Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@05:09:07 GMT

عناوین روزنامه‌های سیزدهم خرداد ماه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۶۵۷۹

عناوین روزنامه‌های سیزدهم خرداد ماه خراسان رضوی

روزنامه خراسان:

این روزنامه در تیتر نخست خود عنوان "رقابت روی خط نظرسنجی" را منتشر کرد و نوشت: ۲ هفته مانده به روز انتخابات، آخرین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد رییسی با اختلاف زیاد همچنان پیشتاز است و سبد رای همتی که در یک هفته گذشته پالس‌های حمایتی از سوی اصلاح‌طلبان دریافت کرده، توفیق چندانی نداشته است.

عکس نخست روزنامه خراسان هم با عنوان "عیار مردم در اندیشه امام (ره)" تصویری مرتبط در این زمینه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژه‌نامه خراسان رضوی:

این ویژه‌نامه در تیتر نخست خود با اشاره به جزئیات واردات ۱۴۰ مگاوات برق از ترکمنستان نوشت: چراغ همسایه مانع خاموشی نمی‌شود

عکس نخست ویژه‌نامه خراسان رضوی هم تصویری از رونمایی نخستین اتوبوس برقی کشور در مشهد است.

روزنامه قدس:

این روزنامه عنوان "اولویت‌های اقتصادی رییس جمهوری آینده" را در تیتر نخست خود منتشر کرد

عکس نخست روزنامه قدس نیز با عنوان "امام قلب‌ها"، تصویری از بسته خبری به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) است.

ویژه‌نامه قدس:

این ویژه‌نامه با اشاره به تخلف شبانه واحدهای آلاینده در شهرک صنعتی چناران در تیتر نخست خود نوشت: دودی که چراغ خاموش در چشم مردم می‌رود!

عکس صفحه نخست ویژه‌نامه قدس هم با عنوان "چشم جبهه مقاومت به انتخابات ایران است" به نقل از رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار، تصویری از نشست هم‌اندیشی سیاسی"بصیرت" در مشهد است.

روزنامه شهرآرا:

این روزنامه در تیتر نخست خود نوشت: ارزانی دستاورد "مالیات بر عایدی سرمایه"

عکس نخست روزنامه شهرآرا نیز با عنوان "شکوه امت در نگاه امام (ره)"، تصویری از امام خمینی (ره) است.

برچسب‌ها مشهد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطبوعات و خبرگزاری های داخلی روزنامه نگار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطبوعات و خبرگزاری های داخلی مشهد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطبوعات و خبرگزاری های داخلی روزنامه نگار اخبار کنکور تیتر نخست خود نامه خراسان ویژه نامه نامه قدس عکس نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۶۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد

غلامرضا زارعی مدیر دفتر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: بر اساس ماده ۲۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است طبق معرفی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همکاری برخی نهاد‌ها به مادران باردار، شیرده و دارای کودک زیر پنج سال سبد تغذیه و بسته بهداشتی رایگان را به صورت ماهانه اختصاص دهد.

او افزود: بر همین اساس شارژ اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی به میزان حدود ۶ میلیون ریال برای مادران دارای فرزند شیرخوار شامل ۲ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۱۱۰ نفر از سه دهک اول درآمدی انجام شده است.

مدیر دفتر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: به منظور حمایت از مادران ایرانی در فرزندآوری و حرکت به سوی جوانی جمعیت، بسته‌های غذایی و بهداشتی به مادران دارای فرزند شیرخوار (زیر ۲ سال) در بستر کالابرگ الکترونیکی اختصاص یافته است.

زارعی بیان کرد: ۱۶ هزار و ۵۷۱ شعبه فروشگاه زنجیره‌ای و خرد در استان خراسان رضوی آماده عرضه بسته‌های غذایی و بهداشتی ویژه مادران دارای فرزند شیرخوار و زیر پنج سال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • تحقق ۱۲۹ مصوبه از سفر اول دولت سیزدهم به خراسان رضوی
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - شنبه ۸ اردیبهشت
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان