Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مرد و زن، پیر و حوان، دانشگاهی و دانش آموز، شهری و روستایی، شیعه و سنی، آشوری و ارمنی ساکن در آذربایجان غربی، یک بار دیگر در کنار هم قرار گرفته اند تا در روز ۲۸ خرداد زیباترین تصویر جهان را نقاشی کنند.

آنان بی اعتنا به تبلیغات منفی دشمنان کمر همت بسته اند تا بار دیگر وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان دهند؛ با هرکدام که از انتخابات صحبت می کنی حضور پرشور را تاکید می کند و درمان مشکلات کشور را انتخاب اصلح می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم سرزمین رنگین‌کمان اقوام و ادیان رمز حل مشکلات کشور را مشارکت در انتخابات و انتخاب فردی اصلح و توانمند و دارای تعهد و تخصص لازم می دانند.

دانشجویان و علمای این دیار نه تنها نسبت به انتخابات بی تفاوت نیستند بلکه از هم اکنون اقدام به مطالعه در مورد نامزدهای انتخاباتی و دریافت شناخت کافی در مورد آنها کرده اند تا با تاسی به فرامین مقام معظم رهبری انتخاب بهتری داشته باشند.

اساتید دانشگاه نیز حضور درپای صندوق های رای را عامل استحکام پیوند نظام و ملت دانسته و بر این حضور تاکید داشته و آن را وظیفه تمام ملت از هر قوم و نژاد می دانند.

حضور حداکثری در انتخابات، عاملی برای صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی است

این حضور پرشور در روز ۲۸ خرداد اهمیت بسیار زیادی در جهان امروز دارد و می تواند معادلات زیادی را به نفع مردم ایران رقم بزند چنان که نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز معتقد است: حضور حداکثری در عرصه انتخابات و انتخاب اصلح و آگاهانه، موجب پاسداری و صیانت از این نظام مقدس می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در این باره اظهار داشت: برای استمرار و دوام این نظام مقدس، شهدای بسیاری جان خود را تقدیم کرده اند و جمهوری اسلامی ایران نعمتی است که از شهدا و ایثارگران به یادگار مانده است و باید آن را با همه توان صیانت و پاسداری کنیم.

وی ادامه داد: پاسداری از این نظام وظیقه همگان است و امروز حضور حداکثری در عرصه انتخابات صیانت از میراث امام، شهدا و ایثارگران به شمار می رود.

مشارکت در انتخابات مخابره وفاداری ملت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری هم اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات، میزان علاقه مردم به کشور را نشان داده و دشمنان را مایوس می‌کند.

آیت الله شیخ جواد مجتهد شبستری افزود: مشارکت و حضور مردم در پای صندوق های رای به دشمن این پیام را مخابره خواهد کرد که ملت ایران هرگز دست از حمایت رهبر معظم انقلاب و آرمان های مقدس نظام ‌اسلامی برنخواهند داشت.

وی ادامه داد: هرکسی به دنبال این باشد که ایرانی مقتدرتر و عزتمندتر در عرصه بین المللی داشته باشیم، بدون تردید از مشارکت در انتخابات دوری نکرده بلکه با شوق تمام ‌در پای صندوق های رای حاضر می‌شود.

وی درخصوص تبلیغات منفی دشمنان داخلی و خارجی مبنی بر عدم شرکت در انتخابات، گفت: قهر با صندوق های رای قهر با سرنوشت خودمان است و این رفتار هیچگونه منطق عقلایی ندارد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: کسی که به سرنوشت کشورش علاقمند است، هرگز با صندوق های رای قهر نخواهد کرد زیرا این اقدام خواست دشمنان است‌ و هیچ توجیه عقلایی ندارد.

حضور حداقلی آرزوی دشمن است

"مسوول برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه های علمیه آذربایجان‌غربی" نیز بر این اعتقاد است: تلاش و آرزوی دشمن حضور حداقلی مردم و عدم مشارکت آنان در انتخابات است بنابراین با عدم مشارکت در انتخابات اولین ضربه را به خودمان می زنیم و در مقابل، دشمنان را خوشحال می کنیم.

"حجت الاسلام سجاد ذوالفقاری" اظهار داشت: قهر با صندوق های رای و عدم مشارکت در انتخابات هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین در صورت عدم شرکت در انتخابات زمینه برای سوء استفاده دشمنان فراهم شده و از سوی دیگر با روی کار آمدن افراد ناشایست روز به روز مشکلات موجود مضاعف و وخیم تر شده و دشمن به هدف خود که بدبین کردن مردم به نظام و انقلاب و سقوط نظام است، نزدیکتر می شود.

وی افزود: دشمنان در صدد مخابره عدم حضور مردم یا حضور حداقلی آنها در پای صندوق های رای به دنیا هستند تا بگویند جمهوری اسلامی ایران توسط مردمش حمایت نمی شود بنابراین در چنین شرایطی برای بدون تعبیر ماندن خواب دشمنان باید در پای صندوق های رای حاضر شده و دوباره وفادری خود را به نظام و انقلاب نشان دهیم.

مسوول برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه های علمیه آذربایجان‌غربی گفت: مشارکت در انتخابات، موجب ارتقای جایگاه بین المللی کشور خواهد شد و باید به این مهم توجه کنیم تا زمانی که کشور در سطح بین المللی مقندر جلوه کند، دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام نخواهند توانست به کشور آسیب برسانند.

رای ما آینده کشور را ترسیم می کند

دانشجوی مهندسی منابع طبیعی دانشگاه ارومیه هم گفت: رای دادن یک مسوولیت اجتماعی برای همه ما است و اگر آینده کشور برایمان مهم است، باید در انتخابات شرکت کنیم.

"رقیه رضایی" افزود: با انتخاب درست و صحیح است که می توان سبب پیشرفت کشور شد، چنان که در قرآن کریم نیز اشاره شده " سرنوشت هیچ قوم و ملتی تغییر نخواهد کرد مگر به اراده خود آن ملت"؛ پس اگر می خواهیم کشور در زمینه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به آبادانی بیشتر رسیده و به سمت تعالی سوق یابد، باید در انتخابات شرکت کرده و به فرد اصلح رای دهیم.

مشارکت در انتخابات از مولفه های امنیت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی است

 کارشناس ارشد مدیریت و مدرس دانشگاه‌های ارومیه نیز گفت: مشارکت در انتخابات از مولفه های امنیت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می رود و باید همه ما در آن سهیم باشیم.

"پریوش  هاتفی" اظهار داشت: مردم بزرگترین پشتوانه نظام و انقلاب هستند بنابراین با توجه به این مهم، باید حضور در انتخابات را برخود وظیفه دانسته و علاوه براین با آگاه سازی و تشویق دیگر هموطنان به شرکت در انتخابات بستر ساز انتخاباتی شکوهمند شویم.

وی ادامه داد: بی تفاوتی به انتخابات، بی اعتنایی به سرنوشت خود و مملکت است و متضرر اصلی این بی تفاوتی خود ما خواهیم بود.

وی با اشاره به رصد انتخابات ایران، توسط دشمنان و رسانه های خارجی گفت: برای مهر باطل زدن بر خیال واهی دشمنان باید یکپارچه و همدل پای صندوق های رای حاضر شد و محاسبات و معادلات دشمنان را برهم زد.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۲۸ خردادماه جاری برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی ارومیه ستاد انتخابات کشور انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی ارومیه ستاد انتخابات کشور انتخابات ریاست جمهوری اخبار کنکور نظام مقدس جمهوری اسلامی پای صندوق های رای مشارکت در انتخابات آذربایجان غربی نظام و انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۶۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه در برنامه صف اول شبکه سراسری خبر به تشریح اقدامات دولت در بخشهای مختلف و روند اجرای طرح های نجات دریاچه ارومیه خواهد پرداخت.

این برنامه ساعت  ۱۹:۳۰ امشب دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ پخش خواهد شد.

  

دیگر خبرها

  • حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است
  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان / آماده‌باش هلال‌احمر
  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان/ آماده‌باش هلال‌احمر
  • آماده‌باش مدیریت بحران برای بارش باران در ۱۸ استان
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • هشدار نارنجی؛ آماده‌باش مدیریت بحران برای ۱۸ استان
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است