Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ احمد شیرانی  اظهار کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت و ممنوعیت سفرهای بین استانی در تمامی گروههای رنگبندی قرمز، نارنجی و زرد از ساعت ۱۲ روز گذشته آغاز و این طرح تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۰/۰۳/۱۷ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ممنوعیت خروج خودروها با پلاک بومی از شهرهای گروه قرمز و نارنجی و ورود خودروهای با پلاک غیربومی کماکان به این شهرها ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: کنترل و ثبت تخلفات ترددهای غیرمجاز توسط دوربینهای ثبت تخلف در شهرها و جاده‌ها و همچنین تیم‌های استقراری و گشتی پلیس راهور صورت می‌گیرد.

شیرانی خاطرنشان کرد: بررسی وضعیت ترافیک جاده‌ای در روز اول اجرای طرح بیانگر کاهش میزان سفر و ترددها و نشان از همکاری هموطنان عزیز در اجرای این طرح و عمل به توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر پرهیز از سفر دارد و به همین جهت از همراهی مردم فهیم کشورمان سپاسگزاریم.

وی گفت: انشاالله در اجرای این طرح بتوانیم با همکاری مردم نسبت به جلوگیری از شیوع و گسترش این بیماری اقدام و با کاهش روند بیماری نیز خدمتی به کادر فداکار درمان کشور ایفا نمائیم.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی حاشیه راه‌های محور‌های اصلی و نقاط پر تصادف مازندران بطول ۱۴۰ کیلومتر در یک ماه گذشته توسط این اداره کل انجام شده است.

او بر اهمیت ایمن سازی حریم و حاشیه راه‌ها در کاهش تصادفات جاده‌ای تأکید کرد و افزود:ایجاد فضایی مناسب در حاشیه راه‌ها برای رانندگان از جمله اقداماتی است که در کاهش تلفات ناشی از خروج خودرو از جاده و واژگونی موثر بوده، از این رو عملیات اصلاح شیب شیروانی در کناره جاده‌ها به منظور ارتقاء سطح ایمنی و جلوگیری از واژگونی و کاهش آسیب سرنشینان وسایط نقلیه انجام می‌گردد.

جهانیان گفت: امروزه حاشیه راه و ایمن بودن آن و همچنین فرهنگ ایمنی، در پیشگیری از تلفات و تصادفات جاده‌ای بسیار مهم می‌باشد.

او افزود: اغلب تلفات و تصادفات جاده‌ای ریشه در عامل انسانی داشته که در این میان خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیر مجاز و خروج از جاده از جمله مواردی است که سهم قابل توجهی در تصادفات جاده‌ای دارد.

جهانیان گفت: حفظ و نگهداری راه‌های موجود یکی از وظایف ذاتی این اداره کل بوده که علیرغم محدودیت‌های اعتباری این اداره کل با تکیه بر همت راهداران پرتلاش خود توانسته، در این مسیر گام‌های ارزنده‌ای بردارد.

او با اشاره این نکته که عواملی همچون راه، خودرو و انسان در بروز حوادث رانندگی تاثیر دارند، افزود: امیدواریم با انجام اقدامات ایمن سازی زود بازده مانند اصلاح شیب‌های شیروانی راه‌ها شاهد کاهش تصادفات و تلفات ناشی از حوادث رانندگی در استان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت