Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@18:21:37 GMT

ناگفته‌های پدر محمدطا‌ها پس از ۴۸ ساعت در جنگل

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۶۷۶۱

ناگفته‌های پدر محمدطا‌ها پس از ۴۸ ساعت در جنگل

به گزارش «تابناک» به نقل از رکنا، محمدطاهای شش‌ساله همراه خانواده‌اش یکشنبه نهم خرداد امسال برای تفریح به جنگل‌های سنگستان، از توابع شهرستان رامیان استان گلستان رفته بود که ناپدید شد.

بعد از ۴۸ ساعت از این ماجرا ظهر روز سه‌شنبه مرد غریبه‌ای به خانواده او تلفنی اطلاع داد بچه را در جنگل سفیدچشمه دلند یافته‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده پسربچه همراه ماموران به آنجا رفتند و کودک را تحویل گرفتند و پسربچه را به دلیل ضعف جسمانی به بیمارستان انتقال دادند.

علی غلامی، مسؤول امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر شهرستان آزادشهر گفت: ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه نهم خرداد امسال موضوع ناپدید شدن این کودک در جنگل‌های سنگستان، از توابع شهرستان رامیان به هلال‌احمر گزارش شد. همراه ۱۴ نفر از نیرو‌های امدادی هلال‌احمر به آنجا رفتیم. دایی کودک هم در این امدادرسانی با ما بود. تا ساعت ۳ صبح دوشنبه عملیات ادامه داشت. بعد تیم ۱۵ نفره هلال‌احمر با تیم جدید جابه‌جا شد تا این‌که ظهر سه‌شنبه و بعد از ۴۸ ساعت جست‌وجو، دو نفر پسربچه را در جنگل سفیدچشمه دلند یافته و عملیات ما هم پایان یافت.

خبر خوش برای خانواده کودک گمشده در جنگل‌های رامیان

مادر محمدطا‌ها پسرش را بغل کرده و از شدت شوق گریه می‌کند می‌گوید: دختری ۹ ساله دارم و پسرم محمدطا‌ها شش‌ساله است. من و خانواده در سیستان‌وبلوچستان زندگی می‌کنیم، اما والدینم و بقیه خانواده‌ام ساکن یکی از روستا‌های رامیان استان گلستان هستند. سه سال می‌شد خانواده‌ام را ندیده بودم.

بیست‌وهشتم اردیبهشت امسال با شوهر و دو بچه‌ام به رامیان آمدیم. پیش از ظهر نهم خرداد امسال برای تفریح به جنگل سنگستان رفتیم. چهار زن و سه مرد بودیم و چهار بچه همراه‌مان بود. آن‌ها در برکه آب‌بازی کردند. ناگهان پسربچه‌ام ناپدید شد. اطراف را جست‌وجو کردیم، اما اثری از پسرم نبود.

موضوع را به پلیس و هلال‌احمر خبر دادیم. برادرم با نیرو‌های امدادی جنگل را جست‌وجو می‌کردند. عکس‌هایش را در فضای مجازی منتشر کردیم، چند نفری زنگ زدند و اطلاعات نادرست و امید واهی به ما می‌دادند.

وی ادامه داد: دو شبانه‌روز تلخ را من و خانواده‌ام گذراندیم. ظهر سه‌شنبه نماز خواندم، کلی گریه کردم و از خدا خواستم به من رحم کند و بچه‌ام را دوباره به من برساند. نیم‌ساعت بعد فردی به ما زنگ زد و اطلاع داد با دوستش با موتور می‌رفتند که در جنگل سفیدچشمه کودکی را سرگردان یافتند که شبیه تصویری بود که در فضای مجازی دیده‌اند. سراسیمه با پلیس آنجا رفتیم که معلوم شد ماجرا صحت دارد و بچه‌ام پیدا شده است. پسرم دو روز بی‌آب و غذا مانده بود که او را به بیمارستان انتقال دادیم و الان حالش خوب است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی اکبر کمیجانی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رحلت امام خمینی پسر گم شده جنگل رامیان انتخابات 1400 محسن رضایی اکبر کمیجانی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رحلت امام خمینی هلال احمر بچه ام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.
 
وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • جسد پیرمرد ۷۵ ساله نهبندانی در تالاب کجی نهبندان کشف شد
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت