Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام حضور حداکثری در پای صندوق رای را لبیک به ندای رهبری دانست و گفت: مردم ایلام با حضور حداکثری‌در پای صندوق‌های رای سرآمد کشور خواهند بود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، حضور حداکثری در پای صندوق رای را لبیک به ندای رهبری دانست و گفت: مردم ایلام با حضور حداکثری‌در پای صندوق‌های رای سرآمد کشور خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه ایلام افزود: مردم ایلام در طول دوران عمر پربرکت انقلاب اسلامی همواره سرباز پا به رکاب برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و  در انتخابات 28 خرداد 1400 نیز سربازی خود را برای حفظ نظام به نحو احسن انجام خواهند داد و اجازه نخواهند داد دشمن شاد شود.

انتخابات 1400 یک انتخابات منحصربه‌فرد استدعوت امام جمعه همدان از همه مردم برای حضور پرشور در انتخاباترئیس ستاد انتخاباتی ‌رئیسی در استان کرمانشاه: "رئیسی" برای خدمت بی‌منت به مردم به میدان آمد ‌/ پرچم فسادستیزی برافراشته می‌شود

وی مشارکت حداکثری ایلامی‌ها در طول دوران انقلاب اسلامی را نمونه بارز هوشمندی مردم ایلام عنوان کرد و یادآور شد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای، یعنی حضور برای تعیین سرنوشت و تغییر شرایط موجود و حرکت به سمت قوه مجریه توانمند و جوان و انقلابی که تحقق آن فقط با رای مردم امکان پذیر است.

امام جمعه ایلام با بیان شاخص‌های کاندیدای اصلح برای رئیس جمهور سیزدهم خاطر‌نشان کرد: مدیر و مدبر بودن، روحیه جهادی و تفکر بسیجی و توانمند در مبارزه با فساد و داشتن برنامه و حضور در میدان را می‌توان شاخص رئیس جمهور سیزده عنوان کرد.

وی با عنوان این که تشخیص اصلح در میان نامزدهای تعیین صلاحیت شده انتخابات سیزدهم چگونه ممکن است گفت: اگر شاخص و معیار در انتخاب اصلح شاخص ابلاغی مقام معظم رهبری باشد از انتخاب خود پشیمان نخواهیم شد.

امام جمعه ایلام با توجه به شرایط قومی و قبیله‌ای استان ایلام گفت: من انتظاری که از بزرگان ایلات و طوایف و معتمدین دارم این است که ولایتمداری و پایبندی شما به اهل بیت در پای صندوق آرا نشان داده شود، الان باید از ولی فقیه‌مان دفاع کنیم.

 نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه ایلام گفت: بزرگان و ریش سفیدان با حضور در پای صندوق رای آن نقش آفرینی خود را داشته باشند، ولو اگر شده خانه به خانه بروید، مردم مشکلاتی دارند، گله‌مندند، حق هم دارند، ولی مردم باید پای کار و مشارکت حداکثری باشند و شخص اصلح انتخاب شود تا مشکلات حل بشود، 

کریمی‌تبارافزود: درخواست رهبر انقلاب این است که مردم پای صندوق رای بیایند، نگذاریم حرف ایشان زمین بماند، ما شیعه و ولایی هستیم، استانهای دیگر هیچ کدام شرایط ما را ندارند، ایلام باید در مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح سرآمد کشور باشد و این پشتوانه‌ای است برای رفع مشکلات که داریم.

انتهای پیام/180/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حضور حداکثری در پای صندوق پای صندوق رای امام جمعه ایلام مشارکت حداکثری مردم ایلام ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۷۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود

امام جمعه اهواز گفت: از طرح نور باید حمایت شود چرا که بحث حجاب مهم است و مردم و همه دستگاه‌ها باید کنار نیروی انتظامی باشند و در مقابل بی حجابی مقابله کنند و این طرح محله به محله اجرا شود.

به گزارش مهر، سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری ۱۵ سال است شعار سال را براساس موضوعات اقتصادی اعلام می‌کنند، بیان کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده و مسؤولان باید با مشارکت مردم هر چه بیشتر در راستای جهش تولید و ایجاد اشتغال تلاش کنند.

امام جمعه اهواز اضافه کرد: مسؤولان باید در خصوص عملکرد خود در موضوعات اقتصادی و اشتغالزایی اطلاع رسانی کنند.

 موسوی فرد اظهار کرد: جوانان نباید تنها به فکر استخدام در ادارات دولتی باشند بلکه با فراگیری دوره‌های فنی و حرفه‌ای در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند.

وی با اشاره به اعتراضات دانشجویی در غرب علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری در جبهه مقاومت چه تحول و پیروز‌های بزرگی ایجاد شده است.

موسوی فرد با تقدیر از فراجا برای اجرای طرح «نور» اظهار کرد: از طرح نور باید حمایت شود چرا که بحث حجاب مهم است و مردم و همه دستگاه‌ها باید کنار نیروی انتظامی باشند و در مقابل بی حجابی مقابله کنند و این طرح محله به محله اجرا شود.

وی با عنوان اینکه حجاب تنها مختص به دین اسلام نیست، تاکید کرد: پدران و مادران باید تمرین حجاب در کودکی به فرزندان خود بیاموزند.

امام جمعه اهواز اظهار کرد: هر روز می‌بینیم در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود و درصد خودکشی در زنان آمریکایی ۵۰ درصد افزایش داشته و تمام قوانینی که در غرب اجرا کردند، همگی به ضرر زنان بوده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • نشست رسالت صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال برگزار شد
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • روزگاری جامعه مداحی از مراجع تقلید اجازه نقل حدیث می‌گرفت
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود