Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کم کم به زمان تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نزدیک می‌شویم. اگر چه برخی از افراد پیش از این زمان تبلیغات خود را شروع کرده و در فضای مجازی به طور مرتب با روش‌های مختلف سعی دارند خودشان را معرفی کنند و از برنامه‌هایی که برای آبادی شهر و روستایشان دارند، بگویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال مردم از داوطلبان شوراهای شهر و روستا می‌خواهند وعده‌ای که قابل عمل نیست ندهند و در حد اختیارات شورا برنامه و طرح بدهند.

آنان می‌گویند گوش مردم از وعده‌ها پر است و باید به وعده عمل کرد.

مردم همچنین معتقدند که داوطلبان شوراها باید در حد اختیاراتی که دارند طرح و برنامه بدهند و از دادن وعده‌ای که از نظر قانونی نقشی در تحقق آن ندارند، بپرهیزند.

برخورد با متخلفان انتخاباتی 

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادسرای عمومی و انقلاب استان تخلفات این حوزه را رصد می‌کند.

علی جمادی با اشاره به ممنوعیت استفاده از امکانات عمومی و دولتی برای تبلیغات انتخابات بیان کرد: دستگاه قضائی در فضای مجازی و حقیقی انتخابات را رصد و با تخلفات برخورد می‌کند.

 ۱۷ تا ۱۹ خرداد اعلام اسامی قطعی نامزدهای شوراها

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: اسامی قطعی نامزد‌های انتخابات شورا‌های شهر روستا و تیره‌های عشایری ۱۷ تا ۱۹ خرداد اعلام رسمی خواهد شد.

بیشتر بخوانید

نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان شورا‌های روستا‌یی به داوطلبان اعلام شد تخلفات انتخاباتی در شعب تخصصی دادگاه بوشهر بررسی می‌شود درخواست صدور شناسنامه تا ۱۵روز قبل از انتخابات پذیرفته می‌شود

خسرو دهقانی زمان تبلیغات نامزد‌ها را نیز ۲۰ تا ۲۶ خرداد اعلام و بیان کرد: پس از اعلام نامزد‌های انتخابات، آنان می‌توانند تبلیغات خود را شروع کنند که با توجه به شرایط کرونایی تبلیغات تجمعی ممنوع است و نامزد‌ها باید از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کنند.

داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری در استان بوشهر برای تشکیل ۳۹۹ شورای روستا با هزار و ۲۸۹ کرسی و ۱۵ تیره عشایری با ۴۵ کرسی با هم رقابت می‌‌کنند.

داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهرها نیز در ۴۰ شهر و برای رسیدن به ۲۱۰ کرسی شامل ۳۶ شورا با پنج کرسی، سه شورا با هفت کرسی و مرکز استان با ۹ کرسی رقابت می‌کنند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

رای یادت نره!

شنیده شده است کارمندان برخی اداره‌ها بعد از اینکه کار ارباب رجوع انجام شد، به او یادآوری می‌کنند که به فرد مورد نظرشان رای دهد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات شوراها تبلیغات انتخابات فضای مجازی داوطلبان شورا نامزد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۷۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر پنجشنبه در همایش روز ملی شوراها با تبریک این روز اظهار کرد: وظایف شوراها در قانون کاملاً روشن است لذا اعضای شورا منتخب مردم در پارلمان محلی بوده و مردم به آنان اعتماد کردند تا اهداف قانون اساسی را اجرایی کنند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه ۱۸۰۰ دهیاری، بیش از ۲۰۲۰ روستا و ۵۶ شهر در گیلان با داشتن شورا فعالیت می‌کنند، افزود: انتقال مطالبات مردم به مسئولین اجرایی در رفع مشکلات اثرگذار است و باعث رونق و آبادانی می‌شود.

وی با اشاره به و تعامل و وحدت شورای اسلامی با شهرداری رشت ادامه داد: در ۶ دوره اخیر شورای شهر رشت، این دوره شورا نشان داد که پای کار و تعهدی که به مردم داده ایستاد و همین امر سبب شده که شهردار با انگیزه پروژه‌های بزرگی را اجرایی کند و نشان دهنده همدلی و تعامل شورا و شهرداری است.

عباسی با بیان اینکه شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند، ادامه داد: شوراها نماینده دولت در شهر یا روستا است چرا که مدیریت را در شهر و روستا پارلمان محلی انجام می‌دهد، انتقال مطالبات مردم به مسؤولان اجرایی در رفع مشکلات اثرگذار است و سبب رونق و آبادانی می‌شود.

استاندار گیلان عملیات وعده صادق را حرکت بازدارنده دانست و تصریح کرد: با اجرای این عملیات قدرت بلامنازع جمهوری اسلامی ایران در دنیا به اثبات رسید و این حکایت از به ثمر نشستن خون شهدای ما دارد.

وی با بیان اینکه اگر به عنوان استاندار خیلی مورد هجمه قرار می‌گیرم به این دلیل است کار می‌کنیم و این مطابق میل جریان غیر همسو نیست، تأکید کرد: کار و تلاش کنید و فقط هدفتان خدمت صادقانه به مردم باشد؛ تاکنون در هر حوزه‌ای قول دادیم، صادق الوعد بودیم رفع چالش‌های بخش کشاورزی، تعهد اشتغالزایی و کاهش بیکاری، آغاز سرمایه گذاری بیش از ۱۰۰ همت در بخش اقتصادی، ایجاد زنجیره ارزش در تولیدات از جمله اقداماتی انجام گرفته است.

استاندار گیلان بیان کرد: از شما انتظار دارم در بحث پسماند و تفکیک از مبدا جدی‌تر ورود کنید، از شهرداران و دهیاران موفق در این بخش قدردانی می‌کنیم. پهنه پسماند سراوان به اندازه ۴۰ سال کار دارد و متأسفانه تا پیش از این به علت عدم ثبات مدیریت شهری ساماندهی آن پیشرفتی نداشت اما ساماندهی پهنه سراوان به ۸۵ درصد رسیده است، اکنون ساماندهی شیرآبه در سراوان مانده که بعد از تعیین پیمانکار آغاز می‌شود، کارها در حال انجام است پیگیر زباله سوز هم هستیم.

وی با بیان اینکه همه شهرها در بحث ساماندهی پسماند دست به کار شوند و معضل زباله را جدی بگیرند، ادامه داد: تصفیه خانه شهر صنعتی ۲۵ درصد پیشرفت دارد که ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار تاکنون تخصیص یافته است.

کد خبر 6095165

دیگر خبرها

  • شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند
  • بیش از ۳۰ ساختمان در آتش‌سوزی شفت سوختند
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس در گنبد آغاز شد
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم /رقابت ۹۰ کاندیدا برای فتح ۴۵ کرسی پارلمان
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد