Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@08:43:53 GMT

رسمی؛ برکناری مددی از مدیرعاملی استقلال منتفی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۸۰۲۲

رسمی؛ برکناری مددی از مدیرعاملی استقلال منتفی شد

باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای تلویحا به موضوع برکناری مدیرعامل استقلال واکنش نشان داد و آن را مشروط بر اجرای دستورات هیات‌مدیره، رد کرد.

به گزارش "ورزش سه" عصر روز گذشته جلسه اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال با وزیر ورزش برگزار شد که این جلسه تا ساعات پایانی شب به درازا کشید و موضوع اصلی، مرتبط با استعفای اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به تصمیمات مدیرعامل باشگاه و عدم اجرای مصوبات هیات مدیره بود؛ در این جلسه که بیشتر به منظور ایجاد صلح و آرامش میان اعضا برگزار شده بود، وزیر ورزش دستوراتی را به مدیرعامل باشگاه استقلال داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آن‌طور که باشگاه استقلال درباره جزئیات جلسه توضیح داده است: در این جلسه ابتدا اعضای هیات مدیره مباحث مورد اختلاف با مدیرعامل را مطرح کردند و در ادامه احمد مددی توضیحاتی در این خصوص ارائه داد.

 

در ادامه وزیر ورزش و جوانان ضمن استماع اظهارات اعضای هیات مدیره، با استعفای آن‌ها مخالفت کرد و مقرر گردید برای حفظ منافع باشگاه و ایجاد آرامش و انسجام، مدیرعامل باشگاه ظرف مدت یک هفته مصوبات هیات مدیره را اجرا و هیات مدیره پس از یک هفته گزارش اقدامات صورت گرفته را برای وزیر ورزش و جوانان ارسال کنند.

 

لازم به ذکر است؛ وزیر ورزش و جوانان در این جلسه اعلام کرد: عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال پس از طی مراحل اداری به زودی معرفی خواهد شد.

احمد مددی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: احمد مددی استقلال تهران اعضای هیات مدیره مدیرعامل باشگاه باشگاه استقلال وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۸۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار آنا در مورد برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال گفت: این خبر درست است و فرشید سمیعی فعلا سرپرست باشگاه انتخاب شده است. بعدا جزییات این تصمیم اعلام می شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسمی؛ علی خطیر برکنار شد
  • خبر رسمی برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال
  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد
  • مدیرعامل استقلال: از خبر برکناری خودم شوکه شدم
  • جزییات جدید از برکناری شبانه خطیر | واکنش فوری رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال
  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد
  • مهدی افضلی: «خطیر» دیگر مسوولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره