Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@11:33:59 GMT

محسن رضایی درخواست معاون اولی ابراهیم رئیسی را دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۸۱۷۴

محسن رضایی درخواست معاون اولی ابراهیم رئیسی را دارد؟

روزنامه شرق: از وقتی محسن رضایی آرایش علیه رئیسی و سه نامزد جبهه انقلاب به خود گرفته است، حملات اصولگرایان هم به او تشدید شده است؛ آن‌هم در حالی که نخستین شایعه مربوط به ردصلاحیت‌ها که از سوی کانال‌های خبری برخی جریان‌های اصولگرایی، به‌طور مشخص جبهه پایداری، منتشر شد مربوط به محسن رضایی بود!

یک کانال تلگرامی با هشتگ اختصاصی نوشته است: ‌محسن رضایی که این روزها با جراحی زیبایی عزم رسیدن به پاستور را دارد، اخیرا در جلسه اصلی ستاد انتخاباتی خود گفته گزینه اصلی رأی‌آور ۱۴۰۰ هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن رضایی گفته که من می‌توانم در دور اول انتخابات با نقد رئیسی و تراشیدن بدنه رأی او، به دور دوم انتخابات بروم و در دور دوم با حملات مکرر به رئیسی، رئیس‌جمهور ایران شوم.

شنیده‌ها نشان می‌دهد که تخریب روزهای گذشته آیت‌الله رئیسی توسط محسن رضایی به همین خاطر بوده که بعد از طلب پست معاون‌اولی از ایشان و پاسخ منفی آیت‌الله رئیسی، محسن رضایی با حمله به رئیسی سودای پیروزی در انتخابات را در سر می‌پروراند

 

منبع: فردا

کلیدواژه: محسن رضایی انتخابات ریاست جمهوری محسن رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۸۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پرشور مردمی از ابراهیم رئیسی در سریلانکا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خوش آمدگویی نخست وزیر پاکستان به رئیسی به زبان فارسی (فیلم) ادعاهای تلویزیون آلمان درباره اتحاد ایران و روسیه (فیلم) واکنش احساسی شهروند الجزایری هنگام دیدن رئیسی (فیلم)

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی از زبان همسر و کیلش
  • ببینید | ادعای جدید ابراهیم رئیسی در حضور مردم درباره ساخت مسکن
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • سفر رئیس جمهور به سریلانکا به روایت تصویر
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟
  • استقبال پرشور مردمی از ابراهیم رئیسی در سریلانکا (فیلم)
  • ابراهیم رئیسی دکترا گرفت +عکس
  • عکسی از پوشش یک زن دیپلمات در دیدار با ابراهیم رئیسی