Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا عباس جمشیدی روز پنجشنبه در ستاد مقابله با کرونای شهرستان بوشهر افزود: بازاریان بوشهر نباید به افرادی که از ماسک استفاده نمی‌کنند خدمات ارائه دهند تا رعایت شیوه‌نامه‌ها تا جای ممکن به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

وی اضافه کرد: هرچند رعایت شیوه‌نامه‌ها در اداره‌های سطح شهرستان میزان بالایی دارد اما باید تلاش شود تا در سازمان‌ها و ادارات به ۱۰۰ درصد برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بوشهر با بیان اینکه هر چند پیک چهارم به پایان رسیده‌است اما وضعیت کنونی کرونا در این شهرستان شکننده‌است، گفت: سال گذشته فضای سربسته و استفاده از کولرها بدون تهویه مناسب پاشنه آشیل بوشهر در ورود به پیک نخست شد، بنابراین لازم است در این زمینه اطلاع رسانی مناسب صورت گیرد تا این مساله مهم مورد غفلت و بی‌توجهی قرار نگیرد.

جمشیدی ادامه داد: در این ارتباط سخنرانی نامزدهای انتخاباتی در جمع طرفدارانشان باید در فضای باز برگزار شود و برگزاری تجمع‌ها به صورت حداقلی نیز مجاز نیست.

وی با اعلام اینکه رعایت ۳۰ مولفه شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی آموزش و پرورش بیش از ۹۵ درصد بوده‌است، اظهار کرد: برگزاری امتحان حضوری برای ۲۳ هزار نفر در شهرستان بوشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نشان داد که داشتن اراده انجام کار اهمیت بالایی دارد.

فرماندار بوشهر اظهار کرد: بسیاری از شهروندان بوشهری نسبت به مساله کرونا بی‌تفاوت شده‌اند و امروز ۴۰ درصد از تست‌های انجام شده مثبت می‌شود در حالی که تا فروردین ماه این رقم ۱۰ درصد بوده‌است، از این رو لازم است افرادی که مخاطبان بالایی دارند در نشست‌های حضوری و مجازی خود رعایت شیوه‌نامه‌های مقابله با کرونا را یادآوری کنند و تذکر دهند.

جمشیدی گفت: دولت در این شرایط دشواری که همزمان  با ۲ ویروس تحریم و کرونا مقابله می‌کند، توانسته است خدمات خوبی در زمینه بستری، درمان و انجام تست‌های سریع به عموم مردم ارائه کند و ندیده گرفتن این خدمات بی انصافی است که نسبت به دولت روا داشته شده‌است.

 وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو، اظهار کرد: همگی به نظام جمهوری اسلامی مقید هستیم و برای ایجاد وحدت ملی باید عموم مردم را به مشارکت انتخاباتی و حضور فعالانه در صحنه دعوت کنیم زیرا دشمن منتظر پشت کردن مردم به صندوق‌های رای است.

فرماندار بوشهر گفت: به بیان مقام معظم رهبری، با رقم خوردن هر نتیجه‌ای در انتخابات، همه نامزدها و طرفداران آنها باید نجیبانه در برابر رای مردم سر تعظیم فرود آورند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر ویروس کرونا ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر وزارت صنعت معدن و تجارت مشارکت انتخاباتی اصناف انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات انتخاباتی محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰ کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر ویروس کرونا انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر ویروس کرونا ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر وزارت صنعت معدن و تجارت مشارکت انتخاباتی اصناف انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات انتخاباتی محدودیت های کرونا اخبار کنکور رعایت شیوه نامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۷۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پرورش میگو در سواحل استان بوشهر/ نظارت‌ها جدی‌تر می‌شود

مهدی تنگستانی مکان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز فعالیت مراکز تکثیر تولید لارو و بچه میگو در استان بوشهر، اظهار کرد: به منظور تولید لارو، ۲۶ هزار مولد میگو خارجی وارد بوشهر شده و ۲۵ هزار مولد داخلی هم داریم.

وی با اشاره به نیاز استان بوشهر به بیش از ۲ میلیارد قطعه بچه میگو خاطرنشان کرد: آغاز تکثیر میگو برای تولید لارو این آبزی و ذخیره‌سازی در استخرهای پرورشی استان بوشهر در حال انجام است.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر از مقابله با بیماری‌های میگو خبر داد و اضافه کرد: یکی از برنامه‌هایی که در دستور کار داریم ردیابی بیماری میگوی پرورشی است که با جدیت دنبال می‌شود.

وی با اشاره به همکاری کارشناسان دامپزشکی با پرورش‌دهندگان میگو افزود: در سایت‌های مختلف استان بوشهر کارشناسان دامپزشکی در کنار تولیدکنندگان پرورش میگو قرار دارند.

کد خبر 6096755

دیگر خبرها

  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • ظهور شیوه عجیب در معاملات مسکن در ایران | علت چیست؟
  • آغاز پرورش میگو در سواحل استان بوشهر/ نظارت‌ها جدی‌تر می‌شود
  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن
  • بیش از ۳۰ درصد کل مالیات کشور در سال گذشته توسط شرکت‌های خصولتی پرداخت شده است