مرد ۶۵ ساله در کوه‌های امامزاده اسماعیل شهرستان اقلید در پی حمله خرس خبر داد.

محمدجواد مرادیان اظهار کرد: ظهر امروز طی تماس مردمی در مورد حمله یک قلاده خرس به یک مرد ۶۵ ساله به مرکز دیسپچ استان فارس، که موجب مصدون شدن وی از ناحیه سر و هر دوپا بلافاصله گروه‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از اورژانس فارس مرادیان افزود: به علت حساس بودن شرایط و سخت گذر بودن منطقه که در ارتفاعات کوه‌های امامزاده اسماعیل شهرستان اقلید بود، تکنسین‌های اورژانس برای رسیدن به مصدوم در حدود ۴۵ دقیقه کوهنوردی کردند.

مرادیان ادامه داد: با توجه به صعب العبور بودن منطقه عملیات امداد و نجات مصدوم که از ناحیه سر و هر دوپا دچار آسیب و شکستگی هر دو دست شده بود به طول انجامید.

رئیس اورژانس فارس عنوان کرد: مصدوم حادثه دیده پس از اقدامات درمانی توسط اورژانس به درمانگاه حسن آباد و سپس به بیمارستان اقلید منتقل شد.

مرادیان از مردم خواست از ورود به ارتفاعات و مناطق بکر طبیعی و مکان‌هایی که احتمال زندگی حیات و در آنها وجود دارد خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی حمله خرس اورژانس فارس اقلید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۶۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین از سقوط خودروی دنا در آزادراه قزوین -رشت خبر داد که منجر به کشته شدن یک‌نفر و مصدومیت 2 نفر شد.

حسن اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از سقوط خودروی دنا به دره در کیلومتر ۴۰ آزادراه قزوین- رشت خبر داد و اظهار کرد: در این حادثه که در باند شمالی آزادراه مذبور رخ داده بود، ۲ نفر مصدوم و یک‌نفر هم کشته شدند.

وی زمان این رویداد را حدود ساعت ۴:۳۰ بامداد بیان کرد و گفت: در این حادثه بعد از ارزیابی میزان حادثه بلافاصله عملیات رهاسازی حادثه‌دیده‌ها و مصدومان با کمک عوامل امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر صورت گرفت.

رئیس مدیریت حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین اضافه کرد: مصدومان این حادثه با آمبولانس و توسط نیروهای اورژانس پیش‌بیمارستانی به بیمارستان انتقال پیدا کردند.

کد خبر 750061

دیگر خبرها

  • نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت
  • ۲ تصادف در زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز
  • برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم