Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپهوند، از ساماندهی نیروهای فعال در شبکه نظارت بر انتخابات استان خبر داد و گفت: در این راستا ۱۰ هزار نیرو ساماندهی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «تیمور سپهوند»، امروز(13خرداد)، با اعلام این خبر در جمع رسانه ها اظهارداشت: در استان لرستان آمادگی ۱۰۰ درصدی برای برگزاری انتخابات داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات لرستان افزود: ناظران انتخابات ۱۴۰۰ در لرستان از نظر نرم افزاری در سامانه شبکه نظارت شورای نگهبان سازماندهی شده‌اند.

 

وی ادامه داد: ۱۰ هزار نیروی فعال در شبکه نظارت بر انتخابات در استان سازماندهی شده‌ است.

 

سپهوند خاطرنشان کرد: از نظر فیزیکی نیز اسامی و افراد را در استان سازماندهی شده اند.

 

 

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیروی ناظر ساماندهی انتخابات بر انتخابات شبکه نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۹۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ابوطالب شفقت روز دوشنبه در نشست با فرماندهان فراجای استان لرستان گفت: استان لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه تعامل مردم و پلیس، عامل موفقیت پلیس است افزود: تحقق اهداف و ماموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود و در این راستا براساس گزارش‌های اعلام شده در لرستان فرایند خوبی وجود دارد.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و صحنه‌هایی که از خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های امریکا منتشر شده افزود: رفتار پلیس امریکا نسبت به دانشجویان، استادان و فیلسوفانشان بدترین رفتار انسانی است و این درحالی است که جامعه امنیتی ما با حضور مردم ایجاد امنیت می‌کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900949

دیگر خبرها

  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال ‌در لرستان وجود دارد
  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • اسلامی: ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است