Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از هاآرتص، نمایندگان دموکرات در نامه ای به سناتور جمهوریخواه "جیمز ریچ" مقام ارشد کمیته روابط خارجی مجلس سنا خواستار آن شدند تا بسته حمایتی ۷۵ میلیون دلاری به فلسطین را آزاد کنند.

در نامه دموکرات ها به سناتور ریچ آمده است که ما احتراماً تقاضا می کنیم که ده ها میلیون دلار کمک بشردوستانه اختصاص یافته را که برای تأمین نیازهای صدها هزار غیرنظامی فلسطینی برای بازسازی زندگی خود در پی آن ضروری است، آزاد کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامه نمایندگان دموکرات در حالی نوشته می شود که نمایندگان ارشد جمهوریخواه کنگره آمریکا که بر امور و روابط خارجی این کشور نظارت می‌کنند، در حال تلاش برای جلوگیری از تلاش‌های دولت بایدن با هدف اعطای کمک مالی خاص به فلسطینی‌ها هستند.

نمایندگان جمهوریخواه کنگره بر این باورند از سرگیری اعطای کمک مالی به کرانه باختری رود اردن و نوار غزه بدون گرفتن امتیاز از تشکیلات خودگردان فلسطین، به ضرر منافع آمریکا است.

اعطای کمک مالی به فلسطین بخشی از تلاش های دولت بایدن برای احیا و ترمیم روابط با فلسطینی هاست که در دوره ریاست جمهوری ترامپ با فروپاشی روبرو شده بود.

جو بایدن رسما اعلام کرده است که قصد دارد بخشی از سیاست های دولت ترامپ در قبال فلسطینی ها را تغییر دهد.

برچسب‌ها حزب دموکرات آمریکا دولت ترامپ سناتور جمهوریخواه دولت بایدن فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حزب دموکرات آمریکا دولت ترامپ سناتور جمهوریخواه حزب دموکرات آمریکا دولت ترامپ سناتور جمهوریخواه دولت بایدن فلسطین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به گزارش بخش تصویری خبرگزاری «رویترز» صدها نفر از حامیان فلسطین در برابر محل برگزاری مراسم سالانه ضیافت شام «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا، با خبرنگاران تظاهرات برپا کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

حاضران در این تجمع، با سر دادن شعار و در دست داشتن پارچه نوشته اعتراض خود را به حمایت آمریکا از اسرائیل اعلام کردند.

 

جلیقه خبرنگاران شهید در غزه مقابل محل برگزاری ضیافت بایدن با خبرنگاران کاخ سفید
کانال تلگرام شبکه «قدس» با انتشار تصویری نوشت: تظاهرات کنندگان در حمایت از فلسطین جلیقه‌هایی را که روی آنها، نام‌های خبرنگاران شهید در جنگ غزه نوشته شده است، مقابل محل برگزاری ضیافت شام سالانه خبرنگاران کاخ سفید در واشینگتن قرار دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برافراشتن پرچم فلسطین مقابل محل ضیافت خبرنگاران کاخ سفید
کانال تلگرام شبکه خبری «قدس» نوشت: شماری از فعالان، پرچم فلسطین را مقابل محل برگزاری سالانه ضیافت شام جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، با خبرنگاران کاخ سفید که حامی رژیم اشغالگرند، آویختند.

 

دیگر خبرها

  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • پس‌لرزه‌های جنبش دانشگاه کلمبیا و بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • از زلزله دانشگاه کلمبیا تا بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • برنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟
  • تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن
  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • راهپیمایی در کشورهای عربی و غربی در حمایت از غزه