Web Analytics Made Easy - Statcounter

آسمانی مقدم گفت: اعتبارات هزینه شده در شهر ماژان تا پایان سال گذشته مبلغ ۲ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان است.

«علی اصغر آسمانی مقدم» در حاشیه افتتاح پروژه ایمن سازی و بهسازی ورودی شهر ماژان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: شهر ماژان دارای 151 خانوار و 532 نفر جمعیت است که از محل پروژه بهسازی ورودی شهر ماژان بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اعتبارات ملی و استانی و عواید فروش زمین هزینه شده تا پایان سال 99، گفت: اعتبارات هزینه شده در شهر ماژان تا پایاین سال گذشته مبلغ ۲ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان است که مبلغ یک میلیارد و 567 میلیون تومان اعتبار استانی، 625 میلیون تومان اعتبار ملی و 383 میلیون تومان اعتبار عواید فروش زمین است.

 

آسمانی مقدم افزود: از این اعتبارات مبلغ یک میلیارد و 682 میلیون تومان برای تکمیل پروژه معبر ورودی شهر ماژان و پارک که از مصوبات سفر استاندار پیشین استان بوده است، هزینه شده است که از محل اعتبار، به میزان سه هزار و 384 مترمربع جدول تک و دو هزار و 652 متر جوی، 500 متر کانیوو و یک هزار و 950 متر مربع سنگفرش پیاده رو در پارک حاشیه معبر ورودی شهر اجرا شده است.

 

وی از تملک 48 هکتار زمین (550 قطعه زمین) در شهر ماژان خبر داد و گفت: از این تعداد 345 قطعه واگذار و 205 قطعه باقی مانده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: از 150 متقاضی اخیر زمین در شهر ماژان، تعداد 25 متقاضی به دلیل قرمز بودن فرم «ج» از لیست قرعه کشی حذف شده اند و تعداد 125 قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط تحویل شده است که از این تعداد 65 واحد در حال احداث بنا هست.

 

آسمانی مقدم در خصوص گزارش اقدامات انجام شده امور سند شهر ماژان تا مورخه ۱۰ خرداد امسال، گفت: تا این تاریخ ۲۱۸ پرونده به بنیاد مسکن ارسال شده که ۲۰۲ سند زمین نیز صادر شده است؛ همچنین تعداد ۱۳ قطعه زمین کارگاهی به متقاضیان واگذار و ۵۲ قطعه زمین کارگاهی باقی مانده است.

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماژان مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی بیرجند خراسان جنوبی میلیون تومان شهر ماژان آسمانی مقدم قطعه زمین ورودی شهر هزینه شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۷۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سلماس گفت: پیکر این پدر شهید در بردوش مردم قدر شناس سلماس تشییع و در مزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد .

خانم پناهی گفت: شهید جعفر بابازاده در سال ۱۳۴۴در سلماس چشم به جهان گشود و بلافاصله پس از آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه های حق علیه باطل شد .

او گفت: شهید جعفر بابازاده در ۴اسفند ۶۲در عملیات خیبر و در جزیزه مجنون به درجه شهادت نایل امد و پیکر مطهر این شهید والامقام اول اسفند ۷۵تفحص و به خاک سپرده شد .

رییس بنیاد شهید سلماس گفت: این شهرستان ۷۲۸شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و ۱هزار ۱۵۷پرونده جانبازی و ۱٠۴پرونده ازاده را در برگ زرین انقلاب اسلامی به ثبت رسانده است.

دیگر خبرها

  • پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد
  • آسمانی شدن پدر شهید در شاندرمن ماسال
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور
  • فیلم| دستگاه حفر تونل (TBM) چگونه کار می‌کند؟
  • ۱۰۰ قطعه زمین به کارگران فاقد مسکن تنگستان اهدا می‌شود
  • آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر
  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود
  • ۱۰۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت آماده سازی شد
  • هیچ آسمانی زیر آتش توپچی‌ها امن نیست!
  • با خرید امتیاز نهضت ملی گرفتار نشوید؛ احتمال سلب پروژه مسکن