Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی شورای شهر کرمانشاه، باید با کمک رسانه‌ها، مردم را با فرآیند و نحوه رای‌دهی آشنا کنیم.

او گفت : به این منظور قرار است کلیپ‌های آموزشی توسط وزارت کشور تهیه شود که انتظار داریم رسانه‌ها این کلیپ‌ها را منتشر و به آموزش مردم بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در برنامه داریم تا قبل از روز رای‌گیری، طی چند مرحله و در اماکن عمومی مردم را با فرآیند رای گیری الکترونیکی آشنا کرده و مردم به صورت آزمایشی بتوانند رای بدهند.

فرماندار کرمانشاه با تشریح نحوه برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی، گفت: سلامت انتخابات در این شیوه بالاتر است و امکان رای تکراری و برخی سواستفاده‌های احتمالی دیگر گرفته می‌شود.

رنجبر افزایش سرعت در اعلام نتایج را از دیگر مزایای این شیوه اعلام کرد و افزود: البته شمارش آرای انتخابات شورا‌ها پس از اتمام کار شمارش آرای ریاست جمهوری انجام خواهد شد.

تحویل ۲۰۶۲ صندوق الکترونیکی برای برگزاری انتخابات به فرمانداری

رنجبر با اشاره به تحویل ۲۰۶۲ صندوق الکترونیکی برای برگزاری انتخابات به فرمانداری، گفت: در هر شعبه، بین دو تا چهار صندوق قرار خواهیم داد.

او گفت: فرآیند آموزش کاربران دستگاه‌های احراز هویت و صندوق‌های الکترونیک آغاز شده و اعضای شعب اخذ رای و نمایندگان فرماندار این آموزش‌ها را خواهند دید.

وجود ۷۲۱ شعبه اخذ رای در شهرستان

رنجبر تعداد شعب اخذ رای شهرستان را ۷۲۱ شعبه اعلام کرد و افزود: در مجموع ۱۵ هزار نفر کار برگزاری انتخابات را در این شهرستان برعهده دارند.

حل مشکلات مردم رویکرد‌های پوپولیستی نمی خواهد

منصور سرمست رئیس ستاد انتخاباتی عبدالناصر همتی در استان کرمانشاه گفت : همتی برای حل مشکلات مردم از رویکرد‌های پوپولیستی استفاده نخواهد کرد و نگاهش برای حل مشکلات معیشتی مردم، علمی و مبتنی بر واقعیت‌های اقتصادی ایران است.

او گفت : با توجه به سابقه اجرایی و شخصیت و توان علمی، تنها کاندیدایی است که به طور جدی مسائل جامعه را درک می‌کند و برای آن پاسخ‌های واقعی و جدی دارد.

آغاز به کار ستاد انتخاباتی قاضی زاده هاشمی در استان کرمانشاه

سهیل کیارش معاون امور استان‌های ستاد انتخابات قاضی‌زاده هاشمی، از آغاز به کار ستاد انتخاباتی در استان کرمانشاه خبر داد.

زهرا شیخی رئیس ستاد انتخابات قاضی‌زاده هاشمی طی حکمی رضا فرخ‌شاهی‌نیا را به عنوان مسئول ستاد انتخابات استان کرمانشاه منصوب کرد.

اهمیت انتخابات پیش رو و تمرکز دشمن بر مشارکت پایین

علی دودمان تیپی رئیس ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی، در نشست با رسانه‌ها، با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو و تمرکز دشمن بر مشارکت پایین، گفت: امیدواریم مردم بنابر تکلیف و حقی که دارند مشارکت حداکثری داشته و انتخاب بهینه را انجام دهند.

او گفت : سخنان رهبر انقلاب در مورد اختیارات بسیار گسترده ریاست جمهوری نسبت به سایر سران قوا، اهمیت بسیار زیاد انتخابات ریاست جمهوری در تعیین سرنوشت مردم را یادآور می‌شود.

استفاده از ظرفیت محلات مختلف

میثم محمدی رئیس ستاد جوانان حجت‌الاسلام رئیسی در شورای ائتلاف، افزود: در ساختار ایجاد شده برای ستاد جوانان سعی می‌کنیم از ظرفیت محلات مختلف استفاده کنیم و برای مساکن مهر که بیش از ۳۲ هزار واحد هستند، برنامه داریم.

او گفت : نیرو‌های جریان انقلابی به مردم مراجعه می‌کنند و برنامه‌های آقای رئیسی را برای مردم تشریح می‌کنند.

محمدی افزود : باید در مورد ۸ سال گذشته با مردم گفتگو شود و دوگانه‌های ایجاد شده را برای مردم توضیح داد .

مشارکت حداکثری در انتخابات اولویت اول همه نامزد‌ها

عبدالرحیم بنکدار رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در استان کرمانشاه، گفت : مشارکت حداکثری در انتخابات فارغ از هر نتیجه‌ای که حاصل می‌شود اولویت اول همه نامزد‌های ریاست جمهوری است.

او گفت : همه باید پای صندوق‌های رای حاضر شویم تا اقتدار سیاسی خود را به جهانیان نشان داده و بر مشروعیت نظام و انقلاب بیفزاییم .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی داوطلبان انتخابات استان کرمانشاه برگزاری انتخابات ستاد انتخابات ریاست جمهوری رئیس ستاد او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۸ صبح ادامه دارد.

انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود و در تهران برای هر شعبه ۴ صندوق الکترونیکی و در باقی حوزه‌های انتخابیه برای هر شعبه، ۳ صندوق الکترونیکی در نظر گرفته شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات در کرمانشاه در ۶۴۵ شعبه برگزار می‌شود
  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران