Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:12:49 GMT

حراست از مؤلفه‌های هویتی نظام وظیفه همگانی است

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۸۳۱۵

حراست از مؤلفه‌های هویتی نظام وظیفه همگانی است

به گزارش خبرگزاری مهر صبح پنج شنبه حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با حضور در استانداری قزوین با هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین دیدار کرد.

استاندار قزوین در این دیدار اظهار کرد: صیانت از ارزش‌های دینی و فرهنگی بر برابر حوادث متعدد و سوق دادن جامعه به سوی ارزش‌های اسلامی از رسالت‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی پور تاکید کرد: همه ما موظفیم مولفه‌هایی که در حفظ نظام و پاسداشت هویت آن حیاتی هستند را با تمام وجود حراست کنیم.

این مسئول با اشاره به انتخابات مهم و سرنوشت ساز پیش رو تصریح کرد: در فرصت باقیمانده تا انتخابات سرنوشت ساز ۲۸ خرداد همگان به ویژه رسانه‌ها تلاش نمایند تا شور و نشاط انتخاباتی در جامعه شکل بگیرد.

استاندار قزوین یادآور شد: حضور آحاد جامعه در عرصه انتخابات برای تقویت نظام و کشور بسیار اثرگذار است و بدیهی است پرهیز از یکجانبه گرایی ها و حفظ انسجام و وحدت در جامعه، تقویت منافع ملی را به همراه دارد.

جمالی پور بیان کرد: حفظ و تقویت سرمایه‌های انسانی، از مهمترین و کلیدی ترین برنامه‌های هر نامزد انتخاباتی می‌تواند باشد چرا که همین همراهی و جلب توجه سرمایه‌های انسانی در آینده پشتوانه دولت خواهد بود.


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور نیز در این دیدار اظهار کرد: استان قزوین از آرامش و ثبات تحسین برانگیزی برخوردار است و از این بابت قدردان مردم شریف و مسئولان ارشد استانی هستیم.

کد خبر 5227068

منبع: مهر

کلیدواژه: حجت الاسلام محمد قمی استاندارقزوین انتخابات 1400 انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان چالش شایستگی آمار کرونا سیدابراهیم رئیسی اردبیل واکسن کرونا اراک مشارکت مردم در انتخابات شیراز عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۸۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع‌گیری وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه در نشست گامبیا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی، در سخنرانی افتتاحیه اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی ضمن تبریک به گامبیا به خاطر ریاست این اجلاس، تصریح کرد که کشورش خواستار آتش بس فوری و دائمی در نوار غزه است.

وزیر خارجه عربستان همچنین بر اهمیت تأمین گذرگاههای بشردوستانه امن برای پایان دادن به درد و رنج فلسطینیان در غزه تاکید دارد.

نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول، پایتخت گامبیا آغاز به کار کرد. موضوع جنگ علیه نوار غزه در راس اولویت های پانزدهمین اجلاس سازمان همکاری اسلامی قرار دارد.هدف از برگزاری این اجلاس تقویت وحدت در مقابله دسته جمعی با چالش های مبرم پیش روی امت اسلام و گسترش همکاری و همبستگی بین کشورهای عضو در دستیابی به اهداف مشترک مندرج در منشور این سازمان است.

این اجلاس دو روزه با شعار «تقویت وحدت و همبستگی از طریق گفتگو برای توسعه پایدار» به بررسی مسائل و موضوعات جهانی از جمله وضعیت کنونی فلسطین و جنگ کنونی رژیم صهیونیستی در نوار غزه را که منجر به شهادت بیش از ۳۴ هزار نفر شده است؛ مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

کد خبر 6096592

دیگر خبرها

  • کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است
  • سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام
  • حقوق فرهنگی خانواده در نظام حقوقی ایران
  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • واکنش سازمان نظام وظیفه درباره این نوع معافیت از سربازی
  • معلم انسانی‌ترین و گرمترین عنصر نظام آموزشی است
  • اهتمام مجالس آسیا به‌ تقویت ابعاد نظارت همگانی
  • رئیس کل سازمان نظام پزشکی عنوان کرد؛ اهمیت جایگاه مامایی در خروج از سیاه چاله جمعیتی
  • موضع‌گیری وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • موضع‌گیری وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه در نشست گامبیا