Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: روز ۱۵ خرداد نشان داد هیچگاه اسلحه و زور در برابر اندیشه پیروز نمی‌شود. خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی ظهر امروز در آیین افتتاح طرح‌های ملی وزارت جهاد کشاورزی چهار استان کشور اظهار کرد: پنجشنبه‌های افتتاح، علامت خوبی برای بدخواهان این کشور بود تا بدانند، ملت بزرگ ما و مدیران کشور برای جهش تولید در کشور تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: ۱۶ هزار اشتغال جدید با افتتاح‌های امروز در کشور ایجاد می‌شود که  حدود۲۰ هزار هکتار  از زمین های کشاورزی هم زهکشی شد که برای حوزه کشاورزی خیلی اهمیت دارد. یکی از کارهای دولات احیای آب و خاک بود.

رئیس جمهور با اشاره به فرارسیدن سالروز ۱۵ خرداد  گفت: روز ۱۵ خرداد نشان داد هیچگاه اسلحه و زور در برابر اندیشه پیروز نمی‌شود.

 

بیشتر بخوانید:  روحانی: روند بیماری کرونا در کشور از نظر ابتلا و آمار فوتی‌ها کاهشی است

 

تکمیل می شود/ 

برچسب ها: حسن روحانی رئیس جمهور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی حق آبه کشاورزان سلماس از سد اول خرداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،کاظمی در جلسه کارگروه جلوگیری از هدر رفت منابع ابی این شهرستان با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی و عملکرد کشت پاییزه، گفت: اولین مرحله رها سازی آب سد اول خرداد به روی اراضی کشاورزی اجرا میشود.    رییس شورای حفاظت از منابع اب سلماس افزود: این امر به جهت تامین حق آبه کشاورزان صورت می‌گیرد تا با توجه به خشکسالی، سال زراعی جاری بهترین استفاده در کشت محصول‌های جو، گندم و دانه‌های روغنی را دارد.   وی در ادامه با اشاره به اهمیت مصرف بهینه آب، اظهار کرد: ۲۶میلون متر مکعب اب برای ابیاری اراضی کشاورزی از سد زولا در نظر گرفته است    کاظمی گفت؛ این میزان اب نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۲٠درصد افزایش دارد    او گفت: اب حدود ۱۲هزار هکتار اراضی این شهرستان از سد‌های زولا و دریک تامین میشوند

دیگر خبرها

  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • پول این کشور رکورددار بیشترین رشد در برابر دلار شد | خط جدید برای دلار آمریکا
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • رهاسازی حق آبه کشاورزان سلماس از سد اول خرداد
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم