Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار خراسان شمالی گفت: استان خراسان شمالی در ادوار مختلف نشان داده در بحث مشارکت در انتخابات در صدر بوده است و وظیفه ما به عنوان مسئول حفظ این مشارکت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بجنورد‌٬ محمدعلی شجاعی امروز در نشست با فرمانداران، بخشداران و مدیران کل ستادی انتخابات استان اظهار داشت: همه باید امانتدار رأی مردم باشیم و از این هیئت‌های اجرایی هیچ دخالتی در روند انتخابات نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی انتخابات را مهم‌ترین مسئله کشور و نظام دانست و افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تفاوت بزرگی با سایر نظام های سیاسی جهان دارد که دشمنان نیز متوجه آن شده‌اند و آن وجود مقام معظم رهبری و مردم است. بالاترین صحنه ای که حضور مردم را نشان می دهد انتخابات است. استان خراسان شمالی در ادوار مختلف نشان داده در بحث مشارکت در انتخابات در صدر بوده است و وظیفه ما به عنوان مسئول حفظ این مشارکت است. 

استاندار خراسان شمالی گفت: طبق قانون اساسی در فرآیند برگزاری انتخابات وظایف هیئت اجرایی مشخص است و در کنار تلاش برای افزایش مشارکت باید به وظیفه اصلی خود یعنی برگزاری انتخابات بپردازیم. برگزاری انتخابات وظیفه اصلی هیات اجرایی است و به هیچ دلیلی حتی یک درصد حق ایجاد شک و شبهه در فرآیند برگزاری انتخابات نداریم. 

انتخابات1400| رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان مرکزی معرفی شدانتخابات1400| دبیر حزب موتلفه کاشان: مشارکت حداکثری توطئه دشمنان را خنثی می‌کندانتخابات1400|رئیس شورای ائتلاف چهارمحال و بختیاری: نیازمند سیاست و اقتصاد توامان با یکدیگر هستیم / بر مشارکت حداکثری تاکید داریم

مقام عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه مرّ قانون را رعایت کنیم و تابع هیچ شخص و گروهی قرار نگیریم، گفت: اعتماد و اطمینان مردم را با عملکردمان و ایجاد شبهه از بین نبریم. در راس استان هیچ مشکلی بین هیئت‌های اجرایی و نظارت وجود ندارد و این ارتباط خوب باید در سایر سطوح نیز وجود داشته باشد. 

شجاعی با تاکید دوباره بر اینکه برگزاری انتخابات وظیفه ماست باید امانتدار رای مردم باشیم و به عنوان مجریان انتخابات هوشیار عمل کنیم، گفت: فضای کار در فرمانداری ها و بخشداری ها باید تنها برگزاری انتخابات باشد. تهدیدها را جدی بگیرید و اجازه ندهید سودجویان با یک فرصت کوچک اوضاع را بر هم بزنند. 

وی تصریح کرد: در بحث تبلیغات رعایت پروتکل‌های بهداشتی الزامی است و در این خصوص به عنوان مجری در مورد اجرای دستورالعمل ها با کسی تعارف نداشته باشید. بعد از برگزاری انتخابات وظیفه داریم این انسجام و اقتدار را در ادامه راه داشته باشیم و تا استقرار دولت بعدی مکلف به انجام وظایف خود هستیم.

استاندار خراسان شمالی گفت: حساسیت برگزاری انتخابات را منتقل کنید تا با برنامه ریزی انسجام و همراهی اتفاق بیفتد و هیچ شهرستان و بخشی موجب نشود میانگین مشارکت مردم پایین بیاید. انتخابات گذشته را بررسی کنید و آسیب‌های نقاط با مشارکت پایین شناسایی شود تا در انتخابات پیش رو با برطرف کردن این آسیب‌ها شاهد مشارکت حداکثری مردم باشیم. 

شجاعی در پایان با بیان اینکه ساختار شورای نگهبان مهم‌ترین عمال صیانت از نظام اسلامی است٬ گفت: هجمه علیه فهرست اسامی از سوی دشمنان آماده بود تا با ایجاد دلسردی، قدرت نمایی از سمت مردم برای حضور در انتخابات صورت نگیرد و این در حالی است که با ساز و کاری متفاوت، ساختاری مانند شورای نگهبان در تمامی نظام های سیاسی تعریف شده است.

انتهای پیام/311/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار خراسان شمالی برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان؛ عبدالحسین قاضوی در دیدار با استاندار خراسان شمالی گفت: همچنین دراین مدت ۱۰۰ هکتار به ناحیه صنعتی این شهرستان افزوده شده است و مکاتبه برای تبدیل ناحیه صنعتی شهرستان گرمه به شهرک انجام شده است.

افزایش ۱۲۰ درصدی تولیدات گلخانه ای درگرمه
وی افزایش ۴۰ درصدی تولید گوشت مرغ، افزایش ۱۲۰ درصدی تولیدات گلخانه ای، افتتاح سینما، کتابخانه، اجرای ۸۰۰ کیلومتر فیبر نوری،۱۲۰ کیلومتر گاز کشی به آبادی‌ها را برخی از اقدامات انجام شده عنوان کرد.
قاضوی درادامه افزود: شهرستان گرمه در حوزه نهضت ملی مسکن شهری پیشرو‌ترین شهرستان استان است و تاکنون ۲۲۳۲ قطعه زمین به مردم واگذار شده است و ۹۰۰ قطعه نیز در دست اقدام است.

همدلی و هم افزایی مدیران موجب شکوفایی و پیشرفت می شود 

استاندار خراسان شمالی هم تأکید کرد: تامین زیرساخت‌های توسعه‌ای شهرستان گرمه امسال نیز همچنان با قوت دنبال شود.

حسین نژاد همدلی و هم افزایی بین مدیران شهرستان گرمه را موجب شکوفایی و پیشرفت این شهرستان دانست و در زمینه تامین اعتبارات تملک و دارایی شهرستان گرمه گفت: سهم قانونی شهرستان به قوت خود باقی است و پرداخت مازاد بر آن نیز برای پیشبرد اهداف پیگیری می‌شود.

تأکید برجذب سرمایه گذاری خارجی 
استاندار استفاده از ابتکار و خلاقیت برای تسریع در اجرا و بهره برداری از طرح ها تاکید کرد.
وی جذب سرمایه گذاری خارجی، طرح‌های توسعه و شهرک‌های صنعتی در این شهرستان را مورد توجه قرار داد و افزود: روند رشد شهرستان گرمه روند پر شتابی است و امیدواریم در سال جاری با پیگیری این روند به نقطه بهتری برسیم.
استاندار خراسان شمالی گفت: در سالی که به نام جهش تولید است، باید از ظرفیت‌های مجتمع‌های گلخانه ای، دامداری و کشاورزی نیز برای تحقق شعار سال و جهش تولید، بهره گرفت.
شهرستان گرمه در غرب خراسان شمالی، دارای ۴۰ هزار نفر جمعیت است.

دیگر خبرها

  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود