Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@20:25:23 GMT

لوو: مشکل آلمان نداشتن ثبات در ۹۰ دقیقه است

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۷۵۱۲

لوو: مشکل آلمان نداشتن ثبات در ۹۰ دقیقه است

شب گذشته آلمان در یک دیدار دوستانه به مصاف دانمارک رفت و در پایان به نتیجه 1-1 رضایت داد.

به گزارش "ورزش سه"، آلمان در مسیر آماده سازی برای حضور در رقابت های یورو 2020 شب گذشته در مسابقه ای دوستانه به مصاف دانمارک رفت و تا دقیقه 71 بازی با گل فلورین نویهاوس 1-0 جلو بود، اما کریستین اریکسن با یک پاس در عمق دقیق و خیره کننده زمینه ساز گل تساوی یوسف پولسن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوآخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، اصلا از عملکرد خط دفاعی خود در این بازی که منجر به دریافت گل تساوی شد، راضی نبود.

آلمان در این بازی شاهد بازگشت نیکلاس سوله و متس هوملس به ترکیب بود اما بازگشت این دو ستاره نیز برای به پیروزی رسیدن مانشافت کافی نبود.

خط دفاعی آلمان در اکثر دقایق بازی مقابل دانمارک بسیار عالی بود، اما این مانع از انتقاد یوآخیم لوو از اشتباهات دفاعی منجر به گل دانمارک، نشد.

 

 

لوو پس از این تساوی گفت: "قبل از آن هم چند توپ را از دست داده بودیم، سپس حریف ما فضا و فرصت به دست آورد. سوله می توانست آن پاس را خیلی سریع تر با بستن مرکز قطع کند."

لوو همچنین گفت که کندی خط دفاعی هوملس را در موقعیت دشواری قرار داد و این باعث شد که او نتواند کاری برای جلوگیری از مهاجمان حریف انجام دهد.

با وجودی که گل تساوی یوسف پولسن که روی پاس بی نقص اریکسن به ثمر رسید، لوو را ناراحت کرده بد، اما سرمربی آلمان عملکرد خط دفاعی خود را در کل مثبت ارزیابی کرد.

 

 

لوو افزود: "برای مدتی طولانی ما خوب دفاع کردیم، عملکردمان بهتر شده بود. در اواسط نیمه دوم نظم خود را از دست دادیم. شانس های خوبی را ایجاد کردیم، دو بار توپ را به تیر زدیم، اما وقتی نتوانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم اوضاع را برای خودمان سخت کردیم. ما تا به حال با این ترکیب بازی نکرده بودیم و روشن بود که اوضاع خوب پیش نرفت.

مشکل ما داشتن ثبات در طول 90 دقیقه است. اما این یک افت و تنزل به شکست نیست. واضح است که در آماده سازی کمی مشکل داشتیم. روز جمعه کامل خواهیم شد، سپس می توانیم به شکل مناسب آماده شویم و برای بازی با فرانسه تصمیمات درست را بگیریم و پیچ های درست را بچرخانیم. "

 

 

تیم ملی آلمان یوواخیم لوو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی آلمان یوواخیم لوو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۷۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده‌روسی: برای بردن لورکوزن با آلگری مشورت کرده‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، جالوروسی پس از شکست ۲-۰ در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا، امشب مقابل یوونتوس به تساوی ۱-۱ رسید. آنها پنجشنبه در بازی برگشت در استادیوم بای آرنا مهمان لورکوزن هستند و ده‌روسی تأکید کرد که تیمش با فراموشی بازی امشب باید به استقبال لورکوزن برود.

نتیجه امشب؟
فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم و اگر به این واقعیت فکر کنیم که ۴۸ ساعت پیش یک بازی بسیار فشرده داشتیم که تا آخرین لحظه جنگیدیم، نتیجه امشب را بیشتر درک کنیم.

از تساوی راضی هستید؟
ما از تساوی چندان راضی نیستیم، اما با دیدن نگرش تیم، دست نکشیدن آنها از مبارزه و سبک بازی‌شان، از عملکرد امشب راضی می‌شوم.

مستحق برد بودید؟
نمی‌دانم. با کمی شانس، ما می‌توانستیم برنده شویم، اما آنها نیز می‌توانستند. شانسی است. یووه بازیکنان استثنایی‌ای دارد و آنها نیز شایسته تقدیر هستند.

دیبالا مصدوم شد؟
او درد کمی حس کرد و به ما گفت چیز مهمی نیست اما باید تا ارزیابی‌ها و آزمایشات پزشکان صبر کنیم. نباید خیلی جدی باشد.

در بازی برگشت با لورکوزن امیدی به صعود دارید؟
قطعا. اگر به ۲۸ دقیقه اول بازی رفت نگاه کنید می‌بینید که ما فرصت‌های تهاجمی زیادی داشتیم. در مجموع ۶۸ درصد مالکیت توپ داشتیم و چند موقعیت عالی که می‌توانستند گل شوند.

ما می‌توانیم آنها را در بازی برگشت و در خانه‌شان غافلگیر کنیم. نباید عجول باشیم. اینطور نیست که باید پنج گل را برگردانیم، بلکه فقط دو گل است. من امشب هم از آلگری راهنمایی خواستم و او هم گفت که شما می‌توانید در دقیقه ۶۰ گل اول را بزنید و بعد کامبک‌تان را تکمیل کنید.

دیگر خبرها

  • واکاوی تساوی سپاهان و استقلال خوزستان؛ بی‌انگیزگی مفرط
  • خلاصه بازی استقلال 2 - ذوب آهن 1
  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون
  • ده‌روسی: برای بردن لورکوزن با آلگری مشورت کرده‌ام!
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون