Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر نبی پور رئیس هیئت مدیره اتحادیه تخم گذار تهران درباه آخرین تحولات بازار تخم مرغ اظهار کرد: قیمت کنونی هر کیلو تخم مرغ ۱۵ هزار و ۲۰۰ تا ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان است.

او قیمت تمام شده هر کیلو تخم مرغ را بالای ۱۸ هزار تومان و نرخ مصوب ۱۴ هزار تومان اعلام کرد و افزود: در حال حاضر قیمت تمام شده تولید با نرخ تخم مرغ درب مرغداری فاصله دارد که انتظار می‌رود قیمت مصوب اصلاح شود؛ چرا که از آذر سال گذشته به رغم افزایش هزینه‌های تولید نرخ مصوب تغییری نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبی پور ادامه داد: بارها هشدار دادیم که اگر تمهیداتی اندیشیده نشود با بحران بازار تخم مرغ روبه‌رو خواهیم شد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار در واکنش به کاهش جوجه ریزی در ماه‌های اخیر بیان کرد: با توجه به کاهش جوجه ریزی در ۵ ماه گذشته پیش بینی می‌شود که در ۲ ماه آینده عرضه تخم مرغ به بازار کاهش یابد که این امر منجر به نوسانات شدید قیمت می‌شود.

او درباره آخرین وضعیت تامین نهاده‌های دامی گفت: در شرایط فعلی کنجاله سویا زیاد و ذرت کم است که با این وجود تولیدکنندگان مجبور به تامین ذرت با نرخ ۴ هزار و ۶۰۰ تا ۴ هزار و ۷۰۰ تومان از بازار آزاد هستند.

این مقام‌ صنفی ادامه داد: علی رغم افزایش ۳۱ درصدی کرایه حمل، پشت بارنامه همچنان از مرغداران گرفته می‌شود که با وجود پیگیری‌های مکرر، وزارت جهاد و وزارت صمت پاسخگو نیستند.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار با اشاره به اینکه مشکلی در تولید تخم‌مرغ نداریم، بیان کرد: روزانه ۲ هزار و ۶۰۰ تا ۲ هزار و ۷۰۰ تن تخم مرغ در کشور تولید می‌شود که با کاهش مصرف در فصل گرما مشکلی نداریم.

نبی پور درباره آخرین وضعیت صادرات تخم مرغ بیان کرد: از ابتدای امسال ۵ هزار و ۳۰۰ تا ۵ هزار و ۴۰۰ تن تخم مرغ صادر شد، در حالی که قرار بود، تعرفه صادرات از ۳ هزار و ۵۰۰ به ۲ هزار تومان کاهش یابد، اما این امر هنوز اتفاق نیفتاده است.

به گفته او، طی یک تا ۲ ماه آینده اثرات کاهش جوجه ریزی ماه‌های اخیر را بر بازار خواهیم دید.

این مقام صنفی در پایان در واکنش به بی توجهی مسئولان به اصلاح قیمت مصوب تخم مرغ گفت: در شرایط کنونی که قیمت مرغ بالا رفته است، مسئولان به فکر واردات تخم مرغ نطفه دار افتادند، در حالی که نیازی به واردات نیست.

کد خبر 605323 برچسب‌ها قیمت - تنظیم بازار تخم مرغ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قیمت تنظیم بازار تخم مرغ تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۷۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۴۰۹ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۰ میلیون و ۷۹۲ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۴۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۷ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۱۷ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۴۱۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۳۸ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • ذخایر شکلات جهان در خطر است
  • دلار و سکه تا کجا کاهش پیدا می کنند؟
  • ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • احتمال کاهش عرضه لپ تاپ؛ بازار راکد و متقاضی بلاتکلیف است
  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی