Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان لرستان از تثبیت ۲۵۶ هزارو ۳۸۴ هکتار اراضی ملی دردوماه نخست امسال دراستان لرستان خبر داد.

علی اکبر باقری در گفت وگو با میزان گفت: ۲۵۶ هزارو ۳۸۴ هکتار اراضی ملی دردوماه نخست امسال دراستان لرستان تثبیت گردیده است که از این میزان تثبیتی مساحت ۱۲۰ هزارو ۷۱۹ هکتار به تعداد ۵۰ فقره منجر به صدور سند مالکیت گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ثبت اسنادواملاک استان لرستان بیان داشت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی و تلاش همکاران مجموعه ثبت اسنادو املاک استان لرستان ودر راستای دستیابی به اهداف عالیه سازمان در دو ماه ابتدای سال جاری ۵۰ فقره سند مالکیت اراضی ملی و مراتع در سطح استان لرستان صادر گردیده که این تعداد به تفکیک در شهرستان پلدختر ۲۱ فقره، خرم آباد ۱۶ فقره، الیگودرز ۱۱ فقره، کوهدشت ۱ فقره و بروجرد نیز ۱ فقره هستند.

باقری افزود: باصدور ۴۷۷ فقره سند مالکیت درقانون تعیین تکلیف اراضی و ساختمان‌های فاقد رسمی طی دوماه سال جاری شاهدرشد ۸۵ درصد بوده ایم که دراین دوماه نخست ۲۴۰ فقره آرا ئ مثبت در قانون تعیین تکلیف اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی صادر شده است.

بیشتر بخوانید: تعیین تکلیف مالکیت اراضی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

وی ادامه داد: در دوماه نخست سال ۲۲۹۱ فقره اسناد دفترچه‌ای به تک برگ (کاداستر) تبدیل گردیده است که شاهد رشد ۶۲ درصدنسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم و ۲۵۰۵ فقره سند مالکیت تک برگ به تک برگ صادر و صعود ۲۸ درصد داشته ایم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان لرستان تثبیت اراضی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تثبیت اراضی استان لرستان سند مالکیت اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۸۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبیاری ۲۲۰۰ هکتار از اراضی پایاب سد سهند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی قشلاقی در بازدید از عملیات لوله گذاری در روستای قوبوز در مورد آبیاری ۲۲۰۰ هکتار از اراضی پایاب سد سهند گفت: بر اساس طرح مشارکتی اراضی، محل انتقال آب، ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب به داخل مزرعه همگی مشخص بوده و در قالب یک بسته از سوی سرمایه گذار عملیاتی خواهد شد.

وی گفت: برداشت آب از سد سهند و از پایین دست سد خواهد بود و این ۲۲۰۰ هکتار جزو فاز پنج سد سهند است.

قشلاقی همچنین نصب کنتور حجمی آب در اراضی را یادآوری کرد و تشکیل تعاونی آب‌بران را مورد تاکید قرار داد و گفت: کشاورزان باید الگوی کشت را رعایت کنند در غیر این صورت با مشاهده محصول غیر الگوی کشت در مزارع برخورد خواهد شد.

وی به اهمیت اجرای پایاب سد سهند اشاره کرد و افزود: بهره برداری از فاز‌های این طرح به افزایش محصولات کشاورزی و رونق کشاورزی و اقتصادی منطقه منجر می‌شود.

سد سهند دارای پنج فاز و در مجموع هفت هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی است که فقط در فاز یک آن به میزان ۲ هزار و ۳۰۰ هکتار کار شده است.

دیگر خبرها

  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • تضمین امنیت سرمایه گذاری و غذایی از اثرات بارز رفع تداخلات است
  • سند تک برگ اراضی به کشاورزان بوشهر تحویل داده شد
  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری
  • سلسله قطب تولید کلزای لرستان
  • سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد
  • آبیاری ۲۲۰۰ هکتار از اراضی پایاب سد سهند
  • یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است
  • تولید ۵.۵تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع لرستان
  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران