Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز پنجشنبه، سیزدهم خرداد، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1400/3/13؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

ایران - هنگ کنگ؛ در انتظار شروع قدرتمندانه در منامه / پیش بازی

خواکین هم علیه باشگاه پرسپولیس حکم گرفت

خواکین علیه باشگاه پرسپولیس حکم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، خواکین یکی از دستیاران گابریل کالدرون نیز در پیگیری شکایت خود از این باشگاه توانست رای دیگری علیه پرسپولیس از دادگاه عالی ورزش بگیرد.

این مربی اسپانیایی از طریق پیگیری شکایت خود، باشگاه پرسپولیس را به پرداخت ۹۵ هزار و ۳۸۱ دلار به علاوه سود سالیانه و همچنین پنج هزار و ۵۰۰ فرانک سوئیس جریمه، محکوم کرد.

در جزئیات این رای آمده که مبلغ حقوق خواکین ۵۵ هزار و ۳۸۱ دلار است اما ۴۰ هزار دلار به عنوان غرامت به رقم اصلی اضافه می‌شود.

همچنین دو هزار فرانک سوئیس به عنوان هزینه فیفا و سه هزار و ۵۰۰ فرانک سوئیس به عنوان هزینه دادرسی در CAS منظور شده است.

گفتنی است دو روز قبل نیز گابریل کالدرون توانست حکم سنگین ۵۸۰ هزار دلاری علیه پرسپولیس از دادگاه عالی ورزش بگیرد و حالا خواکین، دستیار وی چنین حکمی را علیه پرسپولیس دریافت کرد.

بوژیدار رادوشوویچ با پرسپولیس فسخ کرد

یک نشریه کروات مدعی شد که بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان پیشین هایدوک اشپیلت بعد از ۵ سال پرسپولیس را ترک کرد. این در حالی است که او تا پایان فصل با سرخپوشان قرارداد داشت.

تاریخ سوپرجام ایران اعلام شد

پرسپولیس و تراکتور، سی ام خرداد در چارچوب سوپرجام به مصاف هم می روند.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه سوپرجام فصل ۱۳۹۹-۱۳۹۸ بین دو تیم پرسپولیس (قهرمان لیگ برتر) و تراکتور تبریز (قهرمان جام حذفی) روز یکشنبه ۳۰ خرداد برگزار می شود.

زمان و محل برگزاری مسابقه به زودی اعلام خواهد شد.

آغاز به کار رسمی گابریله پین در استقلال

گابریله پین از دو سه روز پیش کارش را در استقلال آغاز کرده است.

به گزارش طرفداری، روز گذشته بود که فرهاد مجیدی خبر از حضور یک مربی ایتالیایی در استقلال داد و اعلام کرد گابریله پین هفته آینده به ایران می آید تا به عنوان مشاور او فعالیتش را در این تیم آغاز کند.

البته فرهاد مجیدی از چند روز پیش اطلاعات بازیکنان و فیلم بازی های استقلال را در اختیار پین قرار داده و این مربی با شناخت کامل از هفته آینده وارد ایران می شود و تمرینات این تیم را زیر نظر خواهد گرفت.

گابریله پین اجازه نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد اما او از فصل دیگر و با لغو قانون منع حضور مربیان و بازیکنان خارجی در ایران، در بازی های استقلال هم روی نیمکت خواهد نشست.

تراکتور در CAS محکوم شد | جریمه 880 هزار دلاری برای پرونده کوین کنستانت

دادگاه حکمیت ورزش درخواست فرجام‌خواهی باشگاه تراکتور در پرونده کوین کنستانت را رد و این باشگاه را محکوم کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، کوین کنستانت بازیکن گینه‌ای سابق تیم فوتبال میلان ایتالیا، در فصل هجدهم لیگ برتر، با قراردادی دو ساله و با سر و صدای فراوان به  تراکتور پیوست اما خیلی زود و بدون حتی یک دقیقه بازی، به دلیل مشکل قلبی و عدم قبولی در تست‌های پزشکی ایفمارک از جمع تراکتوری‌ها جدا شد.

باشگاه تراکتور اما در اتفاقی عجیب پیش از انجام تست‌های پزشکی با این بازیکن قرارداد بسته بود و به همین دلیل، کنستانت پس از فسخ قراردادش از سوی باشگاه تراکتور، به فیفا شکایت و باشگاه تبریزی را به پرداخت 820 هزار دلار در محکوم کرد.

پس از این اتفاق، باشگاه تراکتور این پرونده را به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) برد اما اکنون خبر می‌رسد دادگاه CAS محکومیت باشگاه تراکتور به پرداخت 820 هزار دلار به‌علاوه 5 درصد سود سالیانه را تایید کرده است. در مجموع مبلغ جریمه تراکتور در این پرونده با هزینه دادرسی 880 هزار دلار است. طبق این رأی باشگاه تبریزی ظرف 45 روز باید مطالبات کوین کنستانت را پرداخت کند.

تراکتوری‌ها چند روز پیش نیز به پرداخت 475 هزار دلار به آنتونی استوکس و 175 هزار دلار به لی‌هری‌ اروین محکوم شده بودند و به این ترتیب باشگاه تبریزی باید در چند روز آینده حدود یک میلیون و 500 هزار دلار به سه طلبکار خارجی خود (استوکس، اروین و کنستانت) پرداخت کند.

رسمی؛ امرسون رویال به بارسلونا بازگشت

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی بارسلونا، آبی و اناری پوشان در روزهای اخیر حضور بسیار فعالی در بازار و نقل و انتقالات داشته اند و به سرعت در حال جذب بازیکنان مورد نظر خودشان هستند و بعد از جذب سرخیو آگوئرو و اریک گارسیا حال باشگاه بارسلونا اعلام کرد که به طور رسمی امرسون رویال را به نیوکمپ باز خواهد گرداند. این بازیکن در دو فصل اخیر به طور قرضی در بتیس توپ زده بود و حال به بارسلونا برمی گردد تا در فصل آینده در پیراهن آبی و اناری به میدان برود. 

هلند 2-2 اسکاتلند؛ تیم دی بوئر همچنان چنگی به دل نمی زند

آلمان 1-1 دانمارک؛ تیرک دروازه، عامل تعیین کننده مصاف فینالیست های یورو 92

انگلیس 1-0 اتریش؛ پیروزی با نخستین گل ملی ساکا

فرانسه 3-0 ولز؛ خیال راحت فرانسه از خط حمله آتشین خود

برنامه بازی های مهم و پخش زنده امروز (13 خرداد)

مقدماتی جام جهانی:
ایران - هنگ کنگ / ساعت 19 / پخش زنده از شبکه سه و تیوا اسپورت / لینک پخش زنده

لیگ والیبال ملت ها:
آلمان - آرژانتین / ساعت 12:30
ایران - کانادا / ساعت 14:30 / پخش زنده از شبکه سه و تیوا اسپورت / لینک پخش زنده
ژاپن - صربستان / ساعت 15:30
برزیل - فرانسه / ساعت 17:30 / پخش زنده از تیوا اسپورت / لینک پخش زنده
هلند - اسلوونی / ساعت 18:30
استرالیا - لهستان / ساعت 20:30 / پخش زنده از تیوا اسپورت / لینک پخش زنده
ایتالیا - بلغارستان / ساعت 22
روسیه - آمریکا / ساعت 23:30 / پخش زنده از تیوا اسپورت / لینک پخش زنده

بازی های دوستانه:
بلژیک - یونان / ساعت 23:15 / پخش زنده از تیوا اسپورت / لینک پخش زنده

صبحانه ورزشی 1400/3/13؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه های اجتماعی / 12 خرداد 1400 محسن کریمی عادل کلاه کج

 

اخبار داغ 

پرونده مرگ "علی انصاریان" تازه باز شد! / علت دقیق مرگ چه بود؟! + ناگفته ها برترین های قرن با محسن بیاتی نیا | رکورد کوتاه ترین تیم منتخب زیر باد و باران! تاریخ سوپرجام ایران اعلام شد پنجره پرسپولیس بسته می شود؟ مخالفت مربی جدید رئال مادرید با پروژه سوپر لیگ مدیرعامل باشگاه ایگور تودور: پیرلو با من مثل یک آنالیزور رفتار می کرد؛ فقط به خاطر یوونتوس دستیار شدم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گزارش طرفداری و به نقل باشگاه پرسپولیس باشگاه تراکتور صبحانه ورزشی کوین کنستانت هزار دلار گابریله پین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۶۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی

یحیی گل‌محمدی، سرمربی سابق پرسپولیس که در نیم‌فصل از این تیم جدا شد، در آستانه پیوستن به باشگاه تراکتور تبریز است. این موردی است که طرفین آن را تأیید کرده‌اند، ولی تا زمان نگارش این مطلب، هنوز قراردادی رسمی منعقد نشده است. تراکتوری‌ها که در انتظار روی کاغذ آمدن این توافق هستند، فعلا حمید مطهری، دستیار سابق یحیی در پرسپولیس را به‌عنوان سرمربی موقت معرفی کرده و امیدوارند یحیی را به‌زودی به‌عنوان سرمربی دائمی روی نیمکت داشته باشند.

تراکتور در شرایطی به سمت یحیی گل‌محمدی چرخیده که پیش از این با پاکو خمس اسپانیایی، در لیگ برتر به‌عنوان یکی از تیم‌های مدعی فعالیت می‌کرد. با‌این‌حال و طبق گزارشی که رسانه‌های اسپانیایی نوشته‌اند، جدال موشکی ایران با اسرائیل، باعث شد تا این مربی با سفارش سفارت اسپانیا در ایران، تبریز را ترک کند و برود. اگرچه در روز‌های نخست پس از این جدایی عنوان شد که تراکتور به دنبال یک سرمربی کارنامه‌دار خارجی است، ولی رفته‌رفته این ذائقه تغییر کرد و یحیی گل‌محمدی تبدیل به گزینه نخست این تیم تبریزی شد.

با‌این‌حال، درباره فعالیت یحیی در تبریز شایعاتی به راه افتاده است. مهم‌ترین آن‌ها این است که این مربی به واسطه مشکلات غیرفوتبالی که برگرفته از التهابات اجتماعی سال گذشته است، فعلا اجازه فعالیت در تراکتور را ندارد. این موضوعی است که روز گذشته خبرگزاری مهر هم به آن پرداخته و در بخشی از گزارشش درباره یحیی گل‌محمدی نوشته است: «مذاکرات مدیران تراکتور با یحیی گل‌محمدی به مراحل پایانی رسیده است، اما برای نهایی‌شدن توافق، سرمربی سابق پرسپولیس باید مسائلی را که از گذشته برایش ایجاد شده است، برطرف کند. این موضوع به اتفاقات غیرفوتبالی مربوط می‌شود و سرمربی مد‌نظر تراکتور باید بتواند این مشکل را حل کند». این در حالی است که پیش از آن، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور هم با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور گفته بود: «مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود».

هم‌زمانی این اخبار و اظهارنظرها، بسیاری را به یاد ماجرای کریم باقری انداخته است. کریم که سال‌ها در پرسپولیس به‌عنوان مربی مشغول فعالیت بود، فرصتی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس پیدا نکرد. او بعد‌ها در گفتگو با پژمان جمشیدی به وضوح از این گفت که نهاد‌های بیرونی اجازه فعالیت او در فوتبال را نداده‌اند.

مشابه با چنین اتفاقی، درباره جواد نکونام، سرمربی استقلال نیز رخ داد؛ زمانی که او می‌خواست هدایت استقلال را بر عهده بگیرد، عنوان شد ممنوع‌الفعالیت است و باید مشکلش را حل کند. بعد‌ها مشخص شد که برخی از پست‌های اینستاگرامی او مشکل تلقی شده است. نکونام طبق گزارشی که خبرگزاری فارس نوشته، آن پست‌ها را پاک کرد، عذرخواهی کرد و مشمول عفو رهبری شد. چنین شد که هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایران توانست به‌عنوان سرمربی استقلال به کار ادامه دهد.

درباره یحیی هم به‌تازگی چنین شایعاتی به راه افتاده، ولی نکته شایان تأمل، مصاحبه گل‌محمدی با «ورزش سه» است که شایعات به‌وجود‌آمده را تکذیب کرده. او گفته همیشه آماده خدمت‌کردن به جوانان کشور است. گل‌محمدی در ابتدا با تأیید مذاکرات با باشگاه تراکتور گفته است: «من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم. با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روز‌های خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم. شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کرده و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار‌کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود».

با‌این‌حال، اینکه چرا در صورت نبود موانع غیرفوتبالی، یحیی هنوز قراردادش را به صورت رسمی با تراکتور منعقد نکرده، موضوع مبهمی است. موردی که البته گل‌محمدی برای آن دلیل دیگری هم دارد؛ «به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آن‌ها رسیدگی کنم». البته افراد مذکور تنها چهره‌های شاخص فوتبال ایران نیستند که گهگاهی با شایعات ممنوع‌الفعالیتی روبه‌رو می‌شوند؛ علی دایی، اسطوره فوتبال ایران هم سال‌هاست با این شایعه دست‌و‌پنجه نرم می‌کند. دایی در آخرین گفت‌وگویش درست مثل یحیی عنوان کرده که هیچ منعی برای فعالیت به‌عنوان سرمربی در فوتبال ایران ندارد. او گفته است ممنوع‌المعامله شده است، ولی ممنوع‌الفعالیت در حوزه فوتبال نیست.

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • بخش زنده| نشست خبری علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت