Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاکر خفایی آخرین وضعیت آتش سوزی پالایشگاه را بعد از 14 ساعت عملیات تشریح کرد.

به گزارش برنا؛ شاکر خفایی، مدیر روابط عمومی پالایشگاه تهران با اشاره به آخرین وضعیت پالایشگاه تهران گفت: این حادثه شب گذشته بر اثر نشتی مخزن ضایعات مواد نفتی آصورت گرفت. 

او افزود: آتش سوزی بر اثر نشتی مواد نفتی بوده و ساعات اولیه مهار و به مخازن دیگر منتقل نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خفایی تصریح کرد: اطفا آن منوط به کل مخزن است. مواد نفتی محتوی مخزن باید تمام شود تا اطفا کامل صورت گیرد.

مدیر روابط عمومی پالایشگاه تهران با اشاره به آخرین زمان اطفا گفت: حوالی ظهر باید اطفا شود اما انتها مخزن به دلیل فشردگی مواد دود غلیظ تر و سخت تر بوده و باید آتش می گیرد و روند سوختن و تمام شدن زمان بر است.

خفایی اظهار کرد: جای تشکر از آتش نشانی شهر، پالایشگاه و شرکت های همجوار، شهرداری های همجوار دارد که با درایت فرآیند را فرماندهی می کنند.

او در خصوص اخباری مبنی بر انفجار گفت: انفجاری صورت نگرفته و تنها دفرمه شدن مخزن را شاهد بودیم. مخزن وقتی حرارت می گیرد سوپاپ ها باز می شود صدا می دهد

مدیر روابط عمومی پالایشگاه تهران در خصوص احتمال خرابکاری گفت: خرابکاری به هیچ وجه رخ نداده است و گرنه تلفات انسانی می دهیم.

خفایی در پایان افزود: انفجاری در کار نبوده و نشتی رخ داده که به احتراق تبدیل شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش سوزی پالایشگاه تهران پالایشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۷۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله خرس به یکی از عشایر دزفولی/ مصدوم در سلامت کامل است

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی دزفول از ترخیص و سلامتی فردی که مورد تهاجم خرس قرار گرفته بود، خبر داد و گفت: حمله یک قلاده خرس در منطقه گورخرس از توابع بخش سردشت شهرستان دزفول به آسیب‌دیدگی یکی از عشایر منطقه منجر شده بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، به نقل از روابط عمومی اورژانس دزفول، رضا معمارزاده سه‌شنبه شب با اعلام این خبر گفت: فرد مصدوم به درمانگاه شهدای سردشت دزفول منتقل شده و از آنجا توسط آمبولانس مستقر در درمانگاه، به بیمارستان بزرگ دزفول انتقال یافت.

وی ضمن اشاره به وضعیت جسمی این مرد 60 ساله افزود: فرد مصدوم با حال عمومی خوب از بیمارستان بزرگ دزفول ترخیص شده است.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول به تشریح نکات آموزشی در زمان مقابله با خرس پرداخت و گفت: حفظ خونسردی و آرامش در صورت مواجهه با خرس، پرهیز از حرکات ناگهانی و اجتناب از حرکت‌هایی که موجب تحریک حیوان می‌شود، از جمله مواردی است که در مواجهه با خرس باید رعایت کرد.

وی افزود: عشایر حاضر در مناطق پرخطر شهرستان دزفول باید ضمن دریافت مجوز حمل ابزارهای دفاعی مانند اسپری دور کننده حیوانات درنده از دستگاه‌های متولی، از وسایل دفاعی مانند اسپری فلفل یا سلاح‌های غیرکشنده و مجوزدار برای دفاع خود در صورت مواجهه با حیوانات وحشی استفاده کنند.

معمارزاده تاکید کرد: در صورت مواجهه با خرس بهتر است افراد به جای مبارزه با حیوان، ضمن حفظ آرامش، بدون حرکت تا دور شدن خرس در محل باقی بمانند.

به گزارش تسنیم، مناطق کوهستانی بخش سردشت و شهیون دزفول به دلیل وجود جنگل‌های متراکم، زیستگاه حیوانات وحشی گونه‌های مختلف است و این موجب شده تا چند مورد حمله حیوانات وحشی به اهالی و احشام این منطقه طی سال‌های گذشته ثبت شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله خرس به یکی از عشایر دزفولی/ مصدوم در سلامت کامل است
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک کیلو گوشت چند سیخ کباب چنجه دارد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
  • راهنمای کامل دریافت ارز مسافرتی در سال ۱۴۰۳+ فیلم
  • لحظه هولناک انفجار زودپز در صورت یک مرد (فیلم)