Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رمضانی از برگزاری مراسم گرامیداشت سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در کانون های مساجد استان قزوین خبر داد.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی قرار داریم که به همین مناسبت برنامه های متعددی در کانون های مساجد استان قزوین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: قرائت قرآن و برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مساجد و اهدای ثواب آن به روح پرفتوح بنیانگذار کبیر انقلاب، مسابقه کتابخوانی، اجرای سرود در مساجد و محلات، برگزاری مراسم سخنرانی و گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (ره) از جمله برنامه هایی است که در کانون های مساجد استان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط امروز جامعه و ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی در کنار برنامه های فوق، از بستر فضای مجازی هم برای برگزاری برنامه ها استفاده شده به طوری که تبیین سیره و اندیشه امام خمینی (ره) در فضای مجازی و تولید محتوا در این زمینه از جمله فعالیت کانون ها در این مناسبت است.

 

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: یکی از رویدادهای مهم پیش رو برگزاری انتخابات است که تبیین اهمیت شرکت در انتخابات در کلام امام خمینی (ره) و توصیه های رهبر کبیر انقلاب در این زمینه در برنامه های کانون های مساجد قرار دارد.

 

وی در ادامه با اشاره به ویژگی های شخصیتی رهبر کبیر انقلاب یادآور شد: امام خمینی(ره) اهل عبادت بود و در همه امور زندگی فردی و اجتماعی به خداوند متعال تکیه داشت و همین ویژگی امام خمینی (ره) که نشان دهنده تقواست، درس و الگویی برای همه ماست.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین یادآور شد: امام خمینی (ره) منشا تحولات بنیادین در حوزه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی شد و امروز باید اندیشه ها امام راحل را برای پیشرفت انقلاب اسلامی مورد توجه قرار دهیم.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراسم سالگرد ارتحال امام ره کانون های مساجد کانون های مساجد مساجد استان قزوین سالگرد ارتحال کبیر انقلاب امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان

همزمان با ایام سوگواری و سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسمات عزاداری در سراسر استان گیلان توسط هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی برگزار می شود.‌

مردم مؤمن و ولایتمدار و متدین گیلان در سراسر این استان همگام با حضور در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی در سوگ صادق آل محمد (ع) به عزاداری  خواهند پرداختند و ارادت خود را به خاندان اهل‌ بیت (ع) ابراز خواهند داشت.

مراسم عزاداری خیابانی و دسته سینه‌زنی امروز از مقابل مساجد برخی شهرستان‌های برگزار می شود.

همچنین  امروز ساعت ۱۷ در میدان شهدای ذهاب رشت تجمع عزاداری برپا خواهدشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • ۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • گرامیداشت از سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در کابل
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان