Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت ۱۴ خردادماه، سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، استکبارستیزی و حضور دائمی مردم در صحنه‌های نیاز انقلاب و کشور را از درس‌های مکتب امام و پشتوانه صیانت میهن اسلامی از گزند توطئه‌های دشمنان دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخشی از این بیانیه آمده است: «با گذشت ۳۲ سال از عروج آسمانی معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) و طلوع خورشید دل انگیز امامت و رهبری خلف صالح، حاضر، شایسته و ژرف اندیش ایشان، حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، انقلاب و نظام اسلامی با عبور از گردنه‌های صعب و پرخطر و فائق آمدن بر زنجیره‌ای از توطئه چینی‌ها و فتنه آفرینی‌های استکبار جهانی و ارتجاع منطقه، با ایمان به نصرت و وعده الهی، رهبری حکیمانه، ولی فقیه زمان، تکیه بر پشتوانه مردمی و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ملی و بومی و معماری راهبرد‌های هوشمند و موفق، توانسته است به قدرتمند‌ترین کشور منطقه و بازیگری مثبت و تعیین‌کننده در عرصه بین المللی تبدیل و با دستیابی به سنگر‌های کلیدی جهان و ایجاد عطش و موج کنجکاوی جهانی به سمت معرفت اسلام و انقلاب اسلامی، اردوگاه سلطه و صهیونیسم را مقهور و تماشاگر عظمت و اقتدار روز افزون خود سازد».

این بیانیه می‌افزاید: «در چنین ایامی که ملت عظیم‌الشأن ایران اسلامی، مهیای خلق حماسه‌ای عظیم، باشکوه و افتخارآفرین در آزمون تاریخی انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ می‌شود، بیش از هر زمانی مراجعه به سیره و وصیت امام راحل (ره) به ویژه در "پشتیبانی از ولایت فقیه" و "حضور در صحنه" برای صیانت کشور از گزند ترفند‌ها و توطئه‌های دشمنان ضروری‌تر بوده و سربلندی و پیشرفت پرشتاب‌تر میهن عزیز اسلامی را تضمین خواهد کرد».

«این بیانیه با اشاره به جایگاه و نقش اساسی مردم در روند تکاملی و آرمانی انقلاب اسلامی، راهبرد مردم یاری و توجه ویژه نظام به استضعاف زدایی و رسیدگی به محرومان و مستضعفان را الهام گرفته از مکتب امام خمینی (ره) توصیف و با تاکید بر مردم محور بودن امنیت پایدار امروز کشور، خاطرنشان کرده است: بی شک اقتدار امنیتی و بازدارنده امروز کشور، مرهون مقاومت، ایثار، فداکاری و شهادت طلبی فرزندان ملت رشید، قهرمان و با اراده‌ای است که به رغم برخی مشکلات و تنگنا‌ها در صحنه زندگی خود، هوشمندانه و هوشیارانه، لحظه‌ای از پیشتازی در "میدان " و عرصه‌های دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی، ملی و انقلابی دریغ نورزیده است».

«این بیانیه در پایان با پاسداشت یاد، نام و آرمان‌های بلند و تمدن‌ساز حضرت امام (ره) گوهر ارزشمند "ولایت فقیه " را میراث ماندگار آن حضرت قلمداد و زعامت حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) را رکن رکین پیشرفت‌ها و پیروزی‌های ملت ایران و جبهه مقاومت اسلامی در میدان‌های گوناگون بویژه غلبه بر فتنه تروریسم تکفیری و تحریم‌های ظالمانه استکباری در دهه اخیر و مرعوب سازی جبهه معاندین و ضد انقلاب داخلی و خارجی محسوب و با تاکید بر باور و اراده مصمم "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" در پیگیری و تحقق شجاعانه و مقتدرانه منویات و انتظارات امامین انقلاب اسلامی از این نهاد مقدس با برنامه‌ریزی انقلابی، عقلانی و متناسب با الزامات و مقتضیات فراروی انقلاب و کشور، آورده است: خدای بزرگ را شاکریم، ملت و مملکت اسلامی با برخورداری از نعمت اسلام و ولایت و تأسی به آموزه‌های مکتب انقلاب و تجارب حیات ۴۳ ساله نظام اسلامی، بر خلاف خواسته جبهه دشمن، در معادله‌ای معکوس، مقتدرتر و مستحکم‌تر از همیشه، هرگونه تهدید را به فرصت‌هایی طلایی برای خلق دستاورد‌های افتخار آمیز تبدیل و در صحنه انتخابات آینده نیز با مشارکت پرشور، حماسی و حداکثری خود، "آبروی ایران" عزیز شده و با نمایش قدرت نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیام وحدت ملی و عزم همگانی برای قوی شدن کشور و احیای تمدن نوین اسلامی با نصب العین قرار دادن بیانیه گام دوم در این راه مبارک را به آحاد جهانیان منتقل می‌سازد».

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام خمینی سپاه پاسداران رهبر انقلاب انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمد محمدی‌زاده در اولین نشست تخصصی «تاریخ مقاومت خلیج فارس در افق رسانه» با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی، افزود: آبراه‌های بین‌المللی در سه قرن اخیر محور توسعه قدرت بوده‌اند و هر کسی در دنیا تلاش کرده که قدرتی داشته باشد سعی کرده در دریا‌ها حضور داشته باشد.

وی اظهار کرد: مقرراتی که بر آب‌ها، دریا و اقیانوس‌ها حاکم است این اجازه را می‌دهد که یک شناور از آسیا به آبراه‌های آمریکا و بلعکس برود و امروز می‌بینیم شناور‌های ما این تردد را دارند.

وی یادآور شد: مردم بوشهر در ۳۰۰ سال گذشته که ابرقدرت‌ها سعی کردند در جزایر ما حضور پیدا کنند، در سه نقطه تاریخی با آنها جنگیدند که از جمله میرمهنا ۲۵۰ سال پیش در جزیره خارگ با هلندی‌ها و پرتغالی‌ها جنگید و آنها را بیرون راند و این عملیات آغاز فروپاشی آنها شد.

استاندار بوشهر ادامه داد: عملیات بعدی بوشهری‌ها علیه استعمارگران متعلق به ۱۰۹ سال پیش است، وقتی انگلیسی‌ها به بوشهر آمدند، مردم و علمای بوشهر و رزمندگان و مجاهدان بوشهری به فرماندهی رئیسعلی دلواری با آنها مقابله کردند.

وی اظهار کرد: با این‌که انگلیسی‌ها تجهیزات زیادی داشتند، اما مردم بوشهر با دست خالی با آن‌ها جنگیدند و خون بر شمشیر پیروز شد.

محمدی‌زاده با اشاره به نقش روحانیت در قیام رئیسعلی دلواری، گفت: رئیسعلی با رهبری و راهنمایی روحانیت با استعمارگران جنگید و موفق شد انگلیسی‌ها را شکست دهد.

وی بیان کرد: عملیات بعدی در دفاع مقدس با پشتیبانی پایگاه شهید یاسینی صورت گرفت و رزمندگان اسلام با آمریکای جنایت‌کار که برای پشتیبانی از رژیم بعث عراق و صدام آمده بود، رو در رو در خلیج فارس جنگیدند و با رشادت شهید نادر مهدوی و همرزمانش، ضربه‌های کاری بزرگی به آنها وارد شد.

استاندار بوشهر تاکید کرد: امروز با همت و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران، مقا‌ومت در دریای سرخ تا مدیترانه شکل گرفته و با هدایت و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب این حلقه‌ها به‌هم پیوسته شده و یک پیوستگی جغرافیایی محور مقا‌مت برای حمایت از مظلومان منطقه ایجاد شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها